Wert - Trancemix 1

Back to miksaukset ja setit O

Tässä ois kans ihmisille kiksua ihmeteltäväksi :)

1. Sven Väth: Ballet - Fusion
2. Plastic Boy: Dahab
3. Mark Norman: Intimate Gesture
4. Sun Decade: I'm Alone
5. Jan Johnston: Flesh
6. Matt Darey: Moody
7. Cape Town: Pitstop
8. Signum: Third Dimension
9. Ayu: M
10. Ultra: The Dawn

ja linkki...
http://www.uusmedia.net/wert/

palautetta saa antaa :)

tää pitää kuunnella...

Ihan törkeen hyvä setti! Virheetöntä miksausta ja pysyy hyvin kasassa. Biisilista just jees. Loppua kohden vaan paranee. Ainoa mikä jäi vaivaamaan oli ehkä pieni 'laahaavuus'. Vähän enemmän draivia olis saanu olla...

Peukut ylös!

*ei tykkää liikaa pitchata*:)
joo... hyvä jos kelpaa. lisää palautetta kaivataan...

uuh, mitä biisei

Onpas makoisan näköinen biisilista, täytyykin imutella.

Nää sun, mun ja Zwekin miksausten nimet kyl alkaa oleen pelottavan lähellä toisiaan, pitäisköhän mein hommata jotain mielikuvitusta näitten nimeemiseen?

täytyy toivoo pukilta lahjaks mielikuvitusta ;)

Kuuntelin ton töiden ohessa. Tosi asiallista tavaraa, ja taitavasti miksattuna. Se ekat kymmenen minsaa tosiaan lähtee vähän hitaahkosti liikkeelle, mutta sitten on kyllä namia tykitystä. Tuon pituiseen settiin olisi ehkä mahtunut pari biisiä enemmänkin pitämään tempoa yllä - parissa kohtaa oli ehkä vähän turhan pitkään jotain yksitoikkoista biisiä - mutta ei se mua haitannut. Lisää!

jan johnstonin fleshistä oon saanu jo kuulla vaikka ostin sen vasta mutama viikko sitte ton tieston mixin takia... onhan se jo vanha ku mikä mut loistava biisi ja omaa tyhmyyttäni jätin sen sillon joskus ostamatta :)

Heaven's forbidden, but I'm going soon... Flesh ON hyvä biisi, kertakaikkiaan. *sydän**sydän**sydän*

Janne:[q] Se ekat kymmenen minsaa tosiaan lähtee vähän hitaahkosti liikkeelle, ...
eka biisi on setin ys parhaista ;)
kohta 8v vanha klassikko. saas nähdä millä legendaarisella seuraava setti tulee alkamaan... jotain pientä oon täs jo mietiskelly

Eipä yhtään hassumpi. Paranee vaan loppuu kohden!*justjoo*

täytyy seuraavaan mixiin laittaa hieman lisää vauhtia... ;)

Ihana!

*plur**plur**plur*

Asiallista settiä, lisää tällaista.

Atom

Sain vihdoinkin kuunneltua...

Miksausteknisesti suurimmaksi osaksi varsin tyylikästä, vaikka vaihdot lyhyitä ovatkin. Pysyy hyvin kasassa eikä töki missään vaiheessa. Miksausteknisesti siis varsin hyvää kuunneltavaa, siitä propsit. Eniten ehkä häiritsi se, että soundillisesti miksauksesta löytyy aika vähän uutta tai omaperäistä, ja miksaus on alusta loppuun aika pitkälti "tuttua ja turvallista" trancea. Mutta kyllä tuo silti hyvän arvosanan minulta saa, vähiin jäävät valittamisen aiheet.

[muokattu 21.2.2003 00:28]

Mun mielestä on hyvä setti ja olen kuunnellut sen läpi monta kertaa. Jossai 10 kohdalla alkaa veen hyvä raita.

Lisää vaan levitykseen matskuasi*joo*

Joopa, eipä tässä voi muuta kun kehua..
loistavaa settiä *joo**joo*
Lisää tälläsia miksauksia vaan jakoon!

Eipä kuulunu miksauksessa liiemmin virheitä ja biisi valinnat
lämmitti ainaki mua..

Ja mitä alun hitauteen tulee, ni mun puolesta
Väthin Fusion *sydän**sydän* olis saanu soida vaikka kaks kertaa ...hyvät seivit

[muokattu 26.2.2003 13:56]

heh... se Ballet-Fusion soi loppuun asti... :)

forumin järjestelyä.

O