Klubituksen kilonpudotus
- « Edellinen
- 1
- ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- ...
- 92
- Seuraava »
[q]Epailija, 22.3.2007 17:41:
---
vaavu, 29.9.2006 15:50:
Olin 3 viikkoa urheilematta; tästä 2 viikkoa ulkomailla ja viikon flunssassa. Tulos: 1 kg lisää painoa, lihakset surkastuneet ja pömppövatsa tilalle. En muista että koskaan aikaisemmin olisin ollut näin painava. Melkein on sellainen fiilis, että kolmen viikon rötväyksellä tuhosin vuoden treenaamisen tulokset. :(
---
Tarvitseeko yhden kilon muutoksia edes laskea? Viikossa paino saattaa helposti vaihdella tuon kilon ja jos menee sopivina hetkinä vaa'alle, saatta tuo ero syntyä yrittämättä vuorokaudessa-parissa. Ylimääräiset (tai vajaat) yksittäiset kilot lähtevät (tulevat) varsin nopeasti pois (takaisin).
[/q]
Imho oon kyllä samaa mieltä, menee jo pakkomielteen puolelle yhden kilon seuraaminen. Mutta tään nyt on taas tonnikeijun puhetta, kilo on yksi käynti vessassa #1:llä :)
mä en luota vaakaan kyllä yhtään, peili kertoo totuuden. tosin aivot muokkaa kuvaa siten että omasta mielestä näyttää aina ruipelolta ja läskiltä. (mikä on kyllä faktakin :D)
[q]nini, 23.3.2007 14:58:
---
blastic, 23.3.2007 14:37:
---
lol wtf
Sähän olet niin ruipelo ettei sulla ole mistä nipistää
---
EIPÄ
[/q]
PICS OR BAN!!
[q]blastic, 23.3.2007 14:37:
---
lol wtf
Sähän olet niin ruipelo ettei sulla ole mistä nipistää
[/q]
EIPÄ
[q]La Petite, 23.3.2007 18:02:
Vähähiilarinen tekee JUURI noin jos ruokavalio on samalla vähärasvainen. Vähähiilarisella pitää vetää aikamoiset setit rasvaa, jotta ei tuu mitään kovia masuja. Mulle tuo vähähiilarinen on the one and only keino saada fätit pois
[/q]
Pitänee kysyä että paljon on "aikamoiset setit" ? 50% kaloreista ?
[q]Avernian, 23.3.2007 23:40:
---
La Petite, 23.3.2007 18:02:
Vähähiilarinen tekee JUURI noin jos ruokavalio on samalla vähärasvainen. Vähähiilarisella pitää vetää aikamoiset setit rasvaa, jotta ei tuu mitään kovia masuja. Mulle tuo vähähiilarinen on the one and only keino saada fätit pois
---
Pitänee kysyä että paljon on "aikamoiset setit" ? 50% kaloreista ?
[/q]
Usein jopa 70% kokonaiskalorimäärästä. Siis tyyliä Atkins, hiilarit on sitten 20g päivässä, ja ne tulee vihanneksista. JA loppu luonnollisestikin proteiinia
Mutta itselläni on toiminut punttauksen yhteydessä ihan kivasti prode 31% hiilari 9% ja rasva 60%
ja joo, tästähän sitten varmaan voi alkaa taas mikä vaan vääntö, et mä KUALEN tähän tai jotain, mutta kukin tyylillään. Mieluiten sillä tyylillä mistä tulee hyvä olo
otin tossa messutarjouksena kokeiluun elixian palvelut. Ensi viikolla kokeilemaan sinne ekaa kertaa, 10pvä aikaa päättää jatkanko jäsenyyttä vai peruutanko. Nyt alkaa taas olemaan intoa yli puolen vuoden tauon jälkeen.
Ihmetyttää vaan toi Elixian jäsenyyspolitiikka, todella sitovaa ja aivan liikaa kummallisuuksia (pitää siirtää jäsenyys jollekin muulle kuukaudeksi, jos tietää ettei itse pääse käymään. Tai pitää olla tyyliin sairaslomatodistus kuukauden ajalle ettei tarvi mennä+maksaa jne jne jne). Taidan jatkaa Mäkelänrinteellä ihan tyytyväisenä tän jälkeen.
Edelleen tarkoituksena pudottaa painoa se pari kolme kiloa, mikä ei jostain kumman syystä ole vieläkään vyötäröltä hävinnyt (= yritystä ei ole tarpeeksi..). Pyöräily kautta odottelenkin tässä, siitä sais sitä liikuntapuolta ton salin lisäksi loistavasti.
Kauniissa kevät auringossa kävelykin tekee ihanan energiseksi ja houkuttelee liikkumaan lisää *sydän*
-14kg nyt täällä, ja tarkoitus olisi jatkaa vielä paljon...
