Ketkä jorailee yksin kotonaan lähes päivittäin *^__^*

Back to häröily O

Useamman kerran viikossa kyllä *nauru**jiihaa*...

:D Tottakai jorailen ;).. musa soi taukoomatta ja matka jääkaapille taittuu ”tanssien” :D
Pitäähän sitä joitain viihdettä olla ikkunanaapureillakin. ;)

NO minä..!!
Pöytä nurkkaan ja tittiDii...

Tietysti jorailen kotona. Duunissa kans, tosin sillon pitää kattoo ettei asiakkaat tai pomo näe..jos ei, niin sit mennäänki aikalujaa *hih**iloinen*

Jos kotona ei ole ketään muuta ja sattuu soimaan sopivaa musaa. Eli useita kertoja viikossa. Jos esim. pitää hakea keittiöstä jotain, niin sehän tehdään joraillen eikä kävellen :)

Aina joraan kun mahdollista... Life's a dance
Now Joraa to: Yoji Biomehanika - tales from the big room

minä*plur*
ja en lähes päivittäin vaan jokaikunen päivä
ja samoin sit kun on koiran kaa lenkillä ja se pysähtyy tarpeille ja soittimessa tulee *super*ihanaa settiä ni parit tanssiaskeleet siinä ojan vierellä... ja kukaan ei KOSKAAN tuijota. on se tanssiminen vaan niiiiin kivaa ja siitä on tainnu kehittyy jonkinasteinen pakkomielle. mutta erittäin terveellinen ja mukava sellainen!

Count me in!

[q]Anime:
Mä joraan missä vaan, milloin vaan Bussipysäkkiki käy mainiosti jos sattuu olee hyvää settii mukana
[/q]

oikein!

[q]Anime:
Bussipysäkkiki käy mainiosti jos sattuu olee hyvää settii mukana
[/q]

Todellakin!

Ja kotona kans.
Jos sattuu oleen musiikki päällä. Emmä aina jaksa muistaa laittaa mitään soimaan...

[q]Cera:
---
Anime:

---

Todellakin!

Ja kotona kans.
Jos sattuu oleen musiikki päällä. Emmä aina jaksa muistaa laittaa mitään soimaan...
[/q]
taitaa olla vähän kaikilla samaa vikaa täällä...

[q]Cera:
---
Anime:

---

Todellakin!

Ja kotona kans.
[/q]

Sama juttu täälläkin Kaupan jonokin kelpaa Tai miksei vaikka kävelykatu! Been there done that.. Ja kyllä ihmiset kyylääkin.. Hällä väliä, mä oon ollu aina tällanen ja tulen myös olemaan! heheh
Oookei katseita kerää kyllä eniten se kun laulaa kaduilla.. Täyteen ääneen kun kuuntelee musaa samalla mut se on kivaa ja suosittelen kaikille!

Todellaki, Lättyy pyörii ja antaa paukkuu...!!!!*jiihaa*

*jiihaa*kotona töissä musiikin tahdissa*jiihaa*

joskus on kyllä pakko huitoa menemään. välillä kun tekee musaa himassa niin on oikein hiestä märkä kun pitää eläytyä mukana

Joo joo! Mä ainakin! Kotona joraan ihan täysillä.. *jiihaa**jiihaa**jiihaa*

Tokihan minä.*jiihaa*

Kyllä!Todellakin!Melkein missä vaan*jiihaa**iloinen*

Ajattelimpa tämmösen gallupin repästä ihan vaan huvikseni, ja tossa juuri yksin joraillessa tuli mieleen vaa^__^

O