Ibiza
- « Edellinen
- 1
- ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- ...
- 99
- Seuraava »
Hyvä homma että on auki. Viime vuonna ei ollut ,kun olimme siellä. Taisi olla jotain hämminkiä viranomaisten kanssa.
2 viikkoa vielä :)
[q]JR Ewing, 16.8.2005 15:34:
Anselmi!! Huutelitteko "Suomi-perkelettä" tänä vuonna niinku jokunen vuos sitte kun törmättiin?*vink*
[/q]
No nyt ei kyllä huudeltu... Siel tuntuu kesä kesältä olevan enemmän suomalaisia ja joku ei saata sitä läppänä ymmärtää... Reilun viikon päästä ois taas roudattava ittensä tuonne saarelle ja oltava 16 pitkää vuorokautta... On se vaan rankkaa!
Heipä hei...
Onko kukaan käynyt Blue Marlinissa syömässä, eli minkä tasoinen paikka ruuan suhteen?
Mä en ole, mutta tänä vuonna ajattelin että siellä voisi syödäkin, erityisesti hummeri kiinnostaa.
Joo tota yks tuttavuus oli semmonen, joka tuli ekana vastaan Pachassa sunnuntaina. Olin pyörtyä kun vastassa oli heti Danny olin siis saada sydärin kättelyssä. Siispä vaan kätteleen ja esitteleen itteeni. Stetsonista huolimatta ei tunnistanut mua. Danny vaan hymyili mulle ja kiitti kun sanoin, et oon iso fani Suomesta ja meitä on muutama muukin siellä. "Että onko mitään mahkui, et tulisit Suomeen soittaan" kysyin. D käski sanoa terkkui kaikille suomalaisille faneille ja sanoi, ettei kyl oo mitään mahiksia koska sen residenssi NYCissä vie sen kaiken ajan eikä voi jakautua ympäri maailmaa.
Ne olikin sit sen viimeiset sanat ennen settiä, joka oli pelkkää mahtavuutta...kolinaa, jyminää ja kaikua riitti Dannyn tyyliin riitti aamuun asti. Aikamoista rytkettä oli ja TYKKÄSIN!
Tapasin sattumalta Dannyn taas seuraavana iltana kun olimme Sue Ellenin kans hengaamassa Calderonen keikan aikana siinä Spacen vessan ulkopuolelle. Se oli viemäs Victorille jotain white labelia kun hyökkäsin taas sen kimppuun ja kiitin mahtavasta keikasta. Danny sanoi Ellenille "Hellooow" kun esittelin sen.
Siis tää oli mun elämän huipentuma tähän asti. Ajatttelin sillon sunnuntaina Pachassa, että nyt voin varmaan sit kuolla
[q]Kon-tiki, 7.9.2005 20:12:
Morillon setti oli turhan juustoa, tuli Bob Sinclarin Love Generation ym. ja yleisökin oli melkein kokonaan brittejä. Mut voidaanko kiistää, että hänen soittamansa yleisönhuudatus-accapella Kings of Tomorrow'n Finallysta ei olisi ollut mieletön Ibiza Moment? Ei voida, ei *sydän* Muita kohokohtia Rachel Star: Til There Was You ja joku biisi jossa oli Enter Sandmanin bassline.
[/q]
Morillo veti kyllä hittiputkea välillä meillekin, mut tosiaan vittu se tyyli mikä sillä on siinä miksaamisessa huhhuh :) Äijä pistää sellasta kikkailusekoilusettiä et ei siinä voi olla joraamatta jalatonkaan olla!
[q]JR Ewing, 7.9.2005 21:30:
D käski sanoa terkkui kaikille suomalaisille faneille ja sanoi, ettei kyl oo mitään mahiksia koska sen residenssi NYCissä vie sen kaiken ajan eikä voi jakautua ympäri maailmaa.
Ne olikin sit sen viimeiset sanat ennen settiä, joka oli pelkkää mahtavuutta...kolinaa, jyminää ja kaikua riitti Dannyn tyyliin riitti aamuun asti. Aikamoista rytkettä oli ja TYKKÄSIN!
Tapasin sattumalta Dannyn taas seuraavana iltana kun olimme Sue Ellenin kans hengaamassa Calderonen keikan aikana siinä Spacen vessan ulkopuolelle. Se oli viemäs Victorille jotain white labelia kun hyökkäsin taas sen kimppuun ja kiitin mahtavasta keikasta. Danny sanoi Ellenille "Hellooow" kun esittelin sen.
[/q]
Nyyh. Kaverikin kertoi setin olleen pelkkää mahtavuutta.
Iso D ois Suomessa kova juttu, harmi vaan et taitaa maksaa ihan vidusti ja Suomessa tribaali ei taida olla kovin in (miksi oi miksi ei??)... 2.10 ois BeYourself @ Madrid, semmoset "nimettömät" guestit kuin Chus & Ceballos illassa mukana*nyyh* tahtoo
Kivaa oli, vittu kun vielä muistais että missä tuli käytyä. Ainakin vaikuttavimmat oli La troyan closingit ja we love space. Pachassa tuli kuunneltua hirveetä paskaa ja koska en dykistä niin välitä, niin ei sekään kiva ollut, Dyk siis Amnesiassa. Oli kuitenkin paras reissu ikinä, mutta vieläkin ihan rikki ja "jetflag" päällä.
edit: Amnesia kohosi muuten mun listalla parhaaksi klubiksi La troyan takia, vaikka en homo olekaan. :) Siellä ei ollut hirveesti typeriä paskiaisia.
Me oltiin ja tuolla Defectedin closareissa ja meininki oli ihan ok... Siihen asti kunnes se kaksikko tuli pilaamaan illan. Eräs kollega spottaili ihan mielenkiinnosta kaksikon soittoa tarkemmin jota ollaan spekuloitu kupin ääressä useamman kerran. "Pikku-jaska" ei meinaan tehnyt muuta kun näytti kalliilta siel pömpelissä, hoonaas tyhjää soitinta ja hyppäs yläpystyä. No tais se drinkkiäkin ottaa... Closareitten paras tarjonta tuli mun mielestä Funky Roomissa. Kuten minä tahansa muunakin iltana. Kävin kolmissa Defectedin pileissä tänä kesänä ja kyllähän se mielestäni paremmin toimii tuolla isolla areenalla. Kun soittajat vaan oli kohdallaan. Martin Solveig ja Simon Dunmore ainakin vakuutti. Mene ja tiedä onko se soitettu musa sitten hyvää vai huonoa, mutta käsinkosketeltava hurmos oli Pachassa joka kerta. Defectedistä tulee kova haastaja vielä Subliminalille...
Rippasin setin DJ Oliver & Steve Lawler @ Space Ibiza Closing 01-Oct-2006 ja se on nyt jaossa kiinnostuneille osoitteessa
Ne air berlinin lennot löytyvät myös Ebookersilta.
TJ27*iloinen*
[q]ville, 25.12.2005 11:35:
Tulossa loma jonka taitaa muistaa aika pitkään :)
[/q]
Tai sit ei muista mitään :D
Eivais, tuntui, että siellä viihtyi bileissä paremmin suht selvinpäin ja kiva, että jäi paljon jotain uutta mieleenkin. Kuumuus muutenkin kännipäissään tuntuu paljon ahdistavammalta..
Pakko kyl päästä uusiks joskus.
[q]DR 100N, 25.12.2005 19:49:
ibiza is gay.
[/q]
Tähän vois itseasiassa vastata että jos on gay niin Ibizalta löytyy tosi paljon "sen aihepiirin" porukkaa.. vai miten se nyt pitäis sanoa. Esimerkiks kuuluisa houseklubi DC-10 näytti olevan aika hyvin homomiesten hallussa ja saarelta löytyy sen suuntasille miehille teemahotellejakin. Ei se termi HomoHouse ihan tyhjästä oo nyhjästy, eikä ihan väärin sanoo että Ibiza on gay ;)
Eli sinne vaan DR 100N rohkeesti..
