Ibiza
- « Edellinen
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 99
- Seuraava »
[q]Dexu, 15.7.2007 19:08:
- Space paikka ihan ok, kiksusta tykkäävälle musiikki ei oikein iskeny, junnaavaa taloa kokoajan.
- Privilege näytti ma iltana isolta tehdashallilta ja musa oli taas junnaavaa.
- Musa tosin oli ihan liian kovalla.
- To Cream oli aivan liian täynnä. Jos 5000 hlön raflaan ahdetaan 8000-9000 ihmistä niin silloin on ahdasta.
- Missään ei sopinu tanssimaan, joka puolella liian kuuma ja musa aivan liian kovalla.
- liian kova musaääni pilasivat illan.
- Olin aina kuvitellu että sentään Ibizalla ei olisi ns. "turisteja" baareissa mutta erehdyin.
- Paikassa oli puolet britti-idiootteja joita ei kiinnostanu musa ollenkaan. [/q]
Ihan kuin olisit ollut Ibizalla.
Oltiin muuten kaksi viikkoa aikaisemmin samassa hotellissa, hinta kuudelta yöltä 176 euroa.
[q]UzU, 26.6.2007 00:26:
Huomenna pitäs suunnata nokka kohti etelää.
[/q]
Tänään. ;)
[q]blastic, 4.7.2007 08:55:
27.06 - 03.07
[/q]
Amnesia [ ]
Bora-Bora [ ]
Cafe Del Mar [x]
Cafe Mambo [x]
DC-10 [ ]
Eden [x]
El Divino [x]
Es Paradis [x]
Pacha [x]
Privilege [x]
Space [x]
Jäipähän jotain nähtävää seuraavallekin reissulle.
Vois kirjoitella jotain kokemuksia jonnekin jossain vaiheessa.
[q]Andrei, 4.7.2007 12:49:
---
petraxx, 2.7.2007 16:59:
viikko viela
amnesia ilmeisesti aukeaa tana viikonloppuna.
---
IMO: Ibizan paras klubii avaa ovensa 6. päivä, ainakin tiedotteen mukaan.
[/q]
Niin no, Amnesia aukeaa sitten kun se aukeaa.
Amnesian johto oli suositellut Creamille viime torstaina Above&Beyond / Marco V -kemujen markkinointi, sillä Amnesian johto oli vakuuttunut siitä, että että tuomio saadaan käännettyä. Toisin kävi.
Juttelin erään Amnesian palkkalistoilla olevan brittiduunarin kanssa, joka kertoi ettei työntekijöillekään ole pystytty antamaan tarkkaa tietoa tilanteesta. Tuoreimman huhun mukaan ovet aukeaisivat 6.7, jolloin Creamin torstai toteutuisi vuorokauden vaihtuessa...
Odotellaan pari päivää, eiköhän saarella olijat kerro tietonsa jossain vaiheessa.
[q]opmdevil, 9.7.2007 08:58:
Onko ibizan vaateliikkeet minkä hintaisia jos vertaa niinkusta suomalaisiin?[/q]
Se on ihan siitä kiinni mitä hakee. Merkkituotteet maksoivat about sen mitä Suomessakin. Jotain vaatetta löytää halvemmalla.
Kannattaa vähän kierrellä ympäriinsä ennen kuin menee ostamaan.
San Antoniossa sijainneen hotellimme lähistöltä löytyi hivenen kalliimpi mesta josta löytyi esmes Carthartin sekä muita merkkituotteita - kalliilla.
[q]TonySt, 10.7.2007 12:43:
Täytyy suositella täälläkin nyt Bora Boran ollessa kiinni Tahiti-baaria Bossalla.. Me mentiin Spacesta joskus ~15-16.00 ja vähitellen porukkaa alkoi kerääntyä rannalta tanssimaan
[/q]
Ettei vaan olisi Bora Boran vieressä oleva baari. Tämä yksi Amnesian brittityöntekijä osasi sanoa, että "kaikki" Bora Boran työntekijät olivat siirtyneet naapuribaarin puolelle.
