Jack - Orkidea 6 Hour Set 2.4.2004 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

Ihan jees ihan jees vähän oli kyllä ahdasta...

Kyllä Orkidea osaa pitkät setit! *hymy**hymy**hymy*

[q]anis:
Ihan jees ihan jees vähän oli kyllä ahdasta...
[/q]

tekee tunnelmaa kuin saaressa konsanaan......

ahdastahan siel oli joo*justjoo* mut musiikkia oli erittäin hyvää, ja oli kivaa pitkästä aikaa vaa istuskella höpötellä ja kuunella muziikkia:)

Huippua oli!
Harmitti kun piti jättää tanssiminen vähän kesken...
oli niin älyttömän hyvää settii!

Orkidea, olit mahtava!*aplodit**plur*

*sydän* TAPSA *sydän*

Siis AIVAN huippuu ja ihanaa oli!

Musiikki oli NIIIIN mahtavaa!!!! Ei siin voinu ku hymyillä koko ajan!

Tääl oli kyl hauskaa mut oli ahdastakin ja KUUMA

ahdasta? ja vitut

tiukkaa tummaa ja kosteaa KYL!

mahtavaa

aivan mielettömän hauskaa oli*jiihaa* kiitos kaikille jotka jakso kuunnella mun juttujani siinä olotilassa, oli kyllä kiva vaan istuskella ja höpötellä*joo*

[q]yana:
ahdasta? ja vitut

tiukkaa tummaa ja kosteaa KYL!
[/q]

JEP Varsinki tissitanssimeiningin aikaan

OLI MUUTE SIKAKIVAA

Ja kiitos kaikille jotka jaksoivat kuunnella meitsin juttui taas. :)

ps. Hapsuli ei sua ollu ongelma kuunnella päin vastoi :)

[muokattu 3.4.2004 17:20]

no olipas aika kivaa! mua kyl kans ahisti eile se ahtaus. ei se aina ahista, mut eilen olin jotenki väsyki ja kaikkee!

Upeeta settii heitti Orkidea ..Taas! Paras Jack missä olen itse ehtiny oleen. Mutta porukkaa oli tietenki paljon ja Kerma entistä pienempi! (miksi yksi osa kiinni?) *täh* Hyvin tuol kumminki viihty, Hyvä meininki ja porukka liikkeellä! *super**piis*

Heh. Kun paikalle saavuin hieman ennen yhtätoista, siellä ei ollut kuin pari hassua ihmistä. Vähän myöhemmin paikka oli kuitenkin tupaten täynnä (liian täynnä omaan makuuni). En hirveästi tykkää tanssia ahtaissa tiloissa, etenkin jos tuntuu, että joka puolella on lähinnä huitovia ja törmäileviä känniääliöitä.

Orkidean setti oli varsin jees, vaikken housea niin diggailekaan - tai sitten se johtui vain Kerman äänentoistosta.

O