Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

Back to häröily O

aina ei tarvita sanoja - sekin on todistettu

tjaah... eipä tuota nyt oikein

[q]
KittysDead:
Parhainpia on ne kun kysytään mun rintakehälävistyksistä "meneex noi niinku kokonaan sun läpi selkäpuolelle asti?!?"
[/q]

mut mitä on rintakehälävistykset?? ilmeisesti lävistyksiä rintakehässä mutta... niinku... siis. oiskohan netissä kuvaa tälläsestä?

"Moi neiti. Saaks mä tehdä sulle samaa mitä mun isä tekee mulle?"

"Anteeksi että häiritsen, mutta ilmoitusluontoisena asiana joudun kertomaan, että jos mä nyt raiskaisin sut ni se ois kohteliaisuus"

molemmat on toiminu

hei tyttö, mennääks mun luo tekeen sample?

"Hei sul on ihan kiva perse, lähetääks meille dokaa ja nussii!"

no tää nyt ei oo suoranainen aloitus repliikki, mutta on toiminut. Kysyt että kyllä vai ei... jos vastaus on kyllä annat pusun mitään miettimättä, ja jos ei niin sanot vaan kylmän rauhallisesti että no katotaan myöhemmin ja teet sen sitten.
tosin ei aina viitti heittää vaan pitää olla hyvä juttu päällä tai muuten vaan toimia.

[q]ALIEN:
aina ei tarvita sanoja - sekin on todistettu
[/q]

Erik , mites tää sun noheva kommenttis sille yhelle muijalle sillon joskus
"sä oot aika erikoisen näkönen" haha muija luuli et se on hirveen näkönen sun mielestä .. hehhehehhee

[q]kiiki:

mut mitä on rintakehälävistykset?? ilmeisesti lävistyksiä rintakehässä mutta... niinku... siis. oiskohan netissä kuvaa tälläsestä?
[/q]

Esimerkiksi tässä
http://www.kinkymousetattoo.net/galleria2/album19/star

[q]serotonot:
"Moi neiti. Saaks mä tehdä sulle samaa mitä mun isä tekee mulle?"

"Anteeksi että häiritsen, mutta ilmoitusluontoisena asiana joudun kertomaan, että jos mä nyt raiskaisin sut ni se ois kohteliaisuus"

molemmat on toiminu
[/q]

"Does this rag smell like chloroform to you?"

[q]Blues:
---
kiiki:

---

Esimerkiksi tässä
http://www.kinkymousetattoo.net/galleria2/album19/star
[/q]

Wow... *tahtos kans*

[q]Ana-5000:
"Does this rag smell like chloroform to you?"
[/q]

Jätkä on varastanut mun varastamani lainin! Suomessa toimii muodossa "Anteeksi neiti, mutta haiseeko tämä nenäliina teistäkin kloroformilta".

Voisi joskus ihan huvikseen kokeilla veteen kastetulla nenäliinalla, että toimisiko tuo edes periaatteessa käytännössä.

Joskus Rantarockissa vuonna vähän, kaverin kanssa käytettiin vallan "hupaisaa" iskurepliikkiä. Käveli vain jonkun tyttösen luo ja sanoi notta "sä aiheutat mulle rytmihäiriöitä". Kyllä sillä muutamat hymyt irtosi, ja muutama jopa jutteli meille
Mutta eipä tuo ole oikein mun lajini muutenkaan, onneksi ei tarvitse sitä harrastaa

enpä ole sellaisia kuullut

Moi! Mul on muskelivene.

Olen kokeillut eikä herunu....

Tiäkkö et vesinokkaeläin munii, kusee, pieree ja paskoo samasta reiästä?

[q]Desperanza:
Erik , mites tää sun noheva kommenttis sille yhelle muijalle sillon joskus
"sä oot aika erikoisen näkönen" haha muija luuli et se on hirveen näkönen sun mielestä .. hehhehehhee
[/q]

mä vaan satun tykkää erikoisen näköisistä se (ja monet muut) otti sen aina itseensä pahalla tavalla..

[q]kirsch:
---
Capital:
Saanko stögätä mun stögön sun stögikseen.

---

Johon nainen:
"stööggstgööstö... HÄH??!!"
[/q]

Johon Capital:
"stögotstö stögidtögätääx"

...ja niin he elivät lajitovereina elämänsä onnellisina loppuun saakka..

[q]remotion:
---
kirsch:
---
Capital:
Saanko stögätä mun stögön sun stögikseen.

---

Johon nainen:
"stööggstgööstö... HÄH??!!"

---

Johon Capital:
"stögotstö stögidtögätääx"

...ja niin he elivät lajitovereina elämänsä onnellisina loppuun saakka..
[/q]

Juurikin näin...

tämmönen tuli mieleen heti ekaks.

kaverin töissä oleva tyyppi oltiin samassa pöydässä ei ees juteltu ja kun se lähtee menee meen perään ja sanon ”meilt saa näit laatikoit” ja annan käyntikortin.....
vähän sen muijan naama venähti siin tilantees.

näin jälkeen päin vaan*nauru*

[muokattu 21.4.2004 12:43]

[muokattu 21.4.2004 13:01]

O