päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]Mizfir, 19.5.2006 15:21:
Menin sitten ja ostin Dove:n summer glow -kosteusvoidetta, jonka tuoteselosteessa kerrotaan sen sisältävän vähäisen määrän päivettäviä ainesosia. Jos voidetta laittaa ahkerasti joka päivä, "se saa ihosi hehkumaan kauniin kesäisenä - vuoden ympäri".
Tätähän tietenkin kovin vaaleaihoisena halusin kokeilla josko toimisi pikkuhiljaa..ja kerpeles..äsken ikkunan viereen mennessäni huomasin että käsivarteni ovat aivan ruskean läikälliset*ding*
Perskules sanon minä!*grr* koko putelissa ei missään lukenut että se on itsestään ruskettava voide ja iho on kuorittava ennen käyttöä ( niinkuin kaikissa muissa itsestäänruskettavissa puteleissa lukee ) vaan annettiin ymmärtää sen olevan tavallinen kosteusvoide joka päivittäin käytettynä tuo pienen kauniin hehkun iholle.
Noh, onneksi en ole menossa viikonloppuna mihinkään ihmisten ilmoille, jossa pitäisi lyhythihainen päällä oleskella*pepsodent*
[/q]
perskule! eli en osta sitä vaikka niin oli tarkotus
No onneks ne läikät kuluu suht nopeesti iholta pois
[q]Mizfir, 19.5.2006 18:05:
---
perskule! eli en osta sitä vaikka niin oli tarkotus
No onneks ne läikät kuluu suht nopeesti iholta pois
---
..tai jos ostat, niin kannattaa ainakin pestä iho ensin kuorinta-aineella ja levittää todella tasaisesti*vink*
[/q]
totta. vaikka kerran kävi kyllä mullekin köpelösti itseruskettavalla vaikka kuorin ihon jne... jos sitä uskaltais kokeilla kuitenkin
[q]domi, 29.6.2006 23:51:
Olen herännyt joka yö tällä viikolla tarkalleen kello 05.00, enkä ole löytänyt järkevää selitystä moiseen.
Olen myös nähnyt jokaisena yönä unta Steven Hoaksista, johon järkevän selityksen löytäminen on vielä vaikeempaa.
[/q]
hmmm. mielenkiintoista . Mulla tulee myös joskus noita heräämisjuttuja. Steven Hoaks unien näkemiseen en voi yhtyä tällä erää *nauru*.
Meitsi innostu kalastuksesta ihan älyttömästi viikonloppuna. En ole sitä vuosiin harrastanu enkä koskaan pahemmin tykänny. Nyt tekee koko ajan mieli mennä fisustaan
Perkuleen hauki kun pääs menemään muutaman kerran No sain mä onneksi ihan pienen ahvenen
Olin lenkillä enkä meinannu löytää heti himaan
Hiuslenkki pitää mun vasenta saapasta ylhäällä
Saappaan vetoketju hajos perjantaina niin, ettei se aukee enää alas asti, mut sain sen kuitenkii kiskottua jalkaan ja pois pari kertaa, kunnes se hajos nyt lopullisesti kun olin lähös töistä. Vaikka mun laukussa yleensä on kaikkea mitä saattaa tarvita, ei siellä oo yhtään hakaneulaa *täh*
Toinen o_O on et bussikuski näytti about viistoistavuotiaalta melkein jännitti astua kyytiin
Välillä on hyvä käydä epämukavuussektorilla, tänään minä kävin Turussa.
[q]wiwi, 17.3.2010 10:38:
Olin eilen lätkämatsissa. Oli kivaa.[/q]
Moon joskus sanonut, että jos joku kustantaa mut lätkämatsiin ja maksaa viinat (koska eihän sitä nyt oikeesti selvinpäin kestä), niin voin(en) lähteä. :P
Taisin nähdä aiheesta unta tai muuten vaan unenpöpperössä ajatella tätä asiaa just tänä aamuna. Liekö johtui siitä, että ratsastin eilisiltana Turkuhallin kulmilla ja siellä oli lätkämatsi.
[q]Ei ollut naistenvessaan jonoa! Haa haa haa.
[/q]
:D
Aina toisinaan meinaa epätoivo iskeä webissä ja tänään on sellainen päivä. Koitan tässä etsiä yhden kotimaisen melko ison yrityksen sivuilta tuotetietoja ja sivusto on aivan kamalan hankala käyttää ja hahmottaa. Jos mä ajattelen näin, niin en oikeastaan edes halua ajatella kuinka hankala sivusto on vähemmän webbiä käyttäville ihmisille. Epätoivo tulee käyttökokemuksen lisäksi siitä, että sivusto on selkeästi tehty isolla rahalla ja silti siitä on tullut näin kamala. Ei perhana.
Saman yrityksen eräs kilpailusaitti pistää kuitenkin vielä paremmaksi. Konsepti on mielenkiintoinen, mutta siltä vedetään mattoa alta sillä että saitti on kamalaa visuaalista ässähässäkkää ja aivan uskomattoman hanurista käyttää.
