mikä on parempaa kuin seksi?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 40
- Seuraava »
Ehkä olen aina saanut huonoa seksiä kun voisin luetella varmaan satoja asioita jotka ovat parempaa kuin seksi...
Seuraavaksi joitakin
- Snoukkaus
- Tanssiminen
- köllöttely sängyssä rakas ihminen kainalossa
- Stressitön päivä
- Lomamatka
- Larppaaminen
- Hyvä ruoka
- Hyvien ystävien seura
- Hyvä keskustelu
- Näytteleminen
- Arvostuksen, kehujen tai kiitoksen saaminen
- Uusien tuttujen löytäminen
- Rauhallinen polkupyöräily kauniina kesäpäivänä
- Chillailu
- Moottoripyöräily/autoilu
- Kipu silloin tällöin
- etc etc etc etc etc
Joo kyllä noita vaan tulee koko ajan lisää mieleen...
Toisaalta jos kysymyksellä tarkoitetaan mikä on parempaa kuin seksin saaminen,
niin kyllä toiselle nautinnon tuottaminen (seksissä ja sen ulkopuolella) myös on mukavampaa kuin itse seksi välineenä saada itselleen nautintoa...
[muokattu 5.4.2004 01:56]
Kuplamuovi, kalliit jutut joista lähtee hassuja ääniä, 80's, söpöt tytöt jokka tykkää mm. nukkua meillä, kahvi ja sympatia, äiti, nollapiste, torkkuherätys, perjantai, päiväunet, Papin Nenä, joulu, talviaamut, isot vesilätäköt, askartelu ja puhtaat lakanat.
Tai no .. ainakin se fiilis kun heräät kirpeän talvisena jouluaamuna oman kullan tuhinaan kun se näykkii hampaillaan korvanlehteäsi *grrrrh!*
edit:
No ehkä minä olen sitten pikkuisen nössö.
[muokattu 5.4.2004 03:18]
[q]LaaLaa entertainment:
Tai no .. ainakin se fiilis kun heräät kirpeän talvisena jouluaamuna oman kullan tuhinaan kun se näykkii hampaillaan korvanlehteäsi *grrrrh!*
edit:
No ehkä minä olen sitten pikkuisen nössö.
[muokattu 5.4.2004 03:18]
[/q]
ei ku toi on sita mita ma haen tassa seksin kyllastamassa maailmassa kun joka tuutti tyontaa seksia, tuntuu et ei kellaa oo mitaan muuta ku seksia seksia seksia... ja on sellain fiilis ettei ihmiset tee mitaan muuta ku harrastaa seksia... mun mielest se on pahasti ylimainostettuu...
ihan mikä tahansa
Riippuu kumppanista. Joissain tapauksissa voi sanoa, että käteen vetäminenkin olisi ollut parempi vaihtoehto, kuin pano jonkun lahnan kanssa.
Mutta sitten taas on varmaan mahdotonta löytää parempaa vaihtoehtoa seksille, jos homma todellakin toimii tunteiden kera ja saa samalla kunnon urheilu -suorituksen aikaiseksi
[q]duracell-pupu:
ihan mikä tahansa
[/q]
Asiaa!!!
Samaa mieltä
Ruoka.
Suojaamaton seksi alaikäisen kanssa - etenkin kun tämä nukkuu*hahjust*
-miksaaminen
-hyvän musan kuuntelu
-levykaupassa käynti
-bileissä käynti
-viinan juonti
-nukkuminen
musiikki, kauniin naiset ja seksi tulee heti kakkos sijalla...
[q]-Alex-:
-miksaaminen
-bileissä käynti
[/q]
Etenkin joskus nää pitää erittäin hyvin paikkansa*joo*
[q]Orfeus:
---
-Alex-:
-miksaaminen
-bileissä käynti
---
Etenkin joskus nää pitää erittäin hyvin paikkansa*joo*
[/q]
Esimerkiks silloin, ku soittaa kaks sellast biisiä peräkkäin mitä ei oo aiemmin soittan ja huomaa et ne sopii tosi hyvin yhteen. Silloin on orgasmi tosi lähellä
[q]ice-angel:
mättö HC,tai Marilyn Manson ja raju sexi.*joo*
[/q]
mättö HC ja raju sexi ...aivan samaa mieltä*joo*
Ehdottomasti hyvä ruoka ja viini Mieluummin vaihdan tunnin pituiset hyvät sessiot viiteen ruokalajiin ja niihin sopiviin viineihin jossain hyvässä ravintolassa
jOs ei Ole yhtään fiilistä itse asiaan, niin ehdOttOmasti ruOka ja nukkuminen.
nukkumisesta ei vOi saada ikinä tarpeekseen.*nukkuu*
onko sellaista? öö.. oldskool breaks en muuta tähän keksi. Joo, hyvää seksiä ei voita kyllä mikään.
[q]typ0:
ei ku toi on sita mita ma haen tassa seksin kyllastamassa maailmassa kun joka tuutti tyontaa seksia, tuntuu et ei kellaa oo mitaan muuta ku seksia seksia seksia... ja on sellain fiilis ettei ihmiset tee mitaan muuta ku harrastaa seksia... mun mielest se on pahasti ylimainostettuu...
[/q]
Ei se ole ylimainostettua, se on yliarvostettua...
[q]Lene:
---
Dementation:
Ei se ole ylimainostettua, se on yliarvostettua...
---
Musta kyllä tuntuu, että tietyllä tapaa aliarvostettua... Liian arkistunut asia.
[/q]
No joo, saatat olla oikeassa...
tulee usein pohdittua sanontaa parasta mitä voi tehdä housut jalassa tosin sitte ku tota rupee pohtiin sä voit ajaa porchea alasti, voit lautailla kirkkaassa auringonpaisteessa täydellisessä säässä puuteri lumella alasti.. tai ainaki pipo päässä
kerro/totea/lausu oma ajatus aiheesta
itse olen miettinyt eri tilanteita.. ja todella olen havainnut että on olemassa siistimpiä asioita kuin hyvä seksi
esim. tuo lautailu huippu säässä puuterilla on sellainen asia mikä on parempaa
edit:
niin sillee viel selvennykses että tuo lumilautailu kuvaus kirjoitettaessa aiheutti mulle kylmiä väreitä... ...tahtooo sveitsiiiin....
[muokattu 4.4.2004 14:19]
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 40
- Seuraava »