Juhannus 2004 minne jengi menee?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 13
- Seuraava »
mökille tai kahdelle*hymy*
Luultavasti jussi menee viime juhannuksen tapaan kotona / Näsijärven rannalla pussikaljaa juoden ja kukkaroa säästellen..
Kesä on niin kallista aikaa, että juhannus on mun kohdalla tavannu olla se chilli viikonloppu!
Enpä tiiä viel.. ei mitää kummepia suunnitelmia
Slovakiaan keikalle festareille <3
Onkos kukaan ollut koskaan virossa jussia?
Meillä on ollut vähän suunnitelmissa mennä Pärnun beachejä katsomaan..
..kokemuksia?
[q]Orfeus:
Basic kyrsää grilliin ja bissee tauluun projekti ois suunnitteella ja tietty Vain Parhaassa Seurassa*joo*
[/q]
[q]~S1L3NC3~:
Hangö Hangö Hangö. Tai riippuu jos joku tulee mukaan.
[/q]
Jaa, nyt tais mökkireissu jäädä väliin. Mä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi matkaseuralaiseksi!
Deep Dish ---> RMJ kutsuu
[q]ella_:
mä olen kyllä häpeäksi koko Suomelle, koska taidanpa karata Espanjaan.[/q]
Hah, no sittenhän meitä on kaks! =D Muuten se ois kyl aika takuuvarmasti Hanko (tai ehkä Tammisaari)...tosin Hankoonhan pääsee sit tosta parin viikon päästä Regattaan. Ei oo kesää ilman Hankoa.
mökki olisi kyllä vaihtoehto numero yksi. ja toinen vaihtoehto on jäädä himaan (tai mennä kavereille) grillaamaan ja keitottamaan.
Porukalla mökille! ..ja viinalasti haetaan virosta ;) toivottavasti ois hyvä sää ni ois
tietenki raumalle.
deep dish on vain yhdessä paikkaa juhannuksena ... ei ole paljoa vaihtoehtoja :)
ehkä IMPULZiin.....*kuolaa*
RMJ
Täll hetkell näyttäs silt et tonne raumalle vie tie *känni*
[q]Mice:
Onkos kukaan ollut koskaan virossa jussia?
Meillä on ollut vähän suunnitelmissa mennä Pärnun beachejä katsomaan..
..kokemuksia?
[/q]
Pikku broidi oli viime vuon viros jussina ja meno oli jotain todella spessuu!
Pärnust en tiedä, mut veikkaisin et sielki on paljon porukkaa, koska ei paikkakuntalaiset jaksa tallinnaa lähtee! *känni*
Taitaapi olla serkku-pojan häät edessä jussina...
ella_:[q]mä olen kyllä häpeäksi koko Suomelle, koska taidanpa karata Espanjaan.[/q]
[Nuclear]:[q]Hah, no sittenhän meitä on kaks![/q]
ei, ku kolme..
Eli pistän tässä nyt tälläsen gallupin pystyyn. Ois kiva tietää mihin klubbari jengi suuntaa juhannuksena.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 13
- Seuraava »