Club Millennium - Lappeenranta. 7.5.2004 @ Lappeenranta

Back to tapahtumat O

Oonkohan mä tulossa paikalle *täh* No todellakin *jiihaa**aplodit*

[q]trew:
Tänne todellakin!!!
[/q]
No heti!

Protskun ja Nessinderin selkä kaks selkä kyl näyttäs aikas mielenkiintoselta..

Nää on siis niinq niin must bileet ettei mitään rajaa *iloinen**piis*

Mä en pääse tänne... Oon lupautunu osallistumaan Viipuri-pyöräilyyn, auts.

Toivottavasti tänne ny sit pääsis ku kahet millut jo joutunu syrjäyttää peräjälkee.. No toivottavasti täällä ollaan, LineUp on niiku &

[q]Wegez:
LineUp on niiku &
[/q]
No älä muuta sano... ja minä hemmetti olen polkemassa Viipuriin... en ole katkera, en. *rumakirosana*

Miekin saatan ilmestyä paikalle *virn*
Oman kylän pileitä pitää pyrkiä tukemaan.

tätä ei voi jättää väliin

[q]Chatte:
---
Wegez:
LineUp on niiku &

---

No älä muuta sano... ja minä hemmetti olen polkemassa Viipuriin... en ole katkera, en. *rumakirosana*
[/q]

HULLU!
Takasin riviin ja polkalle, hop!!!

[muokattu 10.4.2004 15:00]

Joo, niin monet on nyt jo missattu, että pelkästään senkin vuoksi on kyllä tultava.

Tuo b2b pitää kyllä tulla tsekkaamaan. Lähteeköhän Nessiltäkin paita? Noh, toivottavasti ei ihan liian polkaksi menis kuitenkaan

[q]Puke:
Tuo b2b pitää kyllä tulla tsekkaamaan. Lähteeköhän Nessiltäkin paita? Noh, toivottavasti ei ihan liian polkaksi menis kuitenkaan
[/q]

PIP eli pojat ilman paitaa ois ihan hauskaa nähtävää...eh.

Ymmärsin niin, että ainakin alkuun tulee vähän normaalista rauhallisempaa..toivotaan, et tulis vaikka teknoa tms. :)

Kyl tänne varmaa pitänee sit taas eksyä

[q]Ymmärsin niin, että ainakin alkuun tulee vähän normaalista rauhallisempaa..toivotaan, et tulis vaikka teknoa tms. :)
[/q]
Kyllähä lappeenrantaa jo vähä technoo tarvittas.
On ruvennu menee aika kiksu ja polkka voittoseks tää meininki*eiei*.Mut toivossa on hyvä elää

[q]jz:
Joo, niin monet on nyt jo missattu, että pelkästään senkin vuoksi on kyllä tultava.
[/q]

Kyllähän tänne on saavuttava!! Kerrankin paikalla on merkittäviä levynpyörittäjiä

Tää odottaa innolla! Asennoitunut soittamaan normaalia napakampaa jumppaa vaihteeksi. Polkaksi en väännä mutta tiukempaa kumminkin... Samperi, menis nää viikot nopeesti...!!!

Mitens tää toiselle sivulle on tipahtananut? Nostetta...

[muokattu 21.4.2004 18:10]

[q]Mr.”D”:
Samperi, menis nää viikot nopeesti...!!!
[/q]

Älä muuta sano. Miusta tuntuu et oon tukehtumassa koulutöiden palautuksiin ja tentteihin. (ja kouluakin on vaivaiset min. 42h/vko)

MUTTA ennen 7.5. pitäisi kaikkein pahimman olla ohi, joten voi vapautuneesti juhlia.
Ja taidan juhlia synttäreitänikin täällä (Lahjuksia saa tuoda *vink*)
eli varmaan ihan hyvät pileet tulossa, vaikka ei oikein aina toi napakampi soundi niin hyvin uppoa..*jiihaa*

Tänne todellakin!!!

O