Meininki jatkuu siis Bossalla normaalina. :D
[q]WiiWii, 1.8.2007 13:57:
Siis mä oon täällä ihan hukassa kun uusi olen... Kyselin jo tästä aiheesta jo muualla ja mitä tarkottaa lukkoon meneminen..no anyway =)[/q]
Kukaan ei voi enää postata luomaasi viestiin. Ibiza-aiheinen viestiketju (juuri tämä) oli jo olemassa, eikä ole siis tarvetta hajauttaa saman aiheen alla olevaa keskustelua usempaan paikkaan.
Ibizalle siis menossa Alicantesta käsin, ja pitäs lautta aikatauluja saada kun yhden löysin ja käsitin että se menee vain kerran päivässä, voiko olla mahdollista...?[/q]
Voi.
Barcelonastakin muistaakseni kulkee lautta kerran päivässä. Tosin, matka on pitkä ja lautallakin on kokoa jonnin verran. Kyseessä ei siis ole mikään saaristolossi, vaan merenkulkukelpoinen alus.
Ja sitten jotain tosi edullista majapaikkaa, sieltä jostain. Amnesiaan ollaan menossa ni jos kellään mitään tietoo lähellä olevista majapaikoista ni kiitos ja kumarrus!
[/q]
Elokuun on Ibizalla kalleinta aikaa, paikallisien (ja mannerespanjalaisten) lomakausi on alkamassa. Mikäli löydät vielä jostain mukavan majapaikan kohtuu hintaan, jos nyt yleensäkään niitä on vielä vapaana, kannattaa se ottaa paikasta huolimatta.
Amnesia sijaitsee suurinpiirtein Ibiza Townin sekä San Antonion puolivälissä. Disco Bus kulkee puolen tunnin välien molemmista paikoista Townin ja San Antonion väliä, ja tekee pysähdyksen Amnesian ja Privilegen kohdilla. Hintaa bussilla on noin 2 euroa. Taksilla jos lähtee matkaamaan, niin hintaa matkalle tulee noin 10-15 euroa, suuremmalle porukalle hintaeroa ei juurikaan pääse kertymään.
Toivottavasti tästä infosta on sinulle apua, ja jaksat kahlata koko viestiketjun läpi. Onnea majoituksen ja matkajärjestelyjen hoitamiseen.
[q]Kon-tiki, 30.8.2007 15:23:
---
Zapa, 30.8.2007 14:32:
11 tunnin maraton @ We Love Space :p Huhheijaa
---
" " "Tuollaisen jumalattoman hikiputkan jälkeen ihminen varmasti osaa arvostaa Suomen raikasta ja rauhallista syksyä aivan uudella tavalla" " " *eikä*
[/q]
Tän ei nyt ole tarkoitus olla mikään "silloin kun minä olin nuori" -postaus, mutta heinäkuun alkupuolella We Love Spacet kesti 22 tuntia.
Hieno mesta, hulppea meno, ja mieluusti siellä olisi ollut pitempäänkin mitä tuli itse piipahdettua paikanpäällä.
Hemmetin hyvää meksikaanisafkaa ja saaren parasta palvelua:
Tijuana, San Antonio.
On muuten paikallisten suosima (varaa aikaa tai pöytä), se on merkki erikoisen hyvästä ruoasta.
[q]Peppermint, 19.12.2007 13:35:
apråpå, olisiko ehdotuksia ruokaravintolaksi? pitäisi varata uv-aaton dinneri etukäteen, mutta mistä?[/q]
Viime kesän reissun parhaat safkat sekä henkilökunta tuli vastaan Tijuanassa, San Antoniossa.
http://www.tijuanatexmex.com/
[q]pimu
Yhdestä asiasta kaipaisin kuitenkin vinkkejä seuraavaa kertaa ajatellen: Formentera. Sinne haluaisin päiväksi, mitä siellä tehdä, mihinkä mennä? Taksilla perillä sukkuloiminen?
[/q]
Suosittelen että vuokraat polkupyörän! Tai skootterin. Paljon vettä ja kamera, ja aikaa =) siellon muutama aivan ihana biitsi, mutta välimatkat on kuiteski sellasia että kantsii väline olla.
wooh !! 13-23.9 lähtis nää! Ihanaa lähteä pidemmäksi aikaa, käydä koluamassa saarta enemmänkin. DC10ssä ei ole tullut käytyä joten sitä odotan ihan sikana. Tosin se on sitten spacen (su) jälkeen, et meneeks vuorokausi putkeen =0 voi vitsi mikä matkakuume uski, ihan hileissä!
