mikä on parempaa kuin seksi?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- ...
- 40
- Seuraava »
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
TEINI OMGLOL PLZ HEI :D:D:D:D::D:D:DD
Mut ei se mitään, oon runkkari :D:D:D: hahahahaha :D
XD
[q]Timce:
Noin sanoo kaikki runkkarit.
[/q]
[q]Timce:
Noin sanoo kaikki runkkarit ;)
[/q]
Perkele, kun meinas lentää kokikset nenästä näytölle.*lmao*
Hyvin toimiva parisuhde kyllä seksin voittais. Tosin yleensä siinä seksi tulee sitte mukana, mikä on vielä vaan parempi juttu.
Hali!
Rapsuttelu.
Tuota, minkälaista rapsuttelua ja halimista te oikein harrastatte?
Edit: Ei niin, että yrittäisin väittää vastaan. Kunhan kummastelen.
musiikki.
[q]tenkai:
musiikki.
[/q]
Samaa mieltä
[q]Samu*:
Rapsuttelu.
[/q]
!!! sepä se, vallan unohtu iteltä.
[q]Epailija:
Tuota, minkälaista rapsuttelua ja halimista te oikein harrastatte?
Edit: Ei niin, että yrittäisin väittää vastaan. Kunhan kummastelen.
[/q]
No, kuvittele tilanne, että selkää kutittaa kamalasti, kynnet on pureksittu juuriin asti ja oma käsi ei kunnolla yllä kaikkialle selkään. Ilman toista rapsuttamassa tilanne olisi aika kurja.
Mulla on ainakin tapana rapsuttaa Villen selkää, useimmiten illalla ennen nukkumaanmenoa. Villen ei tarvitse tehdä muuta kuin maata paikallaan ja urahdella suuntia, johon mun pitää seuraavaksi edetä. Mä hoidan pitkillä kynsilläni täydellisen kahden käden selkärapsutuksen suuntaohjeiden mukaan. Selkärapsutus tuntuu niin hyvältä, että tyypillisesti Villen iho menee rapsutuksesta ihan kananlihalle.
En mä sitten tiedä onko toi parempaa kuin seksi, mutta kyllä se aika korkealle nousee. Parasta selänrapsutus on tietysti seksin jälkeen. Siinä yhdistyy kolme kivaa ässää: seksi, sänky ja selänrapsutus.
[q]vaavu:
*Snip*
[/q]
Vai että pureskelee Ville kyntensä juuriin asti... Ihan kelpo tilannekuvaus kyllä, vaikka ei se rapsutus tuolloinkaan varmaan seksiä voita kuitenkaan. Voisi kuvitella, että nuo edellämainitut asiat yhdistämällä saisi aikaan varsin kivan ässäkolmikon: seksi, syleily ja selänrapsutus.
eipä sitä taida parempaa olla. no juu seksi rakkaan kanssa. kyl toi selänraaputus on kanssa tosi kumma juttu
[q]vaavu:
seksi, sänky ja selänrapsutus.
[/q]
Toi on kyl oikeesti about se mitä tarvii :)
[q]annimari:
aamukeksi
[/q]
Ai ku on hikoillu koko yön eikä oo viel pessy hampaita? Mä sanoisin et suihkun jälkeen, vaik sit aamusuihkun ^__^
Daruden kuuntelu
kännisyöminen
ei oo mitään mahtavampaa kun tulee baarist kotiin sammumistilas ja sit on hakenu kebabin tai hese-ruokaa tai jotain.. sit sitä syö suupielet majoneesissa, jonka jälkeen voi nukahtaa maha täynnä roskaruokaa. Tietty se on sit kännistä kiinni tuleeko se ruoka ylös aamulla, mut se on se hetki kun saa ruokaa!
Rakastelu!
Myönnän, hieman viilausta, mutta kun ... ei sitä voita mikään!!!
[q]Kolera:
Daruden kuuntelu
[/q]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- ...