Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?

Back to yleinen bilehöpinä O

menee ehkä vähän genrerajauksen ulkopuolelle mutta
sphongle

Helppo valinta. Synsun ois ehdoton ykkönen.
*sydän*

Ainii, tuli täs mieleen et westbam ois kyl toinen.

[muokattu 19.5.2004 16:50]

Way Out West ja/tai Mauro Picotto vois olla ihan jees.

[q]ezzy:
sash! ? siis se poppiäijä?
[/q]

heheh... joku tykkää popistakin, mikäs siinä

[q]Jusva:
noista vaihtoiehdoista tuo ”joku muu”
tarkemmin sanottuna Sash! olisi mukava nähdä täällä pohjosessakin pitkäst aikaa...

[muokattu 21.5.2004 23:29]
[/q]
sash! ? siis se poppiäijä?

Mirco de Govia, Ronski Speed, Markus Schultz, Perry O'Neil, Passiva, Envio

.m

Charly lownoise & mental theo

Blank & Jones olis kyllä se duo minkä haluisin nähä suomes. Gabriel & Dresden myös.

[q]Janne:
Niin ja Tiesto saa mun puolesta vaikka muuttaa tänne!
[/q]

KYLLÄ!!!

[q]Wert:
Marco V,
[/q]

uuu... mun jumalaaaaaaa..

Markus Schulz ehdottomasti tai sitten armini. markukselta tullu kivaa kamaa ja couldharbour sessions cd release party 2004 mixi on iha mahtava, eikä kyseisessä levyssäkään mitää valittamista ole

Eikös tuo polli olisi jotekin kattavampi jos siinä olisi muiden, kuin yhden genren dj:tä? Itse haluaisin kyl nähdä Mo Shicin tai Dylan Drazenin

[q]Lashez:
Tiesto olisi ihan mukava nähdä ja kuulla livenä..... muualla kun hesarilla......
[/q]

se ois kyl tosi kiva!!!

Timo Maas!

[muokattu 18.5.2004 19:36]

Niin näitä naisia kun on alkan tulla tänne Suomeenkin päin niin voisihan sitä siinä linjassa jatkaa eli mitenköhän olis Suzy Solar....ja maestroon.....kunnon kiksuu....mie tykkään....mul on joku viis mixii niin jokaista ei voi muuta kuin ihailla....

[q]SnoXn:
---
Damien:
Pop musiikki ja eurotrance, hmm pistäisin kaikki europaskat Clubi sarakkeeseen ja jättäisin ne sotkevat termit kuten trance (mikä on helevatan kaukana näistä nuve nuve uve tove marokko virityksistä) suosiolla nimestä pois. Sash! oli kyllä ihan Dance kategoriaa. Hirttäkää se teini joka keksi sanahirviön Eurotrance.

---

Joillakin ihmisillä tuntuu olevan ihme tarve todistella oman musiikkimakunsa paremmuutta; ”Minä en kuuntele teinien euro-paskaa vaan aivan helv. paljon älykkäämpää kiksua tai polkkaa” .

Euro on paskaa pelkästään siksi että se on amis/teini-musiikkia eikä siitä pitäminen ole ”yleisesti hyväksyttävää” . Polkasta saa pitää koska se on näennäisestii ”älykkäämpi” ja ”tyylikkäämpi” genre. Toisaalta tekno-puristit dissaavat polkkaa samoin perustein kun polkkaajat dissaavat euroa.

Kenenkään ei tarvitse pitää eurosta (tai mistään muustakaan genrestä). Mikään genre ei minun mielestä ole kuitenkaan lähtökohtaisesti toistaan huonompi. Musiikki on hyvää silloin kun se tuntuu hyvältä (tai vaikka pahalta jos se on se mitä haetaan).
[/q]

Osta Eki elämä ennen kuin vedät sen herneen nokkaan, tuntuu kato paljon arvokkaammalta. Hyvin tehty ”euro”-Dance musiikki, mikä tosiaan tehdään danceksi dancen paikalle on korvia mielyttävää jytinä poppia. Nyt kun joka Kroatian kyläpojilta löytyy Ejay ja kaupallinen trance jyllää maailmalle, ovat nämä kädettömät apinat löytäneet jotain mitä ei olisi koskaan pitänyt löytää. Eurotrance on sitä jotain.

Varmaankin Gabriel & Dresden ja kyllä BT:n settejä olisi mukava kuulla suomessa.
Muun genren dj:a olisi hienoa nähdä mm. Tayo, PMT, Hyper, Chris Carter, Rennie Pilgrem, Keoki, Satoshi Tomiie..

[q]ezzy:
nu-nrg livesetti ois kova :)
[/q]

On kyllä todella toimiva livepumppu! Vaikkei tyyli menekään ihan yks yhteen oman lempityylin kanssa niin kyllä on koskettavia melodioita ja hardimpaa meininkiä samassa paketissa!

TJEU: Moon Loves The Sun
Supersonik Way
*sydän*

ehdottamasti way of west!!!!

[q]Mick:
Dj Precision , Jon O'Bir , Perry O'Neil , Matt Hardwick ja tietysti Armin van Buuren
[/q]

Ui, Precision oli munkin mielessä kyllä. En jaksa olla hehkuttamatta äijää, vaikka olen nähnyt vain kerran livenä ja kuullut ehkä kaksi miksausta.

O