Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- ...
- 114
- Seuraava »
tekno:
dj preach
eric sneo
valentino kanzyani (jos ei nitkua)
andreas kremer
hardstyle:
lady dana (mihinkäs sen uusintabuukkaus jäi viime perumisen jälkeen?)
the dj producer
stormtrooper (ei britti)
muut aikaisemmin sanotut pätevät myös edelleen
[q]Tha Rippah, 5.1.2009 16:02:
on. Kerran
[/q]
missä?
[q]bedlam, 3.1.2009 12:22:
Dione. Onkohan kyseinen sälli soittanu ennen suomessa?
[/q]
ei ole
[q]DJ Rx, 21.1.2009 23:13:
Olenko mä oikeasti klubituksen ainoa kyyninen promoottori joka ei halua maksaa siitä ilosta että pääsee järjestämään tapahtumia
[/q]
toi on suhteellista. kyllä mä voin kohtuuden rajassa ottaa arseen, jos tapahtumassa tulee olemaan jotain sellaista, jota todella toivoisin näkeväni / kuulevani sen sijaan, että kaverien kanssa kimpassa pidetään kemut ja sitten ollaan yritetty löytää kompromissa monen ääripään mielipiteen kautta.
mutta jos silmissä alkaa todellakin siintää velkajärjestelyt edes vailla sen arvoista henkilökohtaista kokemusvastinetta, niin siinä vaiheessa mä painan jarrua. ikään kuin eläminen ei olisi jo nyt tarpeeksi tiukkaa, ja näissä touhuissa on muitakin tärkeitä sijoituskohteita, joista ei mielellään juuri tinkisi
[q]DJ Rx, 7.1.2009 23:16:
Ei kun se peruutti "henkilökohtaisista syistä"
[/q]
toi muuten vitutti aika huolella silloin, sattui noihin aikoi maistumaan muijan matsku kivasti. ilmoitus peruutuksestakin tuli, kun oltiin autoon hyppäämässä helsingistä. transexperiencessa toi sit oli kai 03 viimeksi tai jtn
[q]Tha Rippah, 17.10.2008 20:45:
En pistäis pahakseni tätäkään, mut viel mieluummin ehkä COOH, Mystification tai Counterstrike
[/q]
mystificationilla on vielä omaan makuun ihan kivan kuuloista matskua, jos puhutuaan noista skitsommista ralleista. counterstrike ja cooh nyt on omaan makuun aika perus neuropörinää.
currentissa viehättää se, että välillä ei tiedä ahdistaako, vai nauttiiko. tunninkin setin kuunteleminen on yleensä aika tyhjentävää, vaikka joskus sielläkin tulee jotain "hups, yleisö karkaa - tästä tytöt tykkää..."- valintoja. jos musiikki saa hymyilemään, se on paskaa
[q]Jil, 2.4.2010 12:38:
Mult löytyy ainaki seinält yks flaikku minkä mukaan ois ollu makasiinella soittamas marraskuus 2003...?
[/q]
Ah, seitsemän vuotta sitten siis :D
I'll just hop in to my timemachine and get ready to party x)
[q]noena, 18.3.2010 08:14:
Ei joku teistä kivoista viitsis häntä tuoda suomeen?
[/q]
aika harva halunnee ottaa riskiä. kaveri on käsittääkseni sellaisessa maineessa, että saapuu keikalle kun huvittaa.
Maceo Plex aka Maetrik
Kaveri tuottaa aivan sairasta soundia tällä hetkellä!
Ehdoton nr.2 tuottaja mun listoilla tällä hetkellä mr. P:n jälkeen..
Maceo Plex aka Maetrik
Kaveri tuottaa aivan sairasta soundia tällä hetkellä!
Ehdoton nr.2 tuottaja mun listoilla tällä hetkellä mr. P:n jälkeen..
Tuli ihmeteltyä ihan ääneen kun tsekkasin kuka toi Maceo Plex onkaan, ja paljastu että sama jannu on myös Maetrikin takana. Vibe Your Love on tän hetken lempparibiisejä ja Maetrikin alla tehdyt biisit on menny pitkän aikaan lähes automaattisesti ostoskoriin!
Joku vois tuoda Ida Engbergin... *sydän*
Atmos Mieluiten johonkin kesän metsäpsykeilyistä... *sydän*
[q]vahvin DJ, 12.10.2005 15:58:
Dj luna
Dana
Promo
Zany
[/q]
Nää olis tosi hywiä..*aplodit*
cocooma
Gareth Emery
Above&Beyond kun tuli tuo edellinen keikka missattua..
Eric Prydz
Deadmau5
Ei oikeestaa muita iha ehdottomia suosikkeja oo tällä hetkellä..
[q]Gnomex, 15.11.2005 17:38:
---
Gen-X, 12.11.2005 12:48:
Weirdo.
---
Kannatan _o/
[/q]
Todellakin...
Ehkä...:)
Nyt pakko taas avautua! Blank&Jones Suomeen heti! eihän pojat ole kertaakaan tietääkseni ollutkaan? Olis mahtavaa jos pääsisi herroja kuuntelemaan joskus.
[q]Hyttynen, 18.5.2004 19:55:
Rank1 vois olla hyvä juttu.
[/q]
Tää mun toive toteutu nyt seuraavis laserpointeis*iloinen*
Paul Elstak
Rotterdam Terror Corps
Korsakoff
Outblast
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11