Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- ...
- 34
- Seuraava »
Frendi kerran heitti tyttöselle näin: "Paljon sun mummos työntää kuulaa...alasti?"
muija meni ihan hämilleen tästä pokaus yrityksestä ja totes vaan että "mun mummo on kuollu..."
toi on varmaan huonoin pokausrepliikki jota olen kenenkään suusta kuullut.
ai niin tuli tässä yks yökötys mieleen:
olin frendin kaa baaris kun siihen tiskille tuli sellainen irstaan näköinen vanha gubbe joka haisi metrin päähän erinnäisiltä eritteiltä ja vanhalta viinalta. äijä istu meidän viereen ja tokaisi: "mulla on iso kyrpä" ja nuoli kaverin olkapäätä. *poks**dissaa*
häivyttiin paikalta aika nopeasti...
[q]Shira:
ai niin tuli tässä yks yökötys mieleen:
olin frendin kaa baaris kun siihen tiskille tuli sellainen irstaan näköinen vanha gubbe joka haisi metrin päähän erinnäisiltä eritteiltä ja vanhalta viinalta. äijä istu meidän viereen ja tokaisi: "mulla on iso kyrpä" ja nuoli kaverin olkapäätä. *poks**dissaa*
häivyttiin paikalta aika nopeasti...
[/q]
http://koti.mbnet.fi/kurittu/lol.gif
[q]Avernian:
---
Verano:
ei noi siinä mielessä huonoja oo et ovat kaikki toimineet.
---
Ei ole tainnut kuule riippua yhtään siitä mitä sanot.
[/q]
hyvin mahdollista.
Olet kuin yksinäinen hedelmä tyhjyydessä...joka odottaa marjanpoimijaa. Sain suukon...
Jos tää olis Napakymppi, ni kenet meistä ottasit? *wink wink*
[q]Kriss G:
"Lähetkö meille pelaa kimblee?" eikä herunu...
[/q]
Oisit kysyny pelaamaan Twisterii,sil saattais heruu sullekin*iloinen*
ei itse sanoma tämäkään mutta "haluutko olla mun julia?" johon voi vastata "haluutsä olla mun romeo?"
"sä oot kaunis kaukaa, mut kaukana kauniista"
oot tosi seksikkään näkönen takaapäin*piis*
-Moi Juha, mun frendit kerto et oot ollu ihastunu muhun.
-Joo, siihe asti kunnes kävin optikolla.
Tälläsen kaveri joskus heitti hirveellä mutukalla Tampereen Semaforissa(joojoo, tiedetäään): Mulla on ehkä Tampereen pienin muna, mutta se on kiinni Tampereen nopeimmassa perseessä(?) ja tytöt huutaa kun Paunun jarrut! Lähekkö testaan? Tulos oli arvatenkin *släp*
[q]Dunez:
Ennoo koskaa koittanu iskee ketää
[/q]
En mäkään... en mä oikein jaksa.... ja mimmit on aina ehtinyt mua ennen, joten laiskottelen kait jatkossakin
Pitäis kyllä kokeilla joskus itsekin mutta en saa oikein aikaiseksi
Eilen kotibileissä istuskelin yhden kundin vierellä sängyllä ja löysin avaimet siitä meidän välistä.
Annoin ne avaimet sille kundille tokasten et nää on varmaan sun. Se katto avaimiaan ja myöns niitten olevan sen omat, jonka jälkeen lykkäs ne takasin mun kouraan ja sano mennään samaan osotteeseen yöllä tai jotain vastaavaa...
Mulla jäi hetkeks varmaan suu auki.. niin huono..
Tuo "käytsä täällä usein" toimi viimeeks ainakin mulla, pienellä huumorin sävytyksellä tosin, ja vielä kotibileissä
Multa palaa hihat heti jos nainen alkaa selittää, että mä näytän Tom Cruiselta...
Mutta vastaus aiheeseen. En harrasta iskurepliikkejä, mut yhen ehkä voisin kertoo. Tosin tästä on jo aikaa. Kysyin mimmiltä, et onko sillä tulta. Mimmi vastas et ei ole, koska se ei polta. No, siihen minä sitten, että en polta minäkään. Mimmi katto mua kysyvästi:
-Miksi sä sitten pyysit tulta?
Johon minä:
-Olisin sytyttänyt sillä liekin sun sydämeesi.
Ällön imelää, mut se toimi!
en oo kyl mitään iskijätyyppiä ja silloin kuin moista on abt kerran tai akksi yritetty niin on se aika surkuhupaisaa ollut. lollotiloo vaan.
mennäänkö meille kettua nylkee?
[q]Avernian:
Ei se mitä, vaan se miten ja kuka.
[/q]
Jeh, tarpeeks itseluottamusta joka myös näkyy ni pääsee jo pitkälle ja saa vaikka mitä
tämmönen tuli mieleen heti ekaks.
kaverin töissä oleva tyyppi oltiin samassa pöydässä ei ees juteltu ja kun se lähtee menee meen perään ja sanon meilt saa näit laatikoit ja annan käyntikortin.....
vähän sen muijan naama venähti siin tilantees.
näin jälkeen päin vaan*nauru*
[muokattu 21.4.2004 12:43]
[muokattu 21.4.2004 13:01]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- ...