Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- ...
- 114
- Seuraava »
[q]Iceman
En muuten ole aivan satavarma asiasta, mul on vaan aina ollut käsitys että on olemassa bändi? ???
[/q]
=D
Voithan tarkistaa cd-kotelon takakannesta tms.? Ainakin mulla näyttäis olevan yksi ton niminen kokoelmacd...
No tälläinen löytyi kyllä http://www.discogs.com/artist/Thunderdome, mutta en kyllä ole ikinä kuullutkaan moisesta, eivätkä ne ole julkaisseet kun pari biisiä. Joten taitaa mennä kokoelmat ja artistit sekaisin :)
Hyperin jos joku sais hinattua tänne pohjolaan niin tulisi varmasti oltua paikalla
Kai Tracid ois kyl kiva saada tänne uudestaan. Vois sit yrittää muistaaki siitä jotain... :)
[q]Specimen, 5.5.2005 19:11:
Dj The Crow (uusiks), Warmduscher, Kai Tracid, Trance Generators, Sam Punk, Luna, Technoboy, Blutonium Boy, Tommy Pulse yms. ois ihan kiva nähdä.
[/q]
On kyl kiva lista!!
Bart van Wissen Suomeen. Äijän DJ-setit ja tuotanto on ihan huippuluokkaa, vaikka äijä on vasta jotain 22v.
Alex Kidd
[q]Kaizu, 26.2.2006 12:17:
Chicane *sydän*
Tällasina päivinä kun aurinko paistaa lähes pilvettömältä taivaalta toivoo et pääsis kuuntelee Chicanee jonnekin kivaan mestaan
[/q]
Chicane piti ainakin joku aika sitten ihan sikahintoja live-keikoista, joten varmaan tuskin koskaan käy Suomessa.
Silicone Soul Suomeen pliis :) tajuttoman kovia settejä (ja biisejä) äijillä.
[q]Vexe, 17.5.2005 21:23:
Alex Kidd
[/q]
Ite taas toivoisin uudestaan DJ-keikalle Suomeen herraa Alex Kid (yhdellä D:llä). Live taannoin Koneistossa oli vähän pettymys mutta jäbän DJ-keikka Kermassa vuonna nakit ja muusi oli yks kovimmista joita olen ollut todistamassa.
Ja uusintavierailijoista Nicola Conte on kans yks DJ johon ei vaan kyllästy vaik tekniset skillsit on about nolla.
Ja kun nyt tänne intouduin kirjoittelamaan niin vielä sellainen kommentti, että kun ulkomaanartistien (siis jos konemusasta puhutaan) livesetit Suomessa on aika marginaalinen ilmiö johtuen ihan kustanuksista, niin käytännössähän artistit tulee tänne DJ-keikalle. Eli perustuuko ihmisten toiveet siitä että sejase artisti pitäisi saada tänne, siitä että oikeasti digataan hänen DJ-meiningistään vai onks tää vaan "näillä artisteilla on mun mielestä hyviä biisejä" -lista? Usein tuntuu ettei porukalla ole mitään käsitystä siitä mitä joku DJ soittaa keikalla, se voi nimittäin olla joskus tosi kaukana siitä millaista saundia sama veikko duunaa artistina.
[q]juGis, 27.7.2005 12:23:
Olishan näitä sata, mutta tosta kyseiseltä listalta kyllä IMO haluis eniten:
Gabriel & Dresden
[/q]
Minä kans!
[q]UzU, 21.7.2006 23:53:
---
On se Holdenkin Suomessa ollut.
"PLAYED AT SCREEN
30.03.2002" @ http://www.screenclub.net
[/q]
ai... en ole sit vaan tajunnut noteraata sitä sillon muinoin
ku oon ollut niin teinix :( noh, uudestaan vaan holdenikin
tänne sit, pliide!
Dark By Design / Gaz West kelpaisi. <3
[q]juGis, 27.7.2005 13:10:
Kun tossa taas hetken mietiskeli, niin G&D (Josh Gabriel, Dave Dresden) on enemmäkin tuottaja pari, eli siis itse ainakin olen tutustunut kyseisiin tyyppeihin juuri remixien kautta (ja pääosa meidän tuotannosta onkin kait juuri remixejä, korjatkaa jos olen väärässä!), eli toisin sanoen haluisin kuulla niiltä studio-live-esiintymisen, kun en tiedä miten noiden remixin esittäminen muuten livenä-oikeen onnistuu, dat:ilta vai Eli koko studio vaan mukaan
[/q]
Mä en oo (vielä) niin pro, et tietäsin, mikä se oli minkä ne veti sillon Sohossa vuoden alussa (vai millon se nyt oli) mut semmosta lähinnä tarkotin.
Sandern van Doorn
[q]juGis, 27.7.2005 13:31:
Ai ne oli jo käymäs, en muistanutkaan Mut muistatkos, et olis se siis live vai ihan DJ setti? Siis väänteliks ne sellasten erilaisten laatikoiden knobeja
[/q]
Nokun toinen niistä vaihteli levyjä ja toinen puuhas läppärillä. En muista oliko siinä vielä jotain. Pelkkiä omia biisejä ja remixejä ne soitti, joka oli mun mielestä hyvä (en tiedä soittaako ne joskus jonkun muunkin biisejä kuin omiaan).
jose amneisia olis ihan jees
[q]Jago, 25.7.2006 17:07:
4 strings tais käydä tampereella jonkin aikaa sitten..
[/q]
Eikös se Helsingissäkin käynyt? Näin muistelisin.
[q]U n i k, 3.9.2006 02:10:
RICK PIER O`NEIL eli RPO
[/q]
komppaus!
Paul Elstak
Rotterdam Terror Corps
Korsakoff
Outblast
- « Edellinen
- 1
- ...
- 44