Joo, kyllä kuukausi on ihan se mikä pitääkin.
http://www.ibiza-spotlight.com/night/club_dates_september_i.htm
Toissavuonna oltiin 20-27.9. ja oli aikamoisen upea reissu, oli kyllä viimeksikin, vaikka oltiin vähän aiemminkin. Mutta tuohon aikaan on enemmän tilaa, ja closing partyja on edelleenkin. :)
Ja suuri ei aina ole kaunista...
Edit. Se olikin näköjään 22 - 30.9. kun oltiin toissavuonna. Vanha mies ei enää muista kunnolla noin kauas taaksepäin...
[q]silencio, 14.1.2006 17:40:
20 - 29.9.2006 varattu :) :)
[/q]
Nyt pitäs vaan jostain saada käyttörahaakin... perkele.
Kallis saari.
edit: Jätkä on laittanut mun ottaman kuvan profiilin alle. :)
[q]Anselmi K, 25.4.2006 01:07:
---
Andrei, 24.4.2006 19:48:
Jotain tylsiä Ibiza-kuvia: http://www.ferretspotting.com/
---
Jahas jahas.. Siinä on otettu kuvia ainakin Don Quioten katolta, jonka baarista saa muuten todella hyvää sangriaa..
[/q]
Jep, tuli 2004 eli ensimmäisellä Ibizan matkalla oltua yötä siellä. Ihan "kiva" hotelli, vaikka hinta/laatu-suhde olikin vähän huono. Huoneet olivat perseestä, eikä ainakaan meidän omassa ollut ilmastointia. Katolla oleva allas ja baari olivat tietysti ihan kivoja.
2005 tuli sitten yövyttyä Lux marin Panoramic apartmentsissa. Huoneissa oli merinäköala, iso parveke ja ilmastointi. Huoneet olivat varustettu jääkaapilla ja liedellä, kyseessähän oli siis apartomentos / apartment (what ever) hotelli. Muistaakseni suunnilleen saman hintainen kuin Don quijote.
Huh, We Love Sundays @ Space (=darren hughes) suunnittelee live-musiikin tuomista sunnuntain bileisiin ensi kaudella. Elkeeeeee helkatassa sitä tehkö. Viime kaudella Spacen terassi tärveltiin ilmastoinnilla & kattauksella ja nyt jotain live-bändejä...eeiiiiii! It's all about house music, not rock'n'rollllll.. Eikö se riitä että Privilegessä on ne bändit-illat??
Silti tässä alkaa taas syyhyttää ensi kesä ja jos vielä KERRAN lähtisi saarelle.
ihan jees. entä viinit?
Kesällä 2007 olisi suunnitelmissa ja aikomus lähteä. Tänä kesänä ei vielä taivu.
Aijaijai, 14.-18. syyskuuta
[q]ville, 27.1.2006 10:43:
---
Aidan, 27.1.2006 10:18:
Toi oli ihan makeen näkönen toi talo! Ainoo mikä vähän arvelutti oli toi 15km lähimälle ranalle, mutt kyll toi uima allas näytii nätiltä! :)
---
Siinä on virhe oikea etäisyys on paljon lyhempi. Lähimpään kohtaan rantaa on vajaa 2km, hiekkarantaan about 3. Toi 15km etäisyys on tod näk saaren eteläkärkeen salinaksen rannalle, sillä lentokentälle on 8km :)
Jesukseen on pikkusen vajaa 2km ja sieltä löytyy kaupat. Bussipysäkille villasta on vajaa 500m.
[/q]
No jos noi on nii sithän toi on tosi luxsus! :) Käy vähän kateeks. :) Noh ehkä sit ens kesänä pääsis itekki lähtee.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- ...
- 99
- Seuraava »