Ibiza
- « Edellinen
- 1
- ...
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- ...
- 99
- Seuraava »
[q]
btw. kesakuu ei oo viela high-season, klubien avajaiset on kesakuun lopulla yleensa.
[/q]
Yritin olla kommentoimatta mut ei pystyny Riippuu taas tietty missä päin ja missä mestoissa liikkuu mut kyl noi toukokuun lopussa alkaa noi avajaiskekkerit aika monissa...mut no biggie
[q]
mut eip silti. ma en itse ainakaan ikina diggaile mistaan valmiiksi pureskellusta paketista. passi ja hammasharja reppuun, reppu selkaan ja menox! nukkuu voi vaikka biitsil niinku aiemmin sanottin
[muokattu 14.1.2004 00:54]
[/q]
Joo, enpä itsekään yleensä pidä sinänsä liian valmiista paketista. Se vaan tollasessa tapauksessa, kun ei ole koskaan tuolla ollut, helpottais sitä lähtemistä. Eihän se periaatteessa ole kun lennot+hotelli. Paikanpäällähän sitä sitte voi tehdä ja olla miten tahtoo. Ja se nopeuttais sitä matkaa jonkun verran. Äkkiä perillä että voi ottaa ajasta varmasti kaiken irti. Ja kun ois valmismatkoja niin tulis peruutuksia = halpa hinta.
Ja kun paikka tunnetusti on älyttömän kallis niin sitte jäis vielä enemmän rahaa kaikkeen puuhasteluun siellä kun pääsis halvemmalla matkoissa.
[muokattu 14.1.2004 01:09]
mäkin haluan ibizalle
tahtoo kans
Itse käväsin saarella viime kesänä heinäkuussa, ja ei jäänyt kuin hyviä muistoja matkoista.
Meidän porukalla oli vuokrattuna pieni oma villa läheltä Ibiza townia. Beachilla ja clubeilla käytiin siellä, missä oleskeli lähinnä espanjalaisia, saksalaisa ja italialaisia turisteja. Eli Ibiza townin puolella, jossa ördäävistä briteistä ei ole tietoakaan. Oli aika kiva fiilis, kun jengi joraa rannalla keskellä päivää, ja silmänruokaa riittää sekä miehille ja naisille - liiaksikin
Kävästiin yks ilta San Antonion puolella Cafe del Marissa, ja siellä päin kaupunkia oli aika kaamee meininki.
Mutta clubeista - ei löydy Suomesta vastaavia. Esim. Amnesia, Space ja Pasha, näihin on panostettu kunnolla. Esim. Amneesiaan kun astui ekan kerran sisään, niin ei voinut muuta kuin et: WHOHOUUU! Ja näissä clubeissa ei pääse häiritsemään silmään ns. huonostikäyttäytyvät britit, koska muita (ns. hyvinkäyttäytyviä :) turisteja on selkeä enemmistö. Parasta clubeissa on hyvin toimiva ilmastointi. Ihan sama missä joraa, mut joka paikassa on ihanan viileätä, eikä tule edes hiki, vaikka mestoilla voi olla 2000kin ihmistä.
Clubit on ihan älyttömän hyvin suunniteltuja konsepteja. Oli hauskaa huomata esim. Spacessa, et okei, vaikka tässä onkin nyt jotain 500 clubbaajaa, niin hyvinhän tässä mahtuu joraa. Netistä luin myöhemmin, et sisään otetaan yleensä sunnuntaisin jotain 3000 ihmistä.
Parhaiten jäi mieleen Spacen jatkoclubi, joka sijaitsee lentokentän vieressä. Lentokoneet laskeutuu just terassin tanssipuolen yläpuolelta.
Hyvin jäi myös mieleen Amnesian kylmäilmapuhalluskone, joka puskee älyttömän kylmäilmapilven (tietysti nostatuskohdissa *hymy*) keskelle tanssilattiaa valaisten koko mestan. Pilvi ns. jäädyttää tanssian päästä varpaisiin - ihan siisti idea.
Eli lyhykäisyydessään: näkemisenarvonen mesta, stay away from San Antonio ja clubeille vaan silloin, kun niissä on residentit soittaa tai joku muu hyvä.
Ite pakkaan laukut ja lähen sinne taas ens kesänä
Kiitos taas infosta!
Vieläkö löytyy lisää kokemuksia?
Noista jo alkoi matkakuume nousta uusiin ulottuvuuksiin.
Syyskuuhun on pitkä aika, liian pitkä......*nyyh*
[q]
Parasta clubeissa on hyvin toimiva ilmastointi. Ihan sama missä joraa, mut joka paikassa on ihanan viileätä, eikä tule edes hiki, vaikka mestoilla voi olla 2000kin ihmistä.
[/q]
Samoja kokemuksia muuten mut ainakin Spacessa tuli elämäni hikiviki, ikinä ei oo ollu niin kuuma!!! ...tosin terdeltä alkaneelta kaheksan tunnin pomppimisputkella saattaa olla jotain tekemistä asian kanssa
[q]hallaaa:
eiks ibiza-kuume oo vieläkään laantunu?
[/q]
Ei ole ei
Kuume nousee ja oireet pahenee..... *jiihaa**jiihaa**jiihaa*
[q]hallaaa:
paljokohan mahtaa olla esim viikon kustannukset per henkilö jos vaik reissuun lähtis 5-7 henkee?
pärjääks tonnilla?
[/q]
Mulle riitti n. 1000e käyttövaroiksi viikolle. Mutta tässä on hyvä ottaa huomioon se, et kaveriporukalla jaettiin ruoka-, asumis- ja autokustannukset, minkä takia safka yms. tuli aika halvaksi (tehtiin esim. villassa pääosin ite safkat).
