tipaton helmikuu?!
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
kuinka moni jatkaa?!!
tammikuukaan ei onnistunu.. eli en lähe mihinkään sopimuksiin.. juon jos siltä tuntuu,mut tuskinpa mua näkee missään vähään aikaan lärveissä*joo*
Helmikuu on vuoden lyhyin kuukausi.
Ei mulla sit muuta asiaa ollut...
Tulihan jatkettua...
Ei tule onnistumaan, juuri alkanut opiskelut niin kaikenmaailman tapahtumaa on tulossa lähiaikoina. Ja käytännössähän tipaton helmikuu epäonnistui jo viime yönä.
Noh, viimekuussa päätin ryhtyä absoksi (joka kylläkin polttaa tupakkaa), joten taitaa tämä päätös pitää helmikuun ja vaikka ties-miten-monen muunkin kuukauden yli. Yay.
Heiheihei. Eipäs nyt liiotella sen raittiuden kanssa, ihmiset!
[q]äm:
Heiheihei. Eipäs nyt liiotella sen raittiuden kanssa, ihmiset! *nauru*[/q]
Joo, siis aivan älytöntä olla näin pitkiä aikoja putkeen selvinpäin! Eihän siinä kestä maksa, eikä aivot.
[q]alien:
kuinka moni jatkaa?!!
[/q]
Jatkaa??? Voi jeesus.. Eih.
miksipäs ei... (älkää nyt näin helppoja haasteita heittäkö.*hahjust*) ei sen pitäis liian vaikeeata olla.*hih*
[q]<><:
miksipäs ei... (älkää nyt näin helppoja haasteita heittäkö.*hahjust*) ei sen pitäis liian vaikeeata olla.*hih*
[/q]
hyvinhän se sitten menikin! Dokasin heti ekana päivänä! hahaahahha!!
[muokattu 2.2.2004 14:25]
[q]alien:
---
<><:
---
hyvinhän se sitten menikin! Dokasin heti ekana päivänä! hahaahahha!!
[muokattu 2.2.2004 14:25]
[/q]
sun takia makin jouduin juomaan, tosin ei kyll ollut yhtaan pahitteeks, tota kaakaota vois ehkis vahan lisaa maistella =D
yep! hyvää mäkijuomaa oli!
Joo ei kyl jatku samanlailla ku tammikuu, mut taidan kummiski passata ens vlopun.
Pitää ees saada ottaa ne saunakaljat muuten ei taida oikein tulla mistään mitään.
haha no niijust, voidaaks sitä laskea tipattomaks jos koko kuu o alkanu kaatokännin merkeissä illuis
ihan kohtuullinen idis kyl muute :)
huokaton/helmetön helmikuu on kyl paras.. :)
t:-j
[q]Lene:
Ei tipaton, mutta täysin seksitön. Kuka lähtee tähän mukaan?
[/q]
ihme lakkoja teillakin =D. onneksi mulla ei ole ikina mitaan varaa ettei olisis seksiton kuukausi
[q]Lene:
Ei tipaton, mutta täysin seksitön. Kuka lähtee tähän mukaan?
[/q]
eikös touhutipattoman tammikuun jälkeen tuu hävytön helmikuu, eihän toi siihen sovi? :D itsellä menossa jo 5. viikkoa moinen, kieltäen myös itsensä saastuttamisen ^__^ hullun hommaa o_O
must tuntuu et mä oon aina tipattomalla ja silloin tällöin ikuisuudessa pidän yhden tipallisen
Miten ois Karkiton Helmikuu?
Ei nyt viittitä kuitenkaan toistaa tuota Tipatonta Tammikuuta, kun se oli jo viime kuussa.. Vai onko Tipaton Helmikuu niille heikkotahtoisille, jotka eivät selvinneet Tipatonta Tammikuuta loppuun asti ja haluavat yrittää uudestaan? *ding**täh*
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »