Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

Ääni myös kalorilaskurille.

Joo noi elektroniset rasvaprosentin mittarit on hanurista.

Ainakin siihen, jota mä testasin syötettiin paino ja pituus, ja tulos pohjautui osittain painoindeksiin. Jos siis on paljon lihasmassaa (en väitä et mulla olis *hih*) niin näyttää ihan väärin.

Tuon mittarin mukaan meikäläinen oli 35% rasvaa

Lisäksi ne tulokset voi ilmeisesti mennä aivan pyllylleen, jos on juuri treenannut, juuri juonut paljon, syönyt paljon, ei ole juonut tai on kuuma.

Ainoa oikea tapa mitata rasvaprosenttia on pihdit *nips* *nips*

niinpä. tosin paras mittari on peili.

Heh, mä oon osallistunu tähän ihan vahingossa. Joulukuussa mitatusta painosta oli tippunut 5 kiloo pääsiäiseen mennessä. Enpä tiedä mitä oon tehny erilailla, tai jättäny tekemättä. Katotaan sit vaikka juhannuksena seuraavan kerran mitä vaaka sanoo.

oon laihtunut 3 kiloo tänä keväänä. en kyllä oo ollu laihiksella, mutta 63.6 -> 60.8

Uusi treeniohjelma kyllä saa varmasti lisää intoa tähän taas! Ens viikolla on viel rasvaprosentin mittaus ni sit tietää syksyllä tarkemmin mitä on laihtunut ja mitä on tullut lisää. Hyvä fiilis!*hihu*

Kevään eka 10 km juostu äsken. Huomenna pitäis ostaa uudet kengät, lippis ja joku vyösysteemi minne saa juomapullon [size=4]ja taksirahaa jos sammuu joskus matkalla.[/size]

kevät on kohta loppu ja minä olen saavuttanut ihanat -19kg 1.tammikuuta lähtien.. viel vois mennä joku 5-6kg..

Taisinpa pitää päivän tauon täältä... tuli vetästyy aikamoiset mätöt äsken, 1065kcal huomen vaik takas ruotuun

tänä aamuna oli 81kg tasan. oiskohan ennen kesää vielä 80 vaikka ny mitään laihdutakaan enää.
se ois kiva. alle 80 en anna kyl tippua, sehän ois taas melkä rääpälemäistä.

[q]LilB, 7.5.2006 14:22:
kevät on kohta loppu ja minä olen saavuttanut ihanat -19kg 1.tammikuuta lähtien.. viel vois mennä joku 5-6kg..
[/q]

Upee suoritus!*aplodit* Nostan hattua todella!

Kyl täs täytyy kesäks tähdätä kuntoon ton jalkapallon ja oman hyvän mielen takia. Tammikuussa leikattiin polvi taas ja sen jälkeen on kundi päässyt löystymään. Sinänsä kiloja ei oo tullu kauheesti lisää (eilen 80,5kg, ennen leikkausta ~77-78kg), mutta nyt on tullu pikkasen mahaa ja lihakset heikentyny. Nyt kun on taas pystyy jo liikkumaan ja urheilemaan suht hyvin, niin heinäkuun alussa vois olla sellanen n.78 kg ja paljon timmimpi kunto tavoitteena.

[q]Remotion, 7.5.2006 17:07:
tänä aamuna oli 81kg tasan. oiskohan ennen kesää vielä 80 vaikka ny mitään laihdutakaan enää.
se ois kiva. alle 80 en anna kyl tippua, sehän ois taas melkä rääpälemäistä.
[/q]

käyt kerran paskalla niin se on siinä..

mulla alkaa treenikausi vasta nyt

seliselinä duunikiireet, remontti, yleinen väsymys ja saamattomuus
ruokavalio on ollut jo jokusen aikaa kohdillaan ja paino on pysynyt samassa.. nyt vaan se liikuntapuoli kuosiin!

[q]hardikaveri, 8.5.2006 09:52:
[/q]

mitäs jos on loppukevään kestävä ummetus... :D joo, ei toi pitäis olla paha.

[q]hardikaveri, 8.5.2006 09:52:
[/q]

mitäs jos on loppukevään kestävä ummetus... :D joo, ei toi pitäis olla paha.

Esport Centerissä ravaaminen alkaa tuottaa tulosta: paino on mittarin mukaan pudonnut vajaan kilon, vaikka samaan aikaan lihaksiin on tullut silminnähden lisää tavaraa.

Asiaa on varmasti auttanut se, että olen nyt työkiireistä huolimatta pyrkinyt käymään sen 3 kertaa viikossa treenaamassa (treenin lisäksi tulee päivittäin liikuttua kaikki matkat pyörällä). Valitettavasti treeni kaksi kertaa viikossa ei auta kunnon kohottamisessa kovinkaan paljoa, lähinnä se vain ylläpitää saavutettua tasoa.

Toinen asiaan myötävaikuttanut juttu saattaa olla, että lisännyt repertuaariini säännöllisen BodyPumpin. Pumpissa tulee jotenkin helpommin kokeiltua raskaammilla painoilla, ja toistoja on pakko tehdä muiden mukana loppuun asti. Pumpissa saa kätevästi samassa paketissa punttiksen ja ohjatun ryhmätunnin hyvät puolet: ryhmän paine yhdistettynä tiukkaan lihastreeniin. Tosin onhan se vähän tylsää käydä kuuntelemassa samoja biisejä kolme kuukautta putkeen... Hyvä puoli toistuvassa ohjelmassa toki on se, että tietää hyvinkin tarkkaan, kuinka monta kiloa voi ladata missäkin ohjelmassa tangolle.

tänään testailee Les Millsin uutta Body Jam tuntia*jiihaa* vähän vaihtelua pumppiin + combatiin

pitäskö munki? ..ääh.. kai mä uskaltaisin pari kiloo tiputtaa.. sit oisin 53kg =) ..169 =) se on hyvä pituus =p

197/96 näyttää speksit nyt. Rasvaa 19.2% jota on lähtenyt 3%-yksikköä talvesta. Pidempää projektia tässä kyllä väännetään joten ehkä vasta ensi vuonna päästään tavoitteisiin. Sitä ennen voi syödä vielä huoletta järkyttäviä määriä :D

[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.

Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm

tosin mä en oo laihduttamassa ;-)

O