mikä on parempaa kuin seksi?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- ...
- 40
- Seuraava »
Se tunne kun tietää että kokee jotain ainutlaatuista ja että se tapahtuu vain kerran. Huuh. Ei voi oikein sanoilla selittää.
Hmm, oonkohan mä jo vastannu tänne
No mut kuitenkin, autolla todella kovaa & limitillä ajaminen, se on jotain mielettömän upeeta. Se adrenaliinipläjäyksen tuoma hyvänolon fiilis, sekä se tietty tunne kun tuntuu että kaikki menee aivan nappiin.. Melkeen kuin jotain transsia.
Asiaa sivuten, joskus jo 80 -luvulla kylläkin tutkittiin jtn keskittymistä tms ja tutkimuksen tekijät haastattelivat urheilijoita, mm. MM-rallikuskeja, ja aika jänniä tuloksia saivat. Siinä mielessä, että jotkut kuljettajat pääsivät satunnaisesti erikoiskokeilla niin täysin keskittyneeseen tilaan, melkein kuin hypnoosiin, etteivät osanneet kertoa yhtään mitään yksityiskohtia maalissa kun eivät muistaneet _yhtään mitään_.
Pidetäänkö mua outona jos vastaan että "vaikka mikä"?
PIRI!
BB aijaaaa
[q]Freja, 3.10.2006 21:45:
[/q]
Miks pidettäis? Tottahan se vaan on. Ihan yliarvostettua puuhaa.
[q]Freja, 3.10.2006 21:45:
[/q]
ei oikeestaan..
Kilpailu ketä juo eniten käymättä kusella...
[q]Kolera, 3.10.2006 22:10:
PIRI!
[/q]
[q]Samu*, 2.10.2006 21:03:
Hmm, oonkohan mä jo vastannu tänne
[/q]
edelliselle sivulle...
Valta ja raha. Niillä saa seksiä niin paljon kuin haluaa. Ja mikä tosiaan olisi parempaa kuin saada seksiä? Hali-kainalo-*purr* tietysti ja tunne että susta välitetään.
MX
[/q]
Joo, yhtä yliarvostettua kuin elämästä nauttiminen yleensä. pfft..
Hyvä seksi on loistava asia mitä pidän henk.koht. suuressa arvossa. Tekee hyvää fyysiselle ja henkiselle kunnolle ja vieläpä ilmaiseksi. Harvat vapaa-ajan asiat ovat laadultaan parempia asioita kuin hyvä seksi. Wai woittaaako pidemmällä aika välillä seksin esim. wowitus (tai muut konsoli /pc-pelit).. biletys? ...doussaaminen? ...dokaaminen? ...fyysisesti hajottavat harrastuksen kuten esim. lätkä tai jefu?
Njet :)
[q]ALIEN, 4.11.2006 12:54:
---
Zeratul, 3.10.2006 22:18:
---
Joo, yhtä yliarvostettua kuin elämästä nauttiminen yleensä. pfft..
Hyvä seksi on loistava asia mitä pidän henk.koht. suuressa arvossa. Tekee hyvää fyysiselle ja henkiselle kunnolle ja vieläpä ilmaiseksi. Harvat vapaa-ajan asiat ovat laadultaan parempia asioita kuin hyvä seksi. Wai woittaaako pidemmällä aika välillä seksin esim. wowitus (tai muut konsoli /pc-pelit).. biletys? ...doussaaminen? ...dokaaminen? ...fyysisesti hajottavat harrastuksen kuten esim. lätkä tai jefu?
Njet :)
[/q]
Heti ku kiistattomasti todistat että tässä topicissa oli kyse nimenomaan hyvästä seksistä niin yhdyn suhun. Mielestäni olennaisin ero on siinä kenet haluaa tyydyttää, itsensä vai vastapuolen, ja tämän pohjalta hyvää seksiä ei voita mikään.
Tää on kyl taas tosi osuva!!! Pistää niinku oikeesti miettii... Kiitos
[q]alek száhala, 5.4.2004 15:59:
oisko tissipanot. *täh*
[/q]
qft :D
parempaa kuin seksi...? hmmm... tietenkin paljon seksiä... ja hyvää sellaista, ja "juuri siinä" fiiliksessä... nam ja maiskis !!
... seksi aamulla... naminami
orgasmi!
Halaus, pussaus ja paijaus.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- ...