Fiksua on myös ostaa clubeihin ennakkoon liput esim. Ibiza townin puolen vilkkailta rantakaduilta. Tällöin voi saada jopa 15 euroa alennusta. Myös hyvä tietää, et joillakin clubeilla vesihanavesi on juomakelpoista (vaan ei hyvänmakuista), eikä tarvi maksaa sitä 8e/2,5dl. Esim. Amnesiassa vesi oli ok. Maistui ihan Evianilta (eli pahalta) Vodkashotti oli muuten 13 euroa laaki
[q]Progress:
Mulla mahis saada sponsori(esim. Red Bull) mukaan...säästää siinä.
Ja sit ku mun kaveri asuu Ibizalla ympärivuotisesti, niin voi buukata siellä.
Joten tonni riittää mulle aika hyvin.
Ja ku kaveri on siel tunnettu naama bilepiireissä(tuntee mm. Ibizan kuuluisimman residentti artistin, Dj Pippin:in henk.koht.), se saa hommattuu mulle VIP:it joka clubille...
Se työskentelee iteki ravintola-alalla ja on mm. tehny joskus vuosia sitten töitä mm. Priviledgessä ja Cafe del Mar:issa.
Ootan IHAN mielettömästi, et pääsen sinne elokuussa!!!!!
[/q]
You lucky bastard *iloinen**pahis*
[q]Magia:
Itseäni ei mitenkään nappaa tuo Ibiza. En tietenkään väitä, että jos sinne pääsisin että minulla tylsää olisi. Mutta sen jälkeen ei varmaan tavalliset baarireissut maistuisi kotimaassa. Ja tv-ohjelman Vetelehtijät perusteella siellä on vaan juntteja koko saari täynnä. Olisihan se varmaan kokemus, mutta mieluummin johonkin muualle ennemmin menisin esim. Ranskaan, Egyptiin, Englantiin..
[/q]
No jaa.. kyllä mulle maistu bileet Suomessakin Ibizan reissun jälkeen, koska on se aina eri juttu olla bileissä, jossa on talo täynnä hyviä kavereita.
Ja Vetelehtijät kuvaa sitä meininkiä saaren toisen puolen, jota tapaa lähes joka ikisessä etelän lomakohteessa. Sellanen on helposti vältettävissä.
Itse olen ollu esim. Goalla rantabileissä, jossa tanssitaan trancea hiekalla aamunkoittoon asti, mikä oli sekin upea kokemus. Mut hyvin kilpailee Ibiza tän rinnalla.
Mutta hei kelatkaa sitä päivää kun Hedonism, Karibia whateva pippelinheilutus on briteissä enemmän in kuin ibizasekoilu, niin sitten onnenpäivät part II vasta alkaakin ;P
En ainakaan huomannu, et joku ois maininnu osotteen http://www.jookoskookos.com
Suomestakin siis järjestetään matkoja Ibizalle ainakin ens kesänä..
Enää 4 yötä :)
[q]Jace:
mutta edelleenkin mun mielestä ei kannata lähtee tonne saarelle ollenkaan jos koko ajan pitää miettiä että paljonko kuluttaa rahaa siellä...ei se ole sitten enää hauskan pitoa...
[/q] Aivansamaamieltä
[q]silencio:
Kulkeeko ne bussit läpi yön, aamun, päivän ja illan? ....tyhmä kysymys, kulkee tietenkin, eikös?
[/q]
bileisiin paasee kyl bussilla joo. ja taksit o halpoja.. ja jos on sopivasti porukkaa mukana niin auton vuokraus o ihan katevaa...
[muokattu 28.1.2004 16:32]
[q]silencio:
Jos hinta hotelleineen on 499€ niin lento ei enää kovin kallis olisi jos sen sais erikseen. Hmph, pitää tutkia asiaa lisää, ja vaihtoehtoja....
[/q]
vaan mistas tiedat noitten kulurakenteen? todennakoisesti lento on silti aika iso osa tosta ja hintaa on tingitty varaamalla hotellista helvetisti huoneita kerrallaan. (nain ainakin on ollut silloin kun itse oon aiemmin saatanyt ryhmamatkoja suomesta ulos)
briteistä voi saada halvalla lentoja. mänsesteris kattelin tarjouksia jonnekkin mallorcalle yms. lennot oli jotain 40 puntaa ja lontooseenhan pääsee 60e:llä. voi kyllä mennä säätämiseks lentojen etsiminen tosin.
[q]silencio:
Muutenkaan sen perusteella mitä oon nyt kuullut, ei kiinnosta se San Antonio sitten yhtään
[/q]
ei tolla hotellin sijainnilla oo kaytannossa yhtaan mitaan valia(*. bussilla paasee nopeesti ja halvalla ibiza townin ja san antonion valia anyways. bileet ei anyways oo kuitenkaan hotellin vieressa, eika sinne menna hotellille lojumaan...
besides kanya ja cafe del mar on san antoniossa ;)
*) tietysti meita on moneen lahtoon ja jotkut haluaa hengailla vaan hotellin ymparistossa, mulle toisaalta o suht ykslysti vaikka nukkuis biitsilla mita o pari kertaa tuolla tehnytkin..
[muokattu 28.1.2004 16:27]
Jessus muuten noi kookosmatkat on kalliita Ibizalle!! Viime vuonna matkoihin meillä meni rahaa joku 490 egee per naama (viikon reissu) ja siinä on kaikki lennot (4 kpl) ja oman huvilan vuokra...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- ...
- 99
- Seuraava »