Klubituksen kilonpudotus
- « Edellinen
- 1
- ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- ...
- 92
- Seuraava »
eipä tarvii paljoo painoo pudotella..lissä kaipaisin!
Eli jos jollaki on ylim. rasvaa/muuta annettavaa, tänne vaan!!!
[q]syriana, 10.4.2008 10:20:
Whot...kerro miten sä oot tohon pystyny, olisko jotain vinkkejä??? p.s vihaan kaikkia liikuntamuotoja:)
[/q]
heh toi oli joskus tollon 2004 :D nyt yritetään uudestaan tässä kesällä pyöräilyn kanssa :) mut ei oikeen kerkee nytten :S
[q]hardikaveri, 9.1.2006 09:44:
eli sen voi tehdä vaik kuntopyörällä, mutta se pitää tehdä aamulla tyhjään vatsaan..
[/q]
Mä kun oon luullu että treenejä/mitn ei saisi tehdä tyhjään vatsaan? Että silloin keho ei polta sitä rasvaa vaan lihaksia vai miten se nyt meni.
Correct me if i'm wrong.
99->_87_->80
HO'S.
Nyt kun on kevät voisin lisätä kiloja, tietysti kasvattamalla lihasmassaa. Kun ei ole läskiä, mitä laihduttaa....
[q]Jone
MItes käytännössä teit ton? Kiinnostais kuulla ison miehen taktiikkaa kilonpudotukseen, koska itsekin sellainen olen.
[/q]
Painonvartijoiden MP5 setti miehille. Ei mitään punnituksia tai vastaavaa maksullista spedeilyä; ainoastaan 2 kirjaa ja sit softa koneelle (josta muuten ei ollu mäkkiversioo). Maksoi muistaakseni 40 + postikulut. Toi on mun mielestä sellanen helppo rautalangasta väännetty ohje elämäntapamuutokseen; siitähän tossa on kysymys jos meinaa pysyviä tuloksia saada aikaiseksi.
Kolme viikkoa ja 5 kiloa painonpudotusta takana. Matkaa kunnianhimoiseen maaliin olis 7 lisää.
liikkunu vajaa 3 viikkoa normaalia enemmän ja syöny herkkuja normaalia paljon vähemmän, mut eipä oo paino laskenu grammaakaan Noh, lisää yrtystä..
88,4 -> 84,5. En tiedä paljonko nyt on.
Jättänyt pois paljon sokeria (myös kokikset!), pizzan (*uuh*), mäkit ja heset boikottiin, enemmän liikkumista ja lopuksi koittanut vaihtaa ruokailutottumuksia niin, että syö monta kertaa päivässä mutta vähän kerralla.
Tuo viimeisin tuottaa hieman ongelmia, kun ennen tottunut tankkaa pari kertaa päivässä överisti.
Ehkä tuo alku on vaikein, kun pitää saada vatsalaukku zipattu.
Tavoite on, että näkee pippelin, kun käy pissillä!
[q]niomic, 10.4.2008 19:14:
Herkkuja ehkä vähemmän, mutta onko ruokavalio muuten terveellinen :)? Liikunta nyt lähinnä auttaa ruoansulatusta, näläntunnetta, luonnollista väsymystä, fiilistä ja hieman polttoakin, mut safka ja säännöllisyys on kyl aika kriittisiä.
[/q]
Ja jos urheilee kunnolla niin kannattaa pitää mielessä että lihasmassan kasvu nostaa painoa.
Mun sekadieetillä on lähteny nyt 3vk aikana about 5kg litomaan. Matkaa olis vielä ainaki toinen samanmoinen ja samalla vähän habaa lisää. Kesäkunto täältä tullaan!
p.s. sekadieetti = joskus syödään joskus ei.. Ei jaksa stressata siitä mitä naamariin lyö, kunhan liikkuu
Istun tällä hetkellä duunissa mukavasti jalassani shortsit, jotka ovat viimeksi mahtuneet päälleni ilman kirosanoja ~4 vuotta sitten.
Aika siistiä.
Itse olen käyttänyt kiloklubi.fi hässäkkää, se on ilmainen :)
kun kirjoittelee sinne syömiset ja liikkumiset niin se sitten kertoo ootko syöny riittävän monipuolisesti ja liikkunut riittävästi.
Suosittelen lämpimästi :)
[q]-elli-, 13.3.2009 20:22:
Itse olen käyttänyt kiloklubi.fi hässäkkää, se on ilmainen :)
kun kirjoittelee sinne syömiset ja liikkumiset niin se sitten kertoo ootko syöny riittävän monipuolisesti ja liikkunut riittävästi.
Suosittelen lämpimästi :)
[/q]
kävin eka tsekkaamassa ton keho.netin muttei tuntunut yhtään itselle sopivalta tai edes kovin hyvältä (voi olla etten osannut käyttää sitä :D) mutt tää kiloklubi on tosi tosi hyvä! tulee kirjattua tarkasti mitä syö, ja vaikka oisin voinut kiven kovaa väittää muuta, niin perhana se kyllä oikeasti vaikuttaa syömisiin aika hurjasti! en ole juurikaan kaloreihin tuijottelija ollut ikinä, onneksi tuokaan palvelu ei sitä painota pelkästään vaan monipuolisuutta jne.
mutt haha, tänäänkin systeemi "valittaa" kun olen syönyt vain 520g vihanneksia "voisit kuitenkin tavoitella sitä 600g" :D
Jännä juttu on se, että vaikka olen tällä viikolla liikkunut tosi vähän niin silti energiavajetta kertynyt itse asiassa joku n. 500kcal per päivä eikä tässä tosiaan olla laihtumaan päin. Veikkaan, että se on se alkoholi mikä kerryttää nesteitä ja pitää turvotusta yllä. Tapana on juoda aika usein lasi-pari viiniä tai sidu ihan maun vuoksi arki-iltaisinkin, viikon loppuna hieman enemmän vaikken munakännejä oo hurjasti vetänytkään vähään aikaan.
Mutt joo tosi hyvä palvelu! tulen sitä varmasti käyttämään paljon. pitäis vaan hommata mittanauha niin vois kattoa miten homma edistyy.
2011 heinäkuussa pois intistä, paino n. 90kg
Vuoden vaihteen tienoilla tiputettu siihen 80kg hujakoille ja samana pysyny.
Enskuussa tarkotus alottaa taas dieetti ja ekaks tiputtaa sinne 75kg ja kattoo sitte jos "hirveesti" vielä rasvoja on nii koittaa sitte vielä kiristellä. Yllättäen suurin osa tossa vatsan seutuvilla
(pituutta 184cm)
Oikeestaan ootan melkee enempi syksyä ja et pääsee bulkkailee ja vetää kunnon reeniä
Olisko jollain hyvää vinkkiä, millä saisi makeanhimon kuriin ja lohtusyömisen? Näiden takia, kun ei ole itsehillintää juuri nyt, paino vaan nousee ja nyt se on aika haitallisen korkealla...
---
Olisko jollain hyvää vinkkiä, millä saisi makeanhimon kuriin ja lohtusyömisen? Näiden takia, kun ei ole itsehillintää juuri nyt, paino vaan nousee ja nyt se on aika haitallisen korkealla...
---
Miten olisi hedelmä smootit, elikkäst tehosekoittimeen sikin sokin eri hedelmiä, marjoja ja vaikkapa
hampun siemeniä? :)
Terveellistä ja makoisan makuista :)
Mun suosikki on mansikka, kiiwi, mango, banaani, persikka*slurps*
Miettinyt sitäkin, mutta olen allerginen melkein kaikille hedelmille:( Se tästä tekee kanssa aikasen kinkkistä. Pitänee vaan yrittää löytää itsehillintää ja päästä salille, kunhan siihen kykenee ja on rahaa.
Mä aloin marraskuussa liikkumaan ja treenaamaan säännöllisesti. Tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin sali ja tiistaisin salin jälkeen salibandyä ja torstaisin salin jälkeen futista. Tammikuuhun asti söin niinkuin ennenkin ja parantelin lähinnä lihaskuntoa. Tammikuussa tiputin hiilarit lähes kokonaan pois ja ne vähäisetkin hiilarit nautin ennen klo 12. Roskaruuan (jonka SUURI ystävä olen) pudotin pois kokonaan.
Kerran viikossa en miettinyt mitä syön vaan annoin mennä mitä mieli teki.
Pikku hiljaa toin hiilarit takaisin ruokavalioon, mutta sellaisen muutoksen olen tehnyt pysyvästi, että iltasyöminen on nykyään pelkkiä hedelmiä. Myöskin hiilareita yritän välttää klo 15 jälkeen.
Lähtöpaino oli marraskuussa 91kg, siihen tuli aluksi lihasmassa lisäksi, ennen kuin aloin tiputtamaan painoa. Nyt on painoa 84kg, alle 80 kg on tavoitteena kesäksi.
En jaksa laskea päivittäisiä kaloreita, siinä tulee vain hulluksi..
Edit:
Alkoholin käyttö on ollut normaalia (Eli olen vetänyt kännit 2 kertaa tänä vuonna).
2 viikkoo ja 1,8kg. tosin oon kyl ihan normaalipainonen mut silti haluis sen 5 kiloo poies. :)
[q]pirpeli, 11.3.2009 13:55:
Oisko Turussa immeistä, naista nyt lähinnä, kuka haluais lähteä liikkumaan yhdessä?
[/q]
Jos on seura vielä hakusessa, niin tää ilmoittautuu seuraksi heti vapun jälkeen! Lajien puolesta kaikki käy.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- ...
- 92
- Seuraava »