Ibiza
- « Edellinen
- 1
- ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- ...
- 99
- Seuraava »
[q]ville, 23.5.2006 11:39:
Ehkä voisi pudottaa pois def mix, sublimial tai pure pacha ja mennä katsomaan millaisia ovat eden, el divino, es paradis ... vaikeita valintoja :/
Suosituksia? Mitä on pakko nähdä, minkä voi suoraan skipata?
[/q]
Oikeesti, edes clubin näkemisen vuoksi ei kannata mennä Edeniin tai Es Paradikseen. Siellä on brittejä shortsit ja kusiluikkarit jalassa dokaamassa lärvit. Kerran oon erehtynyt Edeniin, tunti sisällä ja ulos! El Divino on ihan OK, kivat näkymät Ibiza Towniin.
[q]Zapa, 23.5.2006 11:46:
---
ville, 23.5.2006 11:39:
Ehkä voisi pudottaa pois def mix, sublimial tai pure pacha ja mennä katsomaan millaisia ovat eden, el divino, es paradis ... vaikeita valintoja :/
Suosituksia? Mitä on pakko nähdä, minkä voi suoraan skipata?
---
Oikeesti, edes clubin näkemisen vuoksi ei kannata mennä Edeniin tai Es Paradikseen. Siellä on brittejä shortsit ja kusiluikkarit jalassa dokaamassa lärvit. Kerran oon erehtynyt Edeniin, tunti sisällä ja ulos! El Divino on ihan OK, kivat näkymät Ibiza Towniin.
[/q]
eden ja es paradis kannattaa unohtaa joo samantien
[q]JR Ewing, 23.5.2006 17:04:
San Antoniossa kantsii käydä AINOASTAAN syömässä esim. Curry Clubilla ja
pe-iltana tsekkaan Pete Tongin settiä auringonlaskurannalla. Eli Edenit yms. kannattaa unohtaa!
[/q]
cafe del marissa on aina välillä kivaa
Tässä vielä juttua Manumissionista, uusi Manun pe-ilta on kait yhdistetty "Ibiza Rocks" kanssa eli siis bändejä kaiketi ja muuta vastaavaa. Maanantaille tulee ilta nimeltä HOME CLUB pres. PUNKABARET.
With a 10,000 capacity Privilege is listed in the Guinness Book of Records as the world's largest club. Privilege is famous for its circular DJ booth, which hovers over the top of a large swimming pool, for DJs playing beats in the bathrooms, and its theatrical Manumission parties on Monday nights. However, due to internal problems this past year, the clubs legendary Manumission parties will not take place and have been replaced by a new event called Home.
Manumission will no longer take place at Privilege on Mondays. We know there were a lot of internal problems over the past year. Can you tell us more about that?
Manuel Lopez:
Manumission decided not to do their show on Mondays this season. As you might know, they also have a contract for the Friday night, so they will have a new night but I let the primer to Andy Manumission to reveal his summer plan
Monday nights will be replaced with an event called Home, a mixture of burlesque, erotic and artistic shows and a good UK-focused DJ line-up. Something real fresh and new and I believe it can become as strong as Manumission was. More infos will be released soon.
Are you pest about it? Do you think the Friday will work? As Ibiza Rocks wasnt really a success last year
Seems so weird to cancel such a legendary party
Manuel Lopez:
Well I am confident Andy will come up with something interesting and successful as for Manumission on Monday nights, I think changes are healthy for the club and the scene in general... Our new Monday night will be awesome... So no I am not pest.
koko juttu: http://www.ibiza-voice.com/news/news.php?id=815
Tuli sit tehtyä pieni heräteostos syyskuulle: meno-paluu lennot Helsinki-Ibiza. Eikä maksanut veroineen kuin 318 euroa/hlö.
Edellisiltä reissulta tullut todettua, että 6 päivää on liian lyhyt, ja 15 päivää (tais olla) liian pitkä aika saarella. Nyt kokeilussa 9 päivää, saas nähä miten käy
[q]annabel, 2.6.2006 15:26:
Tuli sit tehtyä pieni heräteostos syyskuulle: meno-paluu lennot Helsinki-Ibiza. Eikä maksanut veroineen kuin 318 euroa/hlö.
[/q]
Saako udella, että mikä lentoyhtiö ja oliko suora lento?
[q]Individual, 2.6.2006 15:32:
---
annabel, 2.6.2006 15:26:
---
Saako udella, että mikä lentoyhtiö ja oliko suora lento?
[/q]
No ei ollu suorat, vaan Helsinki-Barcelona Blue1:lla, Barca-Ibiza Spanair:illa. Odottelua Barcelonan kentällä mennessä pari tuntia, ja tullessa vähän enemmän. Spanairilla on paljon lentoja Barcelonasta Ibizalle per päivä ja tietääkseni tällä hetkellä halvemmat hinnat kuin esim. Iberialla. Aireuropalla taitaa olla kaikista halvimmat hinnat, mutta lentoajat oli sitten taas aika hankalat Blue1:iin nähden.
102 päivää vielä odotusta.
Miten tästä selviää?
[q]Huggu, 3.8.2006 21:05:
Kerran vielä: Felipe, se kalju silmäpuoli joka puhuu hyvähköä suomea? Ollut joskus tyttöystävä Helsingistä, oulunkylästä? Lähinnä sisäänheittäjä ja myy sekä bilelippuja, että "lentolippuja"??
[/q]
Sama jätkä, lentoliput on yleensä Iberialla tai Spanairilla: "Three hours of maximum journey --> fasten your seatbelts - landing aftermath is four hours" hurrah.
Onks tää Felipe se ketä mä luulen, töissä baarissa / pubissa siin rannan kupeessa
[q]Huggu, 3.8.2006 15:22:
Tsekkaa uusi remix:
;)
[/q]
Killeri big room anthem progressio kiksukuolema remix *nauru**nauru*
[q]Anselmi K, 3.8.2006 14:49:
Felippee!! Vanha puusilmä.. Suomalaisturistin paras kaveri..
[/q]
Katos, mies on vielä hengissä. :)
[q]Andrei, 3.8.2006 15:16:
---
Anselmi K, 3.8.2006 14:49:
Felippee!! Vanha puusilmä.. Suomalaisturistin paras kaveri..
---
Katos, mies on vielä hengissä. :)
[/q]
Mihinkäs se sieltä katoaisi :D
[q]Zapa, 3.8.2006 15:33:
Onks tää Felipe se ketä mä luulen, töissä baarissa / pubissa siin rannan kupeessa
[/q]
Kyllä :)
[q]silencio, 3.8.2006 15:36:
---
Zapa, 3.8.2006 15:33:
---
Kyllä :)
[/q]
Aaah, Felippos! Hyvä jätkä, paras kaveli.
Periaatteessa olisi aika kätevää, jos Hed Kandi olisi Spacessa koska sitten hotellilta voi taapertaa jalkojen avulla eka Bora Boraan ja sieltä Spaceen eikä tartteis ajaa taksilla sinne San Antonioon ja takaisin joka tietenkin säästää aikaa, rahaa ja vaivaa.
14.7 mennään *plur**jiihaa**tanssittel**aplodit**sydän*
Spacessa tuo VIP-jono on normijonoa vastapäätä ja siitä menee sisään kaikki guest-listissäkin olevat.
DC kybään ei myydä ennakkolippuja spotlightin kautta.
Aijaijai, 14.-18. syyskuuta
No. Toi oikeastaan vain pahentaa tilannetta.
Mutta kiitos ajatuksesta :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- ...
- 99
- Seuraava »