Ketkä jorailee yksin kotonaan lähes päivittäin *^__^*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 16
- Seuraava »
pakko myöntää...
Aika usein... *iloinen**jiihaa*
Tunnustan
Väkisinkin rupeaa jalat heilumaan jos sattuu hyvä biisi kohdalle :) Mikäs siinä jammaillessa*hahjust*
Sehän on ihan normaalia..
Tuleehan sitä aina välillä hytkyttyä omassa huoneessa...
Ei kuitenkaan ihan joka päivä...
joka päivä
täällä tampataan melkein joka päivä. kyllä se on pakko kun tulee hyvä kappale niin fiilis ja jalka nousee siinä vaiheessa.
[q]korento:
Väkisinkin rupeaa jalat heilumaan jos sattuu hyvä biisi kohdalle :) Mikäs siinä jammaillessa*hahjust*
[/q]
tähän pitää pyrkiä*joo*ja asiaa tulee edesauttaa joka aamu/päivä sillä, että laittaa sen hyvän biisin soimaan koneelta tai levyltä. Ja sitten veivataan*hymy*mun lemmikki-kilppari katsoo mua usein silmät tapillaan: "ei sulla poju hyvin mee.."*hih*
aika moni ilta on menny hukkaan kun oon sykkiny ittekseni, musaa kuunnellen
varsinki nyt kun jäätyy pihalla...
*pää heiluu*
änpee: likatek - shades
En mä ainakaan. En koskaan
Täytyyhän sitä välillä oma kivaakin pitää*joo**jiihaa*
Todellaki!
pois se minusta...
Aina ku vaan sille päälle sattuu, eli ainaki kerran päivässä... ku tarpeeks hyviä biisejä on niin totta kai ja täydellä meiningilläki. Naapuritki varmaan ihmeissään, jos sattunu vilkasemaan meijän ikkunaan päin... On niitten kuitenki täytyny huomata, vaikka oon yrittäny pitää sen jorailun salassa.
Kyllä sitä joka päivä jalka vatkaa ja joskus innostun oikeen tanssahtelemaankin. Pakko sitä yli jäävää energiaa on johonkin purkaa.*jiihaa*
[q]Daverian:
Kyllä sitä joka päivä jalka vatkaa ja joskus innostun oikeen tanssahtelemaankin. Pakko sitä yli jäävää energiaa on johonkin purkaa.*jiihaa*
[/q]
Siks kai sitä syöki ku hevonen...
juuh,joka päivä ainaki vähän..*jiihaa*
Tietenkin!!!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10