Mikä musiikki on parasta "SEN" homman aikana?

Back to häröily O

kiksu....*plur*

Eiköhän parasta oo Barry White tai vaihtoehtoisesti kunnon gabberi

Trance

[q]
Epailija:
Olen todennut musiikinkuuntelun olevan aika turhaa siivoamisen aikana. Imuri pitää sellaista meteliä, että stereoita pitäisi luukuttaa, eikä semmoinen ole mukavaa.
[/q]

Kandee hankkii PA-vermeet. Ei tarvi edes luukuttaa että soi lujaa ;)

Muttamutta, itte en kyl tosiaan kuuntele paljoa musiikkia ku harrastan (yksinäni) seksiä.. Ambientti vois toimia jos joskus joltain sais :(

Aivan ehdottomasti; Herbie Hancock!!!

"ROOTS! BLOODY ROOTS!"

[q]Nacu:
Nine Inch Nails
[/q]

ja kappaleena varmaankin Closer :)

Lasten liikennelaulu.

[iso]MC K O P P A K U O R I A I N E N[/iso]

Ambient/etninen, jsks kova techno/goa menee kanssa

No en mä kyllä huomaa musiikkia edes kuunnella jos "se homma" sattuu olemaan hyvää.., joten ihan sama kunhan ei satu korviin

[q]KittysDead:
[/q]

elämäni hirveimpiä piisejä mitä oon koskaan kuullu...mikä sois 2x Roska klubissa mutta sillon se ei haitannu

[q]KittysDead:
[/q]
ois koominen akti :)
(mut yleisesti ottaen tosi kova lastenlevy, ja pitäs rankasta ton levyn sotkemisesta niiden muksujen valmistusprosessiin.)

Tässä vaiheessa kaikki käy mutta personal preference on tumma D'n'B tai eufoorinen house.

Mieluiten ei psyke tai polkka.

[q]Gnizhak:
---
KittysDead:

---

(mut yleisesti ottaen tosi kova lastenlevy, ja pitäs rankasta ton levyn sotkemisesta niiden muksujen valmistusprosessiin.)
[/q]

Koppis on kyll just hyvä biisi =)

Vois kokeilla.. kopparäpin aikaan kauhee jyystö ja sitten hengähdystauko aina siinä "rauhallisessa kohdassa"... Vois olla mielenkiintoinen setti XD

SängynNatina naapurihuoneesta/asunnosta.. Kimpassa kivempaa

[q]Cloud:
---
Gnizhak:
---
KittysDead:

---

---

Koppis on kyll just hyvä biisi =)

Vois kokeilla.. kopparäpin aikaan kauhee jyystö ja sitten hengähdystauko aina siinä "rauhallisessa kohdassa"... Vois olla mielenkiintoinen setti XD
[/q]
Siinä vois olla oikeesti käsillä vaan Lerppu Koiranen.. eikä siitä oo iloa tän keskustelun puitteissa

[q]inka:
No en mä kyllä huomaa musiikkia edes kuunnella jos "se homma" sattuu, joten ihan sama kunhan ei satu korviin
[/q]

hmm...

[q]serotonot:
---
inka:
---

hmm...
[/q]

Senki vääristelijä! :P

Kaikki gabberista hardcoreen kelpaa !

[q]root:
Tässä vaiheessa kaikki käy mutta personal preference on tumma D'n'B tai eufoorinen house.
[/q]

millaista on eufoorinen house

O