*sydän*
Jesh 10 pv:n reissu takana!! Täytyy sanoa et oli mun paras reissu missään ikinä. Matkan pituus sopiva, säästössä rahaa reilusti, seura, kaikki oli aivan mahtavaa. Wally Lopez oli aivan järjettömän kova viime torstaina, niinkuin tietysti itse herra DT. *sydän* Kiva ylläri oli viime perjantain Pure Pacha missä luultiin olevan vain Basement Jaxxin (party kalentereiden mukaan), mutta pongasin flyerin missä luki mystisesti Faithless all stars (dj set), noh Sister Bliss:hän se siellä hyvää settiä.
Mutta kovin hlökoht kokemus oli maanantai(illan 22.9) CircoLoco DC10:ssä!!! Herranjumala sentään mitä musaa. Moni varmasti ajattelee että circot ei ole illassa enää sama asia mut minä en jaksa välittää, mitä väliä jos musa saa tajun lähtemään =D Mun avomies ei ole aikaisemmin pitänyt ihan niin deepistä setistä mutta hän suorastaan "tippui polvilleen" =D taisi ymmärtää jutun juonen... Ihan käsittämättömän hyvä fiilis kaikkien kesken siellä, ehkä hauskinta oli momento kun koko mainroom istutettiin lattialle, ja kun 'nosto' lähti, kaikki hyppää ulvoen pystyyn ja sellasta menoa en oo aikasemmin (valitettavasti) kokenut!!!
Mega hyvissä ravintoloissa tuli käytyä useammassa mutta paras oli kuitenkin aivan ehdottomasti Plaza del Sol - todellinen paikka auringossa. Paikka sijaitsee vanhassa kaupungissa, kun ilta tummuu ja näet kaupungin valot, sytytetyt kynttilät, aivan uskomattoman hyvää ruokaa, et voi muuta kun haukkoa henkeä!
Löytys aivan hirveesti stooria mutta tässä meidän reissun highlightit,
nyt levyjä kuuntelemaan !!
Olemme todennäköisesti lähdössä tämän kesän Sonar -festarille, siitäpä olisi hyvä loikata vaikka yäksi ilottelemaan Ibizan puolelle... Mietin vaan että kumpikohan olisi parempi vaihtoehto, lautta vai lento?
Hyvät line upit Barcelonassa tänä vuonna...
[q]Veivi, 27.6.2005 12:22:
Sit jos tahtoo nähdä muutakin osaa saarta niin vuokraa skootterit ja lähtee niillä päristelemään ihan minne tahtoo.
[/q]
heh, tulipa tuosta mieleen eräs tapaus.
Tuli kerran kokeiltuu ja jotenkin kyltit oli siellä jokseenkin harhaan johtavia. Hetken ajelun jälkeen huomattiin kaverin kanssa että, eii saatana..mehän ollaan moottoritiellä..*nauru*
Siinä sit ku hädissään katteltiin ramppia, ni oli aika kauhiaa kuunnella sitä änäreiden sinfoniaa ku niillä oli muutenkin ne änärit teipattu johki peukaloon kiinni.*heiii*
Terve!
Ollaan lähössä kaveriporukan kanssa ibizalle ens kesänä viikoksi. Kaikki menossa sinne ensimmäistä kertaa. Porukalla on kokoa joko 8 tai 15 ihmistä.
