Alek Száhala - Säkkijärven happo

Back to biisit ja remixit O

Huh huh, kivaa revittelyä puolesta välistä loppuun.

Hyväntuulista happoilua!!

hmm, tempaa tosissaan mukaansa ja vaatii soittamaan yhä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen

[q]Ihan A:
Miks kukaan levittää tällästä kakkaa? Melodia oli jostain toisesta biisistä, joku kansanhumppa tai vastaava. Ja kuka ihme täällä muka kirjotti, että tää olis jotain suomi-psykee, huh!
[/q]

Ei tää nyt ainakaan ole yhtään sen huonompaa kuin se ”hedelmäpelipsyke”, mitä monet Suomisoundin nimissä julkaisee...( Vai miten se nimitys menekään...)
Monessa em. genren biiseissä on alussa ekat 20 sekkaa jotain hauskaa ja loppu mennään sitten sikahalvoilla soundeilla...
Erään nimeltämainitsemattoman projektin biisissä tapaillaan alussa Kraftwerk:in Das Model:ia...Ei näin! *släp*
Eipä silti jotkut vedot on kyllä ihan hauskoja...*nauru*

Mutta hieman off-topikkina voin tunnustaa, että psykestä en mitään ymmärrä ja goa? on mulle yhtäkuin Astral projection. Siinä on musiikin mallia, sano!

[muokattu 7.3.2004 22:18]

[q]Ihan A:
Miks kukaan levittää tällästä kakkaa? Melodia oli jostain toisesta biisistä, joku kansanhumppa tai vastaava. [/q]

Iternentissä on aika paljon kakkaa, sitä levittää itse kukin, sinäkin. Ja tuossahan se biisi lukee jo heti otsikossa lähes ymmärrettävässä muodossa.

[q]Ihan A
Ja kuka ihme täällä muka kirjotti, että tää olis jotain suomi-psykee, huh![/q]

Tres kirjoitti.

[muokattu 8.3.2004 08:55]

Hahaa, tästä kun sais vielä pitkän version nostatuksineen

[muokattu 8.3.2004 15:00]

Viiden minuutin nostatus ja porukka on pähkinöinä.*juonittel*

tätä on paha lähtee muokkaaman.. ei ole rebirthiä, eikä tätä masterfileä. dääämneissön. enkä uudestaan rävellä tota melodiaa niillä rebirhtin kolkeilla. eieieiei. tuskaa.

haha joo kyl hymy nous aika äkkiä korville. Jooh aivan mainio. Ei tätä biisiä hirveän vakavasti kannata ottaa Ihan A

Millos unilaulusta saa sen extended version
Suuren suuri kappaleen ihailijajoukko kyselee sitä kovasti

[q]alek száhala:
---
Ihan A:

---
Ihan A
Ja kuka ihme täällä muka kirjotti, että tää olis jotain suomi-psykee, huh!
---

Tres kirjoitti.

[muokattu 8.3.2004 08:55]
[/q]

ja minä

Aikas hauska.
Hyvä tällaisenaan. Lyhyt ja ytimekäs.

Jotain kummaa vetovoimaa, puoli tuntia oli pakko luritella putkeen.

Teknisestä toteutuksesta en osaa mitään sanoa, mutta biisin idea... Ymmärrän kyllä että tää on tehty huumorimielessä (ainakin toivon niin), joten ilmeisesti mulla on huono huumorintaju, kun en usko nauravani tälle vaikka olisin kuinka päissäni. No, kukin tyylillään.

Vitsi tää on hyvä!

ei ollenkaan paha. Hilpeälle mielelle tästä tulee. :)

kyllä vanhoista polkista pitäis tehdä enemmän hilpeitä versioita,
niinkuin tää

[q]Hansu, 13.3.2004 11:36:
Teknisestä toteutuksesta en osaa mitään sanoa, mutta biisin idea... Ymmärrän kyllä että tää on tehty huumorimielessä (ainakin toivon niin), joten ilmeisesti mulla on huono huumorintaju, kun en usko nauravani tälle vaikka olisin kuinka päissäni. No, kukin tyylillään.
[/q]

No et oo ainut.Kun on joku 20 vuotta kuullu näitä huumorijuttuja ni ei oikeen jaksa,varsinkin ku se on aina joku lasten,tai kansallislaulu mistä tehdään se iänikuinen "huumoriveto"......noh,tämmöstä tällä kertaa.......mielipide tämäkin

Linkki väittää ettei olisi oikeuksia filuun...

aiheuttaa sopivasti takaraivossa kummia hapohtavia aatoksia...kivaa settiä*nauru*

O