Ibiza

Back to muu maailma O

http://www.youtube.com/results?search=ibiza+openings&search_type=search_videos&search=Search

tuossa taas paskoja videoita tältä vuodelta.

Me oltiin Ibizalla 27.8.-3.9. Turhamaisuuttani olin ollut koko elokuun "Salinas-dieetillä", jotta kehtaisin näyttäytyä bikini- ja niiden vähempipukeisten neitojen keskellä.

Olinhan mä lähes ookoo kunnossa ja pohjavärikin oli ihan ookoo... Mutta kun me oltiin Salinaksessa, siellä oli niin kuuma että mun naama oli punainen kuin ravulla ja oli pakko paeta varjoon. Onneksi varjoisa pakopaikkamme oli ravintola Sa Trinxa, ei mikään halpa biitsiruokala mutta kaikista vastaantulleista ehdottomasti paras

Elokuussa Ibizalle on tunnetusti kalleinta matkustaa, mutta vielä näin jälkikäteen voin suositella saksalaista Neckermann Reisenia (Thomas Cookin tytäryhtiö), joka tekee pakettimatkoja Berlin Tegelin kautta tosi edullisesti (ks. aiemmat postaukseni tässä topicissa). Apartementoksemme Figueretasissa oli oikein kiva ja yläkerran naapurinpojat Dortmundistakin soitti koko ajan hyvää housea.

Ainoa kommellus Saksasta matkoja varattaessa on, että vaikka matkavarauksen voi tehdä netissä, ne meilaavat vastauksena pumaskan saksankielistä pykäläviidakkoa, joka tarvitsee printata ja faksata heille takaisin. Saksan kielen taito on siinä kohdassa paikallaan, tai ainakin jonkun saksantaitoisen + sanakirjan läsnäolo, jotta ymmärtää mitä allekirjoittaa. Matkoja ei voi myöskään maksaa luottokortilla netissä, vaan he lähettävät laskun (jonka taas voi maksaa nettipankissa no problemo)

http://www.traveljungle.de/reisen-Ibiza

La 27.8. Ruokakaupassa, biitsillä, tuttavien tapailua

Su 28.8. Bora Boralla, jossa rantapingistä pelatessa kirjaimellisesti hukutin 2 pv vanhan Ixus 50:n meren aaltoilevaan syliin. Uuden osto samana iltana, vakuutus korvannee. Pachassa Danny Tenaglian Be Yourself. Jengi espanjalaisia ja ylläri myös italialaisia heteroita, setin kohokohdat Chab: Closer to Me, ja kenen liekään Be Yourself + Funky Roomin dj:ltä Blaze: Most Precious Love. Danny soitti 7.30 asti.

Ma 29.8. Iltapäivällä DC10:n Circo Locoon: viikon paras klubi. Ikinä ei ole ollut noin hienoa tuolla klubilla, vaikka se on maailman paras Tapani mukaan olin vain sen pääsymaksuun kuuluvan vodka limonin nosteessa enkä tunnistanut yhtään biisiä, mutta hyvin jykevää rynkytystä ja teknoa se oli. Dj:stä tunnistin Tanya Volcanon. Noloa hyppelyä tuntemattomien italiaanojen kanssa ilman meikkiä, lippis päässä rillit kiiluen.

Ti 30.8. punoittamassa Salinaksessa, auringonlaskut Benirraksessa. Spacessa Carl Cox, Victor Calderone ja Josh Wink. Ennen klo 24 jonoon tulleille sisäänpääsy vain 15 euroa, ehkä siksikin porukka tosi nuorta & espanjalaista. Teknon kannaltahan tämä on vain hyvä asia! Coxin setin kohokohdat Night of the Jaguar ja DJ Dero: 1989 Aciiiied.

Ke 31.8. Pachassa Subliminal -- Morillo ja Harry Choo Choo Romero. Morillon setti oli turhan juustoa, tuli Bob Sinclarin Love Generation ym. ja yleisökin oli melkein kokonaan brittejä. Mut voidaanko kiistää, että hänen soittamansa yleisönhuudatus-accapella Kings of Tomorrow'n Finallysta ei olisi ollut mieletön Ibiza Moment? Ei voida, ei *sydän* Muita kohokohtia Rachel Star: Til There Was You ja joku biisi jossa oli Enter Sandmanin bassline.