Ollaan ajateltu villa vuokrata, mutta en ole oikein varma mistä varata. Olisi mukava jos te, jotka ootte aikasemminkin käyny, voisitte pistää vaikka linkkiä mistä varasitte ja kertoa vähän miten koko homma toimii. Ite oon tätä sivua selaamalla ja googlea apuna käyttäen löytäny jotain vaihtoehtoja mutta aikalailla hukassa oon vieläkin. Kaikki apu on tervetullutta! :)
Mekin ollaan lähössä ens vuonna toukokuussa, lähetään 3-4 hengen porukalla. Halvin hotelli löyty 800m päästä Eivissasta, 4:n tähden hotelli ja rannalla. Yö maksaa kahden hengen huoneessa muistaakseni 30e/henkilö http://www.ibiza-hotels.com/argos/ . Tarkoituksena olis lentää Ryanairilla tampereelta Malagaan 40e suunta ja olla siellä muutama yö kaverin villassa, sieltä lentäen 6h ibizalle 30e, takaisin Malagaan tultaisiin 12h risteilyllä. Privilege, Amnesia ja Pacha pitäis ainakin keretä katsastaan ja toivottavasti kerettäisiin käymään myös Cafe del mar:ssa.
Mä en ole välttämättä oikea tyyppi ensi kertalaisia neuvomaan, varsinkaan biketysreissuilla. Ibizasta kuitenkin jonkun verran kokemusta...
Täällä ketjussa on melko hiljaista näin talvella, joten en tiedä saatteko juurikaan neuvoja. Mut kannattaa ainakin niitä villoja kahlata läpi eri sivustoilta (mm. täältä http://www.ibiza-spotlight.com/villas/) löytyy jo jotakin, mut parasta tietty jos joku osaa suositella juuri jotain tiettyä hyväksi todettua villaa. Ja tärkeäähän on tietää missä päin Ibizaa sen lomansa haluaa viettää. Mitä lähempänä Eivissaa, sen kalliimpaa. San Antoniassa edullisempaa, mut kuka sinne haluaa? ;) maanseudulla/pikkukylissä varmaan edullisia mestoja, silloin vain tarttee vuokrata auto koko loman ajaksi.
Jushille... toi Argos ei nyt tosiaankaan ole noin lähellä Eivissaa, toki on siinä sataman lähellä Talamancassa, mut kun haluaa keskustaan niin saa sen puolisen tuntia kävellä reippaasti. Tosin tuosta menee ihan nurkalta bussi kaupunkiin 2 krt tunnissa (jos hyvin käy). Tuo Talamanca on tosi hiljainen paikka, jossa on paljon saksalaisten varakkaiden lomaasuntoja ja paljon mannerespanjalaisia lomailijoita (no loppukesästä kylläkin) ja paikallisia viettämässä aikaa, eli ei todellakaan mikään menomesta, vaikka noin kilsan päässä Pacha onkin. Ihanan rauhallista, mun paikka :) Joten jos on kyse nuoremmista ensikertalaisista suosittelisin menemään vanhankaupungin toiselle puolelle Playa de'n Bossan puolelle, siellä saa sen kuvan Ibizazta mistä aina puhutaan ;)
Aijaijai, 14.-18. syyskuuta
Jushille... toi Argos ei nyt tosiaankaan ole noin lähellä Eivissaa, toki on siinä sataman lähellä Talamancassa, mut kun haluaa keskustaan niin saa sen puolisen tuntia kävellä reippaasti. Tosin tuosta menee ihan nurkalta bussi kaupunkiin 2 krt tunnissa (jos hyvin käy). Tuo Talamanca on tosi hiljainen paikka, jossa on paljon saksalaisten varakkaiden lomaasuntoja ja paljon mannerespanjalaisia lomailijoita (no loppukesästä kylläkin) ja paikallisia viettämässä aikaa, eli ei todellakaan mikään menomesta, vaikka noin kilsan päässä Pacha onkin. Ihanan rauhallista, mun paikka :) Joten jos on kyse nuoremmista ensikertalaisista suosittelisin menemään vanhankaupungin toiselle puolelle Playa de'n Bossan puolelle, siellä saa sen kuvan Ibizazta mistä aina puhutaan ;)
Okei! Kiitti näistä.. Meillä ei sinänsä tosiaan vaatimusta ollu että pitäis olla kaupungin kovimpia menomestoja, missä asustellaan.. Matka aiotaan tosiaan käyttää clubien kiertelyyn ja kaikki muu aktiviteetti jää sitten malagan päähän. Pachan läheisyys oli tosiaan kans yks syy miks otettiin juuri tää Argos.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 99
- Seuraava »