Näistä sitä jollekin sitten maksetaan. Tekisin itse paremmin, mutta eihän sitä kukaan usko.
[q]Avernian, 3.10.2006 23:46:
Nelikymppinen opettaja alkoi tänään vertailemaan runoutta ja trancea tosta noin vaan kesken tunnin...
[/q]
Mites se vertaili kerro.. kerro.. kerro
Olin eilen lätkämatsissa. Oli kivaa.
Ei ollut naistenvessaan jonoa! Haa haa haa.
[q]Amma, 17.3.2010 11:40:
---
wiwi, 17.3.2010 10:38:
Olin eilen lätkämatsissa. Oli kivaa.
---
Moon joskus sanonut, että jos joku kustantaa mut lätkämatsiin ja maksaa viinat (koska eihän sitä nyt oikeesti selvinpäin kestä), niin voin(en) lähteä. :P
[/q]
En mäkään ois tohon omaa massia laittanu. Itselleni hyvin epäominaisesti en kyllä nauttinut oluen olutta. Mun tunteet lätkää kohtaan on ollut _hyvin_ negatiiviset oikeestaan aina mutta olosuhteiden pakosta oon kattonut jokusen lätkämatsin telkkarista. Välillä jopa huomannut pidättäväni hengitystä tai huudahtavani jossain kohtaa. O_O
Tossa livematsissa oli joitain hyviä puolia:
- pelaajat (ja pelin) näki läheltä
- silmälle oli iloa
- erätauolla ollut kaasupullon kokosten rankkariskaba oli sympaattista katottavaa
Siitä en tykännyt yhtään, että ihmiset oli ihan pähkinöinä ja alkoi kannustaa heti jos meinas tulla tappelua jäällä. Erityisesti kylmäs sellaset nappulat, jotka kommenteistaan päätellen odottivat peliltä pelkästään sitä että joku saa pataansa. Teki mieli sanoa että "kyl mä sua voin tirvasta jos väkivaltaa kaipaat". Pelkäsin myös saavani kiekon päähäni.
Ens kerraks (jos sellanen tulee) opettelen karjumaan sopivissa kohdissa että "EI OLLU PAITSIO!"
[q]wiwi, 17.3.2010 13:51:
- erätauolla ollut kaasupullon kokosten rankkariskaba oli sympaattista katottavaa
[/q]
Ettei nyt taas ollu kyseessä kuitenki vaahtosammuttimen kokoiset? Kaasupulloja kun on melko montaa kokoa :D
[q]Takyon, 17.3.2010 14:44:
---
wiwi, 17.3.2010 13:51:
---
Ettei nyt taas ollu kyseessä kuitenki vaahtosammuttimen kokoiset? Kaasupulloja kun on melko montaa kokoa :D
[/q]
Älä nyt oo tollanen. Meinasin kyllä laittaa että taskukääpiöt, mutta syystä tai toisesta päädyin taas ajattelemaan kaasupulloja.
Eiks voida puhua pienistä kaasupulloista?
Mun kissa on pitäny nyt 3-4 päivää putkeen mun violettii villa säärystintä sen kaulassa
Laitoin sen sille leikkimielisesti ja yleensä se aina repii sen pois ja tappaa sen säärystimen ja kuljettaa sitä pitkin ja poikin asuntoo ylpeenä ja näyttää kuinka hän on saanu saaliin mut tällä kertaa kävikin niin että se on ollu sen kaulassa ja se ei tee elettäkään ottakseen sitä pois. Ehkä koska se on lämmin ja se ei kuitenkaan purista/kiristä mistään.. Mut vähän hymyilyttää kun aina katon Humu-Pekkaa kun se tassuttelee ympäriinsä
Tajusin tossa, että naapuritalon naishenkilö antaa privaesityksen mulle päivittäin.
Melkein aina kun olen röökillä, partsilta siis suora näköyhteys hänen makkariin ja näkyvyys erittäin hyvä. Hän keimailee ikkunassa pikkarit jalassa ja pyllistelee tai sit se keimailee nakuna ja hieroskelee "varustuksiaan" , heh.. noh, kyllä tossa varsinkin aamuröökin aikaan silmät aukee kummasti noihin maisemiin.
- Pitäsköhän mennä röökille
mul oli hyvä päivä mut mitä pitemmälle päivä menee sitä enemmän mua käy vaan ärsyttämään ihan älyttömätkin asiat mikähän mua mahdollisesti vaivaa? O_O
Nastola lehdessä on taas mietitty mainosten paikkoja. Ensin on Asepisteen mainos "ostimme erän huippuhaulikoita" ja sen alla Pelicansin kausikortti mainos "miten pitää vaimo tyytyväisenä syksystä kevääseen?"
käytin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni Reasonin piirtotyökalua(käyttänyt 4v), kun on aina luullu et se on niin vaikeeta tai jotain ja hiirellä runkkaaminen on pop ja silleen...mut se olikin äärettömän yksinkertaista. DORKA!
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- ...
- 600
- Seuraava »