To 1.9. Missäpä syyskuu alkaisi mukavammin kuin Bora Boralla?

Pe--la 2.--3.9. Kunto petti mutta kivaa oli! Berliinin kautta kotiin.

Unohtuiko vielä mainita joku uusi "tuttavuus"? Ehkä JR muistais vielä jonkun?

[q]JR Ewing, 7.9.2005 21:30:
Siis tää oli mun elämän huipentuma tähän asti. Ajatttelin sillon sunnuntaina Pachassa, että nyt voin varmaan sit kuolla
[/q]

Niin melkeen kuolitki! Kävit laatalla Funky Roomin vessassa! Kandeis kattoa mitä miettii ettei mietteet toteudu

Tosiaan kivaa oli. Harmi vain että tulin kipeäksi, enkä kai kokonaan kuntoon sitten sen jälkeen missään välissä. Noh, ensi vuonna taas uusiksi. :)
Ja tulihan Pachassa aluksi kyllä ainakin mun makuun oikein huippuhyvää musaa... kunnes illan "supertähdet" saapuivat paikalle ja alkoivat soittaa illan hittiputkea... yöks!
Samoin edessä heilunut herra joka kiljui jopa yli musiikin jatkuvasti Man-Fuckin-Chester karjahduksia. Juu, kyllä tuli hyvin selväksi mistä sitä ollaan tultu pistämään jalalla koreasti. Yök myös hänelle :)
Amnesia kyllä tänä vuonna taisi olla paras. Tai noh, johtunee kai osaltaan siitä että ei tullut käytyä kuin 2x siellä, ja kerran Pachassa, jonne menoon kyllä tuli valittua niin väärä ilta kuin valita voi. Muuten kyllä musiikki oli tänä vuonna ehkä vielä enemmän mun makuun kuin aiemmin.
Mutta kaikin puolin oikein hauska reissu vaikka jäikin vähän liikaa väliin kaikkea kuumeen ja nuhan takia.

[q]silencio, 27.9.2005 22:18:
Pachassa, jonne menoon kyllä tuli valittua niin väärä ilta kuin valita voi. [/q]

ihan vaan mielenkiinnosta, mikä ilta oli kyseessä?

[q]silencio, 27.9.2005 22:18:
Samoin edessä heilunut herra joka kiljui jopa yli musiikin jatkuvasti Man-Fuckin-Chester karjahduksia.
[/q]

Joo, toi mansesterin neekeri oli kyllä aika hauska tapaus. :)

[q]

ihan vaan mielenkiinnosta, mikä ilta oli kyseessä?
[/q]

20.9. Defected closing....
Ja loppu illan musiikillisesta pilaamisesta vastasi Junior Jack ja Kid Crème.
Tämä Manchesterin herra oli muuten vaan siinä lisämausteena pilaamassa tunnelmaa :) Oikeastaan aika pelottava heppu karjuessaan ja huitoessaan kuin tuulimylly... Ja välillä karjui korvaan jotain sekavaa silmät päässä seisoen :)

(Heh, illan... herrat aloittivat kai 3-4 aikoihin.)

[q]silencio, 29.9.2005 13:06:
[/q]

Hmm, aika erikoista. Defected oli ainakin vielä heinäkuussa ja viime vuoden closingissa El Divinossa taattua tavaraa... Tietenkin musiikki aika letkeetä vokaali-painotteista housea, jos ei siitä pidä niin ei sitten. Muhun ainakin kolahti Live Percussion oli ihan mieletön!

[q]PachaBoy72, 29.9.2005 17:11:
---
silencio, 29.9.2005 13:06:

---

Hmm, aika erikoista. Defected oli ainakin vielä heinäkuussa ja viime vuoden closingissa El Divinossa taattua tavaraa... Tietenkin musiikki aika letkeetä vokaali-painotteista housea, jos ei siitä pidä niin ei sitten. Muhun ainakin kolahti Live Percussion oli ihan mieletön!
[/q]

Tottakai se on taattua tavaraa jos siitä pitää. :D
En mä usko että kyseisellä saarella hirveesti mitään varsinaista sontaa edes löytää, mutta kun tässäkin tapauksessa on kyse omasta mausta.

[q]Andrei, 1.10.2005 13:25:
---
[
Tottakai se on taattua tavaraa jos siitä pitää. :D
En mä usko että kyseisellä saarella hirveesti mitään varsinaista sontaa edes löytää, mutta kun tässäkin tapauksessa on kyse omasta mausta.
[/q]

joo, no sitten valitsitte vaan väärän illan*vink*

Noita (törppö) englantilaisia näyttää pyörivän erityisesti britti-promoottoreiden illoissa... yleensä syyskuussa porukka ns. laadukkaampaa, ei näköjään tänä vuonna Me ei reissulla onneksi törmätty vastaaviin tapauksiin. Pitäisköhän klubien nostaa taas vähän pääsymaksuja pitääkseen San Antonion törpöt ulkona...?

Taitaa haastaa Subliminalin jo nyt, koska Subliminal on mennyt vähän alamäkeen viime aikoina imo.

noita britti-urpoja on sattunu näköjään aika monen kohalle. Heinäkuun lopun Subliminalissa yritti yks meanchesteriläinen huligaani vessajonossa haastaa mulle riitaa kun ei päässy mun ohi vessajonossa. Sanoi vaan mun ohimenessään mulle "poof!". Olin ensin, et kuulinkohan ihan oikein...Mut se vaan jatko jäkätystään siinä kusilaarilla ollessaan. Lopetti sit kun en reagoinu sen puheisiin mitenkää....Huhhuh...Olis ollu stetsoni aika pian vinossa...Tosi pelottavaa jengiä...

Brittiurpoista tuli mieleeni, DC10:n jonossa tuli nähtyä kun joku britti veti överit / sai lämpöhalvauksen jossain tuotteissa (makas silmät auki tajuttomana monttu auki). Toinen tyyppi itki ja nauroi vuoronperään ja kolmas yritti hirveissä kuoseissa selitellä sille jotain, taisivat olla jossain planet DC10:ssä sillä hetkellä. Muualla ei hirveemmin tullukaan nähtyä noita överikuosiääliöitä (paisi Bora-Borassa tuntu olevan kiilusilmäisiä jonkin verran, mut eivät aiheuttaneet enempää häiriötä onneks). Onneks porukka vaihtui briteistä espanjalaisiin kun Radio1 10v bileet loppu. Ei noista itelle onneks mitään häiriötä ollut, eikä vaikuttanu omaan hauskanpitoon millään tavalla :)

[q]Tronic, 27.12.2006 03:51:
---
dj tonza, 26.12.2006 12:46:
---
akiapina, 25.12.2006 22:28:
---
dj tonza, 25.12.2006 21:50:
ollaan menossa tammikuun ekalla viikolla playa de ingles:iin,onko sielt lyhyt matka ibizalle;

---

http://www.mapcrow.info/cgi-bin/cities_distance_airpt.cgi?city3=-577183%2C05&city4=-573848%2C05

Hieman vajaa 2000 kilometriä :p

---

onko tammikuussa bileitä ibizalla?

mistä tiesit?

---

No ei siellä ainakaan kiksua ole. Sitähän varmaan haet takaa?
[/q]

Mä olin äidin ja siskon kanssa siellä myös, kun olin 11-v. Muistiin jäi eritoten nakurantamme, jossa about kaikki muut näyttivät olevan "vanhoja nudistiukkoja" (11-v. näkövinkkelistä siis mitä vaan yli 25-v.)

Että oliskohan ollu Es Cavallet sitte

Underworld vois vetää keikan Ibizalla.

I am lonely bollock...

Matkat taas varattu!!

[q]Sparkling, 15.4.2008 22:44:
Matkat taas varattu!!
[/q]

No eipä mennyt montaa minuuttia tähänkään postiin :D

Aijaijai, 14.-18. syyskuuta

[q]Viper, 15.4.2008 22:50:
---
Sparkling, 15.4.2008 22:44: