Kosmos 17.4.2004 @ Joensuu

Back to tapahtumat O

Kohta koittaa päivä bileiden.

Soittoajat:

22.00-00.00 Thomas
00.00-02.30 Jokke

...ois ok eestyy about ajoissa paikalle... tosin nyt vaikuttaa vähän huonolta. mut juu, hippaamaan........

[q]alphamagic:
...ois ok eestyy about ajoissa paikalle... tosin nyt vaikuttaa vähän huonolta. mut juu, hippaamaan........
[/q]
nii joo vieläki l\'ämmittelyt käynnissä*plur*

kohta...

No olihan pippalot! Kyl oli muuten näky ku meitsi jammas aivan törkeet liekit hippavarpaissa*jiihaa*! Hymyilin kilpaa ja tsemppasin jopa tuntemattomia ihmisiä siel..*plur*

Jokke oli jees, mut THOMAS kyl pisti semmosta settii, että huh huh!!!*sydän* Siis aivan mieletöntä bilemusaa ja mä en oikeesti voinu ku olla vaa PLURRRRRRRRR*plur*! Hitto Thomas, tollaisa settejä lisää ni tää jätkä on aina liekeis*joo*

whoa! jalkoihin sattuu jne. mut oli kyl vaivan arvoista!
ps. tanssin niin paljon että humalakin katosi

kiitti kaikille ketä vastas mun hymyilyyn

prkl. tää ei päässy mukaa noihi pippaloihi

Olipas se taas pitkästä aikaa mukavaa. Ihmisiä olisi saanut kyllä olla enemmän että tanssilavat olisivat täyttyneet kokonaan. Toisaalta, nyt näkyvyys ylätasanteelle säilyi koko ajan..

Thomas ja Jokke iski kumpikin ihan hyvän setin, mutta mitään maailmaa seisauttavaa ei mulle tarjottu. Mutta näin pitkän tauon jälkeen olisi mulle riittänyt vaikka olisi hakannut kattilan kansia yhteen. :)

Tamppailtua tuli kuitenkin ja sehän on tärkeintä

No olipas juhlat
Thomaksen setti meni kyllä ohi mutta kuulemma oli hieno.

Ja hassuja ihmisiä, niin hassuja ihmisiä,,

Näkemisen arvoiset bileet.

Tsuipaduipadui... *viheltel* Enpä tiedä itkeäkö vaiko nauraa... Menipä minulla taas hieman lujaa - taisi mennä jopa pikkuisen ylinopeudeksi.

Bileet oli kyllä oikein jeeeeez. Musa rokkas. Kaverit ihkuja. Workunit muisti mua välillä kivasti pinkillä valolla. Etkot ja jatkot olivat mainiot - toivottavasti kukaan ei kuollut niihin mun jatkoilla kokkailemiini makarooneihin.

Kiitos vaan kaikille taas kerran!

oih ja voih!! liian kivaa,aivan liian kivaa oli*plur*
tai siis eihä voi olla liian kivaa mut vieläki poskii sattuu sen korvasta korvaa hymyn takii mikä mul oli koko illan päällä*nauru*

miun taivasta hipovassa olotilassa ei taas ollu mitää järkee!! huh!! tuli kyl sellasta musaa et tää tyttö liiteli täysin omissa maailmoissaan*jiihaa**sydän**jiihaa*

KIITOS!!

oivoi oivoi oi ja voi. *sydän* *sydän* *sydän*
en kyllä ees muista millon oisin viimeks vetäny niin täysillä kun lauantaina.
jotenki oli kaikki kohdallaan ja kaikki erittäin OK...
suuret kiitokset thomas ja jokke, teitte sen mitä pitikin*joo*
ja ihmiset ympärillä, teidän hymyily heitti miut korkeuksiin...

KIITOS.

Nyt kyllä harmittaa, kun jäi taas bileet väliin
Annoin taas ihmisten tavutella itseni lähtemään muualle
No turha sitä on enää harmitella...

[q]Jää~*:
Nyt kyllä harmittaa, kun jäi taas bileet väliin
Annoin taas ihmisten tavutella itseni lähtemään muualle
No turha sitä on enää harmitella...
[/q]

ainahan sitä on ensikerta ;)

[q]thomas:
ainahan sitä on ensikerta ;)
[/q]

Onnex joo
Se lohduttaa edes vähän

olihan tuolla mukavaa. Thomas ja Jokke kehitteli mukavat musiikit ja ihmisten hymy sai omani loistamaan entistäkin enemmän Ens kerralla sitten lisää...

Kylläpä taas tanssitutti ihan megatautisenmahtavalla fiiliksellä!!! *jiihaa**jiihaa*
Iso kiitos, oli loisto musaa!!! *aplodit**aplodit*

Mitähän tästä nyt oikeen sanois, muistankos mie enää..*ding* ..no..Ihan hassu ilta..

Tai miulla ainakin meni ihan hassutteluks..

Tanssailtua tuli jostain syystä hirmu vähän, oli enempi semmonen istuskeluhäröilyfiilis tälläkertaa, mut silti kivaa oli tietysti. Mukavan nautittavaa musaa, kivaa seuraa, kaikki ainekset kohillaan. Punaviini maistui hyvälle

Kiitti kaikille kivoille..

O