Juhannus 2004 minne jengi menee?

Back to yleinen keskustelu O

Matka kohti Midnight Party Planetia. *dissaa**eiei*

Saaristoon

[q]terence:
Ainoa oikea juhannus vietetään mökillä..
[/q]

Oon juuri päinvastaista mieltä. Miksi mennä mökille, kun sitä voi tehdä milloin vaan?

Sen sijaan suuria bileitä ja deep dishiä ei löydy kun kerran kesässä :)

Vahmmat ilmotti äsken että lähdetään mökille... siellä on niin vidun tylsää, ainaki vahnempien kanssa.

[q]P.V.D:
Ois tarkotus lähteä pihlajasaaren pitämään oma
juhannuksen ”reivi leiri”*jiihaa*!! Sopivan kaukana mut silti niin lähellä
et voi käydä vaikka himas jos jotain unohtuu(viinat?)*hih*
Saareen pääsee kaivarin rannasta yleisillä veneillä ja sieltä löytyy kioski, ravintola+
terassi, uimaramta+nakuranta, leirintäalue, grilli katoksia,ym. Veneet kulkevat
kaivari-pihlajasaari-kaivari väliä monta kertaa päivässä, joten kyydin ei
pitäisi olla ongelma kenellekkään.
Eli sinne vain kaikki jotka ajattelivat jäädä stadiin mut eivät jaksaisi istua
himassakaan katsomassa k&r uusintoja telkkarista...

*pahis**muhaha**pahis*

[/q]

edelleen muistuttaisin tänne tänne tänne *vink**hymy*
ei tarvii kotiin jäädä kyykkimään.. mäkin oisin melkein jääny mut pojat puhu mut ympäri..

Oulunkylässä jytää kun team Alpha iskee! Juhannuksesta tulee pitkä ja takuulla jälleen kerran legendaarinen

istun kotona ja irc.. tai soittelen levyjä .. online ... ehkä

että mä vihaan juhannuksia, vappuja tms. Tulee kamalat sosiaaliset paineet, että pitäisi ”tehdä jotain” vaikkei oikeasti sinä päivänä edes tekisi mieli. Ja yllätys yllätys, vieläkin ilman suunnitelmia

[q]SickDog:
Oulunkylässä jytää kun team Alpha iskee!
[/q]

Heh!! Missä päin täällä?

[q]Hyzenthlay:
että mä vihaan juhannuksia, vappuja tms. Tulee kamalat sosiaaliset paineet, että pitäisi ”tehdä jotain” vaikkei oikeasti sinä päivänä edes tekisi mieli. Ja yllätys yllätys, vieläkin ilman suunnitelmia
[/q]

No älä viitsi. Naulan kantaan. Tää on aina tätä joka ”isojen” juhlapäivien aattojen osalta.

juhannus kantsii alottaa kyl jo huomenna hesarilla ^________^

[q]Pablo:
---
Hyzenthlay:

---

No älä viitsi. Naulan kantaan. Tää on aina tätä joka ”isojen” juhlapäivien aattojen osalta.
[/q]

mulla se on aina ollut sillee et vappuna juomaan ja juhannuksena mökille

M.N.D.S.G 2004 ja *sydän* ehdottoman varma ja spektaakkelimainen valinta.Piste.

Elikkä tää lähtee Tammisaareen ja piste
Nyt en enään vaihda suunitelmii*hmph*

mitä suurimmalla todennäköisyydellä jään kotiin...*uuh*

raumalle raumalle raumalle..... kolmeksi päiväksi... =)

Voi, kumpa keksisikin jotakin menoa. Torstaina lähdetään Viroon, jolloin on viinaa varmaan aivan liikaa. Mutta ei ole mitään paikkaa tiedossa... :(

[q]Hyzenthlay:
[/q]

argh..tää on nimenomaan tota...kai nyt sitten mökille kuitenkin hirveän pähkäilyn ja tuskastumisen jälkeen..

JUHANNUKSENA SAAREEN!

Kerimäen saaristo kutsuu jälleen makkaran, alkomahoolin, kitaran ja puolijoukkueteltan kanssa.

Muistakaahan juoda Legenda-6 olutta, se iloittaa yllättäjänsä!

voi olla, että ihan vaan koti ja oma sänky kutsuu. nyt ainakin tuntuisi isosti siltä

O