Jos kämppäsi palaisi, ja ehtisit ottaa 3 asiaa mukaasi, niin mitkä ne olis?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- Seuraava »
Vaatekaappi, kännykkä ja kääpiökanini Eemeli ^^
Muutan vastausta. Ottaisin Sängyn, työpöydän ja seinään pultatun jääkaapin.
Jos ehtisin kerran kolme asiaa ottaa mukaan, niin noita raahatessa ehtii kyllä palokuntakin jo paikalle
Heittäisin rummun ulos turvaan, kännykän taskuun ja koska monesta muustakaan en hennoisi luopua niin yrittäisin sammuttaa tulipalon.
Varmaankin koneen kotelo, cd-vispilän ja puhelimen.
Hmm...2 teknaria ja tietokoneen...kyl se ois painava lasti mut...
3 läppäriä
Kultani, kissat ja röökit
Hmm..Toho on vaikee vastata koska todennäköisesti ottasin jätesäkin johon keräisin vaatteeni/kenkäni/tavarani:D:D:D
kai se ois otettava äiti, koira ja kani
-Tietokone ettei kaikki musa menis
-Lompakko jotta sais ostettua pakollisia hyödykkeitä
-Passi että pääsisin ehkä pois maasta ennenkuin viranomaiset saa selville palon todellisen syyn....
[q]Jarier, 3.1.2006 12:23:
3 läppäriä
[/q]
Jättäsitkö loput läppärit sitte niiq sinne
Käsilaukku
2 arvokkainta/rakkainta vaatettani
ja jos vielä yhden sais niin sit se olis pehmolelupossuni *sydän*
[q]Caro², 8.1.2006 21:02:
---
Jarier, 3.1.2006 12:23:
3 läppäriä
---
Jättäsitkö loput läppärit sitte niiq sinne
[/q]
ei o q 3 :'(
mikä kämppä??
Ei oo vaikee... Kaikki mun elukat, elikäs kaksi kissua ja yksi koiru lähtis mukaan. Kunhan ne saisin, ei muusta olis niin väliä!
läppäri, tyttöystävä, jamie oliver paistinpannu*nauru* vaikeita valintoja..
Kissa, laukku ja läppäri. Pete osais itsekin ulos :)
1) Olohuoneen tietokone (tietoja ei voi ostaa rahalla)
2) Työhuoneen tietokone (tietoja ei voi ostaa rahalla)
3) Kiinalainen ikkunaluukku (koska samanlaista olisi äärettömän vaikea löytää)
Lopuilla ei sit olisi väliä, voisin ottaa 50ke vakuutusrahoja ostaa kaiken uudestaan
- Silmälasit
- vaatteet päälleni
- itseni
omaisuudella niin väliä ole...
Olin tossa 1.5 vuotta sitten tulipalossa, heräsin siihen et kämppä oli täynnä savua, partsilla näky vaan liekkejä ja kun avasin rapun oven, ni ei nähny senttiäkään eteenpäin ku oli niin paljon häkää, liekkejä ja kuuma. No kuiteskin, mut meinattiin hakea alux tikkailla partsilta ja ku olin ihan shokissa, ni aloin kerää kaikkia kivoja vaatteita reppuun ja muovipussiin ja mun maskeeraus kamat, ku oli just silloin valmistunu maskeeraajax. Mut sit mua ei kuitenkaan tultu hakee ja jouduin odottaa jonkun ehkä 20 minsaa mun kämpäs, ni jätinkin sit vaatteet ja maski kamat ja otin farkut, kännyn ja jaffan, mikä oli pelastus mulle ja mun naapurille jotka oltiin janosina happilaitteissa ambulanssissa.
Mut jos nyt sama tapahtuis uusix, ni ottaisin ehdottomasti mun hauvelin, ilman sitä en suostuis poistuu asunnosta, sen lisäx varmaan kännyn ja lompakon.*hymy*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- Seuraava »