Urakka tuntuu karmealta, mutta kai se tästä, pikkuhiljaa
Uuden paikkakunnan myötä on tullut ihan uusi fiilis, ja täällä tuleekin käveltyä päivittäin muksujen kanssa, ja noi ylämäet tekee kyllä aika hyvää tälle perseelle :D
Ainakin perse näyttää vähän pienemmältä, liekö sitten vain toivon aiheuttama optinen harha
Jokatapauksessa, ens viikolla ois tarkoitus sitten aloittaa kuntosali ja miehekkeen koneella odottaa pilates-dvd:t.
Joten jospa tämä tästä :)
tjaah, mulla on paino kyllä noussut.. mut läski% pienentyny, joten vitut painosta
-M
[q]Mark, 26.3.2007 09:12:
tjaah, mulla on paino kyllä noussut.. mut läski% pienentyny, joten vitut painosta
-M
[/q]
Sama Alotin kauheen kuntoilun
ku totesin et paino on noussu (läskillä)
ja kuukauden jälkeen tuloksena onki
ollu vaan painon nousu mut onneks myös
vyötärön kaventuminen ja yleinen
kiinteytyminen.
[q]Super-Kerttu, 23.3.2007 14:20:
Laihduin viime kesänä 6 kiloa (elämä oli paskaa silloin) ja mielestäni näytin jo liiankin laihalta. Nyt olen lihonut takaisin nuo kesällä tippuneet kilot ja pari extra kiloakin tullut päälle. Välillä itseäni harmittaa kauheasti, kun olen niin "läski" Todellisuudessa olen hoikka..Ystävänikin sanovat, että näytän nyt pari kiloa "lihavampana" paremmalta kuin kesällä.
[/q]
Mulla hyvin pitkälti samat jutut..vuosi sitten painoin melkeinpä 10 kiloa vähemmän, ja näytin tosi kuivalta luurangolta. Pääsin sitten paskasta ja onnettomasta suhteesta vapauteen, ja kai sitten sen myötä alkoi myös ruoka paremmin maistumaan*blush*
Mutta moni on sanonut että paremmalta näyttää ja omastakin mielestä osa kiloista on osunut ihan oikeisiin kohtiin kropassa*tirsk*
Nyt oon alotellut myös urheilua pikkuhiljaa, aika jännää ja oon ihan fiiliksissä. En oo paljon aikasemmin ikinä mitään harrastellu, joten toivotaan et innostus nyt jatkuu ja sitä myötä paikat kiinteytyy..*hymy*
Joku neljä kiloo lähteny reilussa kahessa viikossa Ja meno jatkuu..
vahvistin nyt sitten jäsenyyden elixiaan eli seuraavat 12kk (sen rahamäärän mitä siihen paikkaan tungen) motivoitunutta liikuntaa kaikissa muodoissa. Otan itseäni niskasta kiinni ja lähden salin lisäksi myös pilates sekä body bumb tunneilla (ainakin), mitä olen tähän mennessä karsastanut kovasti.
Kyllä tässä varmaan vielä ehtii saada tuloksia aikaan kesään mennessä. ehkä.
Ainakin saan taas hiton paljo paremman mielen itselleni, kun vihdoin alan taas liikkumaan reilu puolen vuoden tauon jälkeen
[q]Fyraett, 31.3.2007 09:44:
2 edellisen viikon aikana on fillaril kertyny 120km työmatkoihin, ja se 60km viikos tulee jatkuu läpi kesän + sit tietenki kaikki muut matkat mitkä yleensä suhaa yleisil tai autol nii ne poljen fillaril :)
[/q]
Mulla tuli viime kesänä (toukokuun alusta syyskuun loppuun poislukien elokuun kesäloma) 150 km viikossa työmatkapyöräilyä (yht. 30 km päivässä) ja siihen päälle vielä vapaa-ajan pyöräily, kaupassa käynti pyörällä jne., mutta ikäväkseni en huomannut läskirintamalla juuri mitään muutoksia. En tajua, ehkä osasyynä oli huimasti kasvanut ruokahalu, mutta odotin kyllä parempia tuloksia. Kunto tosin nousi ja pohkeet vahvistuivat ihan kivasti. Nyt pääsiäisen jälkeen olis tarkotus alottaa uusi työmatkapyöräilykausi jos säät vain sallii.
Jaa-ha. Pakko ilmoittautua taas tänne. o/
Ystävä lähetti mulle synttäreiden kunniaksi HS:n deadline-sivujen linkin. Tilastollinen elinajan ennuste olis kuolla 82-vuotiaana, mutta näillä elintavoilla kuolen todennäköisemmin jo aiemmin.
Ja siinä testissä piti tarkistaa mittanauhalla vyötärönympärys. Oon ihmetelly ku housuista irtoaa napit ja haukkunut housujen huonoa laatua, mutta todellisuus onkin se, ettei mulla ole enää vyötäröä. Olen tasapaksu pötkö.
Tuli vähän yllätyksenä, että se heti näkyy ja tuntuu, että oon lihonut talven aikana pari kiloa, ku oon vaan istunut tietokoneella, vääntäny kandin papereita ja lohduttanut itseäni suklaalla, mutta no kai se näin pienessä tietty näkyy heti..
Tähän on nyt kaksi ratkaisua: terveellisempään ravintoon panostaminen ja liikunnan lisääminen. Mutta kumpaankin asiaan palaan huomenna tai ens viikolla. Tänään ei millään pysty, koska on tripla-juhlat ja partyparty!
Mutta varmaan ku meen entiseen kotikaupunkiin työharjoitteluun viideksi viikoksi ja yhdistän voimat siskon kans, ja laitetaan meidän vanhemmat ruokaremonttiin, niin siinä samalla itsekin reipastun taas huolehtimaan itsestäni.. Ja toivottavasti toukokuussa mulla on taas vyötärö.
Tsemppiä kaikille kevätkilonpudottajille!
Otin vuoden vaihteessa itseäni niskasta kiinni
ja päätin vihdoinkin laihduttaa pois nuo monta
vuotta itseäni kiusanneet ylimääräiset kilot.
Aloin jumpata n. 3 kertaa viikossa ja paino
NOUSI 2kg. No lihas kuulemma painaa enemmän
kuin läski, mutta ois saanu alkaa läskit sulaa ennen
lihasten kasvua
Maaliskuun alusta sitten uusi ruokavalio kehiin ja
nyt on lähtenyt 1,5kg. Painoindeksi on vajaa 23,
eli ei ylipainoa, mutta tuon höllyvän mahan haluan pois!
Tavoitteena ois vielä saada n. 6kg pois hitaasti, mutta varmasti.
Epäilyttää pääsenkö koskaan tavoitteeseeni, koska oon tosi
huono pitämään kiinni ruokavalioista. Mitä enemmän kiellän
asioita itseltäni, sitä enemmän mulla tekee niitä mieli...
Toisaalta puristavat vaatteet pitää tavoitteen kirkkaana mielessä.
Ois kiva mahtua kaikkiin omiin vaatteisiin, kun ei oo varaa koko
vaatekaappia uudistaa. Ehkä se tästä
Sitäpaitsi jumppaaminen on kivaa ja siitä tulee hyvä olo.
Vielä kun onnistuis pitämään näpit erossa herkuista...
[q]Acid-Kun, 8.4.2007 05:51:
Ja mä kun en saa painoo nousee
[/q]
Syö enemmän. Niin yksinkertaista se on.
[q]Acid-Kun, 8.4.2007 05:51:
Ja mä kun en saa painoo nousee *senkin*[/q]
oikea treeni, oikea ravinto. Itse lisäsin pari vuotta sitten proteiinin määrää ja rupesin treenaamaan (kiipeilyä) kovempaa => paino nousi puolessa vuodessa 7kg, ja on aika pitkälti jämähtäny siihen. Suurin muutos tuli ilman muuta hartioihin ja käsivarsiin.
Hei, kertokaas nyt ku haluisin bilettää ja tietysti ottaa muutaman juoman silloin tällöin ni mikä olis parasta laihdutuksen kannalta?
Itse olen oluenjuoja, joka ei hirveästi auta laihdutusaikeissa. Viinassa taas on hirviät määrät energiaa ja light-siiderit maistuu oksennukselta. Viini väsyttää bileissä, ainakin punaisena. Onko jollain jotain ratkaisuja vai pitääkö siirtyä vesilinjalle?
[q]Hyzenthlay, 8.4.2007 21:53:
---
dj upi, 8.4.2007 21:49:
Itse olen oluenjuoja, joka ei hirveästi auta laihdutusaikeissa. Viinassa taas on hirviät määrät energiaa ja light-siiderit maistuu oksennukselta. Viini väsyttää bileissä, ainakin punaisena. Onko jollain jotain ratkaisuja vai pitääkö siirtyä vesilinjalle?
---
Kuiva omenasiideri mieuummin kirkkaita viinoja tai valkkaria kuin esim. tummia viinoja tai jotain sokerilitkuja. Energiaahan alkoholissa on joka tapaukses se 9kcal/g. Eli vesilinjalle jos oikein haluaa hifistellä.
[/q]
Kuiva omena rocks! Kiitos tiedosta, luulin et seki on jotain tappojuomaa mut toisaalta ni eihän siinä tietenkää oo niin paljoa sokeria kun se on kitkerää! :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- ...
- 92
- Seuraava »