Sunnuntailaskut 7.3.2004 @ Helsinki
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
Entropy esittää:
S
U
N
N
U
N
T
A
I
L
A
S
K
U
T
Helsingin Alppipuistossa tänä sunnuntaina 7.3. klo 14-20.
Mäenlaskua, musiikkia, kasviskeittoa, chaita ja tulta lämmittämässä. Auringonpaistetta odotellaan klo 14 alkaen. Hämärän koitossa mahdollisesti tulenpyörittelyä (lamppuöljyä järjestäjien puolesta). Tilaisuus jatkuu korkeintaan klo 20:een, väkimäärästä riippuen.
Rauhallista ja menevämpääkin biittiä tarjoilemassa:
Mainio
Luomuhappo
dj Daniel
Huopis
Puoskari
Tim Thick
Omat pulkat ja aurinkolasit mukaan!
Huom! Säävaraus, eli jos sataa niin tilaisuus perutaan.
[muokattu 5.3.2004 13:42]
Kuulostaa ihan metkalta, pitänee pistää harkintaan. Haluaako joku lainata pulkan tai liukurin?-P
miks tonne pitää ottaa aurinkolasit mukaan?
[q]DiamonDie:
Kuulostaa ihan metkalta, pitänee pistää harkintaan. Haluaako joku lainata pulkan tai liukurin?-P
[/q]
Jätesäkillä laskee alas aikas lujaa kans. Kannattaa kokeilla, ainoo huono puoli et peffassa alkaa tuntuu jos matkalla tulee möykkyjä Tää kuulostais kyl lepposalta tavalta viettää sunnuntai päivää..
Lisäys soittajalistaan: Tim Thick
Kait sinne on pakko tulla pulkkailemaan jos ei oo kauheen paha darra, ja autoa pystyy ajamaan :))
Pakko päästä testaamaan mun tuliterä punainen pulkka!*juonittel*
Kohta tänne.
[q]Taika:
Pakko päästä testaamaan mun tuliterä punainen pulkka!*juonittel*
[/q]
Ferrari!!*piis*
Oli ultra kivaa kiitti \o/
Ja sain tehtyä päivän hyvän työn löytämällä kännykän hangesta ja palauttamalla sen oikealle omistajalleen \o/
Mutta oli tosi nastaa nähä paljon tuttuja kerralla :)
Entropy järjesti jälleen kerran loistavat bileet, tosin tällä kertaa taisi olla ansioita muillakin tahoilla. Kuvia: http://maija.irtie.org/sunnuntailaskut/
P.S. Saisi bileissä useamminkin olla tuollaista keittoa tarjolla.
Oli kyl niin siistii. Joka sunnuntai vois olla tällästä. Tollanen sää. esim.
oli kyllä huipputapahtuma*iloinen* ensi kerralla ilman väsymystä ja krapulaa*joo*
mulla oli kanssa pirun hauskaa...tosin ei oltu kauhian kauaa mut jalka kerkes kuitenkin jo nyrjähtää*sars*
Kruunasi kyllä viikonlopun, harvemmin sitä on mahdollisuus tanssia lumihangessa auringon paisteessa..*hymy*
Ja pääsi pulkkamäkeenkin vaikka seurauksena siitä oli musta silmä*iloinen*
Uudestaan!*aplodit*
Oli muuten hyvä juttu, jee!
Oli kyl tosi kivaa tanssii pitkään ulkona ihan musiikin soidessa.. aivan mahtava!!!
Oli kyl hauskaa.. lisää tälläistä.. Moni otti siellä kuvia onko kellään tietoo päättykö niitä lisää nettiin? jos niin minne.. Olis kivaa nähä kun ulkobileet on kummiskin talvella aika special..
oha niit elixiriaan kato pastettu, kato tää ei oo kumminkaa psyheebofoorumi... Kandee lukee sielt ku suurin osa jengist oli kumminki psyheeboi :)
Jooh mä en muistanu et ainii tännekki voi kirjotella (: Unityf sust on mulla yks kuva otettuna ja se ja muut kuvat löytyy; http://koti.welho.com/ksarlin2/Alppari/
Jos joku ton linkin on saanu käsiinsä ennen tätä postausta niin kantsii silti kattoo kuvat uusiks, siel on n. 20uutta kuvaa :)
Nii ja kiitti oli kivaa <3
[q]Texx:
Jooh mä en muistanu et ainii tännekki voi kirjotella (: Unityf sust on mulla yks kuva otettuna ja se ja muut kuvat löytyy; http://koti.welho.com/ksarlin2/Alppari/
Jos joku ton linkin on saanu käsiinsä ennen tätä postausta niin kantsii silti kattoo kuvat uusiks, siel on n. 20uutta kuvaa :)
Nii ja kiitti oli kivaa <3
[/q]
Söpöjä kuvia..Näytän ihan siltä kuin oisin viikon pyörinyt jossain katuojassa*nauru*
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »