Ibiza
- « Edellinen
- 1
- ...
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- ...
- 99
- Seuraava »
[q]Jussi Lius, 27.7.2007 13:14:
---
nethr, 26.7.2007 17:32:
---
Varattiin matka ajat sitten ja tossa vähän aikaa sitten selvisi, että samaan aikaan saarelle lähtee joku SK-ravintoloiden ryhmä - "jes"
---
..jep.. .Onnelan porukka matkaa bailu -capitaaliin !!
.. ja jatkoa seuraa... R&B/metal/rock/heavy/jne. you name it.. vengaboys/e-type/pandora/haddaway/jne. -- baila -baila.. .
[/q]
SK ravintolathan kuuluu sinne kuuluisaan west endii ;)
ei niil oo tietoo mistää paremmasta ;)
Ei viitsinyt katkaista hyvää putkea, nyt 8. vuosi peräkkäin saarelle (24.8-29.8), viiden päivän pikakuuri.
Pure Pacha, can't wait
Lentämälläkin pääsee, eikä tarvitse kärsiä siellä lautalla. Lennot ovat myös usein halvempia.
Siis mä oon täällä ihan hukassa kun uusi olen... Kyselin jo tästä aiheesta jo muualla ja mitä tarkottaa lukkoon meneminen..no anyway =)
Ibizalle siis menossa Alicantesta käsin, ja pitäs lautta aikatauluja saada kun yhden löysin ja käsitin että se menee vain kerran päivässä, voiko olla mahdollista...?
Ja sitten jotain tosi edullista majapaikkaa, sieltä jostain. Amnesiaan ollaan menossa ni jos kellään mitään tietoo lähellä olevista majapaikoista ni kiitos ja kumarrus!
Okei okei...hei no amatööri kerrankin *tirsk**tirsk*
[q]WiiWii, 1.8.2007 13:57:
Siis mä oon täällä ihan hukassa kun uusi olen... Kyselin jo tästä aiheesta jo muualla ja mitä tarkottaa lukkoon meneminen..no anyway =)
[/q]
Sitä ettei samasta aiheesta tarvi perustaa montaa eri topikkeja. Kun tälläinen topikki Ibizasta oli jo niin sun perustama laitettiin kiinni ja neuvottiin kysymään asiaa jo olemassa olevassa topikissa
Use the search button luke
No nyt löysin jonkun paikallisen lauttafirman nron, ja rimapautin. (Apua mikä kielimuuri...)
Kulkee vain yksi ainut lautta päivässä, ja on paikanpäällä illalla klo 20. Kuljetus on se neljä tuntia...
Olis siis pitänyt lentää suoraan sinne!! *PRKL*
[q]emuli, 7.8.2007 20:59:
---
petraxx, 7.8.2007 19:30:
manumission on ilmeisesti ajautunut ilmiriitaan priviledgen kanssa ja ainakin viime viikon tapahtuma oli peruutettu.
---
Juu, viime perjantaina tosiaan jengi oltiin passitettu Privilegestä ulos kesken illan, siinä loppui monen ilta lyhyeen.. Lippurahoja kuitenkin maksettiin joissain paikoissa takaisin. Saas nähdä miten Manumissionien käy..
[/q]
Sinne oltii myös menossa mutta onneksi kadulla lippuja myyny mimmi kertoi paikan menneen juuri kiinni...joten amnesia kutsui.
[q]Roope Ankka, 2.7.2008 11:28:
Ps2: Kirjoitin ensin varastabileisiin, mutta ehkä ajattelin siinä alitajuisesti Sörnäisissä ja Kalliossa asuvaa populaatiota.
[/q]
Ajattelin mäkin kirjoittaa jonkun vastauksen täältä Sörkasta tähän ps2:een, mutta ajattelin tietoisesti maamme savolaispopulaatiota ja totesin, että eipä jaksa vaivautua.
Mutta Ibizalle taas. Viime aikojen säätilan huomioiden tällä hetkellä on enemmän mielessä biitsit kuin klubit, mutta eiköhän se mieli paikan päällä muutu!
no paa-asia et menitte =) kyl se varmaa siel poliisillakin alkaa ottaa paahan jos saman omistajan villasta/villoista tulee koko ajan duunii, toivottavasti jossain vaiheessa sit tapahtuiskin jotai
[q]Syce, 9.8.2007 04:13:
---
petraxx, 8.8.2007 17:30:
no paa-asia et menitte =) kyl se varmaa siel poliisillakin alkaa ottaa paahan jos saman omistajan villasta/villoista tulee koko ajan duunii, toivottavasti jossain vaiheessa sit tapahtuiskin jotai
---
ei... kyl se vaatii et muut tekee asialle jotai! espanian poliisi on yks iso läppä! varsinkin ibizalla! en tiedä mitä ne tekee jos paikallisislta jotai anastetaan....mut meitä varten niillä oli jo kaavakkeet valmiina. soitettiin jo yöllä niille et meiltä on kaikki viety niin kommenttina takas tuli et "tulkaa aamulla tekee poliisilaitokselle rikoisilmoitus" Tää on niin rutiinia ibizalla! Olkaa oikeesti varuillanne! Toivon et olemme esimerkkinä muille ketkä tämän lukee!
