Mikä musiikki on parasta "SEN" homman aikana?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 18
- Seuraava »
[q]purrr-:
Sori, mutta multa ei kyllä irtoais tohon musiikkiin *nauru*[/q]
mulla tulis keskittymisvaikeuksia viimeistään ton Scorpionsin Winds of Changen alkusointujen aikana*nauru*
[q]kilobitti:
---
purrr-:
Sori, mutta multa ei kyllä irtoais tohon musiikkiin
---
mulla tulis keskittymisvaikeuksia viimeistään ton Scorpionsin Winds of Changen alkusointujen aikana*nauru*
[/q]
Mulle tulee tosta mieleen aina 90-luku, ja kaikenlaiset hyvin epäseksikkäät asiat. Se ei kovasti ainakaan nosta fiiliksiä...sama kävi Foreignersien I Want to Know What Love Is:lle, vaikka siitä joskus tykkäsin kovastikin.
[q]purrr-:
Mulle tulee tosta mieleen aina 90-luku, ja kaikenlaiset hyvin epäseksikkäät asiat. Se ei kovasti ainakaan nosta fiiliksiä...sama kävi Foreignersien I Want to Know What Love Is:lle, vaikka siitä joskus tykkäsin kovastikin.[/q]
IMO scorpions on yksinkertaisesti sukkahousu-stadion-pehmo-heviä kamalimmillaan, ja siitä on seksikkyys kaukana. Vois ruveta naurattamaan*nauru* ps. wind of change:sta on tehty venäjänkielinenkin versio, ihan scorpionsin itsensä toimesta*hih*
Voi morjens mikä topikki niin no mul soit yleensä sillon joku vähän rauhallisempi drum'n'bass mut kyl kunnon kiksauttelukin menee siinä..
[q]kilobitti:
---
purrr-:
Sori, mutta multa ei kyllä irtoais tohon musiikkiin
---
[/q]
Eihän se ole vasta kuin toisena listassa *ding**hih**hymy*
mieluiten ehkä ilman mitään. tosin ei sitä musan soimista sit jossain vaiheessa ees enää huomaa, eli kyllä siinä voiki soida joku rauhallinen musa.
[q]Howdy:
Parasta musiikkia on naisen voihke sillon tietää että toinen tykkää
[/q]
NÄIN ON!!!
Satunnaisten lenkkeilijöiden päästämät kauhunparahdukset.
repeat päälle ja menoks
aavikko - torpedo girls
[q]alek száhala:
Satunnaisten lenkkeilijöiden päästämät kauhunparahdukset.
[/q]
*nauru**hih**pus*
Madonna - Justify my love
Carlos Santanaa... Tuli tässä mieleen tapaus jolloin winamp randomina alkoi soittamaan Laveerrea... ei meinannut tulla hommista mitään kun kippurassa räkätettiin =D Aikoinaan festareilla taustalla soi livenä Klamydian \mitä kaikkea kesäkuumalla voikaan harrastaa.....\
Mulle kaäy oikeastaan ihan mikä tahansa musiikki sen homman aikana.. Mielummin tietysti rauhallista..
Hurriganes - I will stay *sydän*
vähä riippuu tietty fiilareista, mutta jos mulla/meillä soi joku musa taustalla, se on mättöö...*hih*
Eli tyyliin Proteuksen setit jne.
Mut oikeestaa ilman musaa on parasta...
aim - coldwater music
Quantic - Time is the enemy
Jon Hopkins - Private Universe
*sydän*
[muokattu 1.5.2004 20:41]
Heh, psykee on kyl aika siistii kuunnella sillon! Se on aika hassu fiilis, mut hemmetin toimivaa! *sydän*
[muokattu 3.5.2004 19:42]
massive attack - mezzanine *sydän* *sydän*
Phats and Small - Respect The Cock
[q]Avernian:
Mulle on aina tullut sanomista jos kuuntelee SEN aikana Kikkaa korvalappustereoista.
[/q]
No huhhuh..
Olisi kiva vaan tietää mitä ihmiset laittaa soimaan rakastelun aikana? Tai jos se vahingossa oli soimassa jo. Kertokaa mielipiteitänne. Oma mieli pide on joku hyvä kiksu tai jos oikeen rankkaa meinikiä haluaa niin joku vähän nopeampi pauke.. esim HC..*hih*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 18
- Seuraava »