[/q]
Villa á 2500e viikko
matkavakuutus 3kk reissulle (ns. perusmatkavakuutus) jonka tavaraosuus 1500e = n. 30-50e
vakuutuksen jättämättä ottaminen = priceless.
No mut paska homma kyl silti :/
Joo toi matkavakuutus kannattaa olla jo senkin takia jos Villalta hajoaa jotain (meidän villalta kosahti heinäkuussa pesukone)
[q]TonySt, 9.8.2007 09:41:
Joo toi matkavakuutus kannattaa olla [/q]
Niin, erityisesti myös se matkatavara-vakuutus. If:illä se taitaa tulla kotivakuutuksen mukana automaattisesti? Kannattaa tarkistaa kuitenkin ennen reissua mikä on tilanne.
Huh.... Sain just selville et mun kotivakuutukseeni kuuluu matkavakuutus.. sisältäen myös tavaravakuutuksen.
Joskus voi vakuutusyhtiökin yllättää positiivisesti
[q]Syce, 9.8.2007 13:52:
Huh.... Sain just selville et mun kotivakuutukseeni kuuluu matkavakuutus..
[/q]
Hyvä hyvä Mulle kävi vähän samalla tavalla ilmoitin vakuutusyhtiöön opiskelija-asunnon tulipalosta Hollannissa. Sanoivat aluksi ettei mulla ole matkatavaravakuutusta, mutta sitten se "löytyikin" jotenkin kotivakuutuksen alta. Hyvä niin.
Ja hyvä että toi Villa -asia tuli esille. Suunniteltiin jo sellaisen vuokraamista 08 tai/ja 09 kesälle 3-4 viikoksi. Pitääpä olla sitten tarkkana kun niitä tutkailee ja varailee.
Ibiza on kyllä niin *sydän* En ole kyllä toipunut vieläkään reissusta (että jaksais kirjoittaa vähän matkakertomusta jne.) vaikka tultiin viime su aamuna takaisin kotiin
Kukaan ei uskalla laittaa kuvia?
Niitä on vaan niin mukava katsella, kun lähtöön on vähän yli kuukausi.
[q]Andrei, 10.8.2007 19:28:
Niitä on vaan niin mukava katsella, kun lähtöön on vähän yli kuukausi.[/q]
Tässä pari linkkiä:
http://www.dorka.tv/gallery/3192319#176986289
http://www.sessions2.com/galleries.php?gallery_id=172
[q]mange, 10.8.2007 22:42:
---
Andrei, 10.8.2007 19:28:
Niitä on vaan niin mukava katsella, kun lähtöön on vähän yli kuukausi.
---
Tässä pari linkkiä:
http://www.dorka.tv/gallery/3192319#176986289
[/q]
hyviä kuvia!
Jep,
hyviä kuvia.
[q]Roope Ankka, 2.7.2008 11:28:
Mutta kuten Ompdevil mainitsi, saari on melko pieni ja sen kiertää päivässä, jos lähtee aamulla liikkeelle. Saaren "kulttuuri" on samoja pikkukyliä, mitä on Espanja muutenkin täynnä. Eli jos olet kerran käynyt katsomassa suola-altaat/paikallinen viinitila/rauniot/stalagmiitti&stalaktiitti-tippukiviluolan, olet nähnyt ne kaikki. Sama koskee paikallisia Kajaaneita ja Nurmoja. Eli se on vähän kuin ulkomaalainen Suomessa menisi Jakomäkeen tai Keravalle katsomaan Suomi-idylliä (mitä niissä on, omalla tavallaan). Mitä luontoon tulee, niin samanlaisia pusikkoja ja rinteitä on mm. Kreikan saaristossa ja Välimerellä saaristoissa yleensäkin. Ibizahan nyt ei ole mikään Galapagos-saariryhmä, vaikka Formentera onkin ihan kiva. [/q]
No sä et oo selkeestikään löytänyt "Ibizaa". Siellä on paljon kivoja poukamia, rantoja, hyviä maisemia ja baareja/ravintoloita muuallakin kuin Townissa ja San Anissa. Niissä on ihan oma fiilis ja kauneus, ehkä menee aikaa ennenkuin ne löytää ja tajuaa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- ...
- 99
- Seuraava »