päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]sativa, 21.8.2009 11:49:
---
peikkolapsi, 21.8.2009 00:41:
Miksi et soita kytikselle, jos se toinen jäbä on tehnyt rikosilmoituksen ja tunnusta? Oliko siinä paikassa kamerat?
[/q]
itseasiassa ei mitn havaintoa, että oliko kamerat :o hyvinkin mahdollista.
ja joo, ei muuten paskempi idea soittaa o_o tää kalvaa.
Tämä o_O tapahtui jo pari päivää sitten. Saimme isännöitsijältä nootin, jossa todetaan, että käytämme autoamme ennen kello kuutta (kun pitää duuniin ehtiä kuudeksi) ja aiheutamme siten meteliä. Menetämme autopaikkamme, jos emme noudata sääntöjä, joihin olemme sitoutuneet autopaikan vuokratessamme (tällaista sopimusta en muista). Nootin mukaan autoa ei saa käyttää klo 21-6 välisenä aikana. o_O
Osaakohan joku sanoa, voiko taloyhtiö rajoittaa autopaikan käyttöaikaa? Tuntuu aika kohtuuttomalta, ettei ennen kuutta saa töihin lähteä... Varsinkaan kun julkisilla ei sinne pääse.
[q]josbe, 21.8.2009 12:12:
Tämä o_O tapahtui jo pari päivää sitten. Saimme isännöitsijältä nootin, jossa todetaan, että käytämme autoamme ennen kello kuutta (kun pitää duuniin ehtiä kuudeksi) ja aiheutamme siten meteliä. Menetämme autopaikkamme, jos emme noudata sääntöjä, joihin olemme sitoutuneet autopaikan vuokratessamme (tällaista sopimusta en muista). Nootin mukaan autoa ei saa käyttää klo 21-6 välisenä aikana. o_O
Osaakohan joku sanoa, voiko taloyhtiö rajoittaa autopaikan käyttöaikaa? Tuntuu aika kohtuuttomalta, ettei ennen kuutta saa töihin lähteä... Varsinkaan kun julkisilla ei sinne pääse.
[/q]
Kuulostaa kyllä ihan uskomattomalta bullshitiltä :D
Tosin meilläkin on yks kyylä taloyhtiössä ja se oli laittanut katutason autotallien oviin lappuja, että "tämä on julkisivua, ikkunoihin ei saa laittaa mitään sisäpuolelle" ja niissä oli jotain pressua tms estämässä näkyvyyden autotalliin sisällä...aika O_o sekin.
Samainen kyylä valehteli suoraan päin mun naamaa, että joku oli ilmoittanut hänelle, että mun auto oli seissyt parkkiruudussa liikkumatta vuoden, vaikka se oli siinä pari kuukautta (hänellä itsellään on ikkuna mun ruudun suunnassa rakennusta eli oli 100% varmasti itse tämä mysteeri-ilmiantaja)
Toivottavasti on alamäkeä pois parkkikselta niin voit työntää ja käynnistää vasta kadulla...
[q]andi--, 21.8.2009 12:47:
Toivottavasti on alamäkeä pois parkkikselta niin voit työntää ja käynnistää vasta kadulla...
[/q]
Ei ole alamäkeä ja kaiken lisäksi pitää ajaa tosi kapeasta portista, joka estää tai ainakin vaikeuttaa huomattavasti työntämistä.
[q]gnomex, 21.8.2009 12:45:
Asutko vuokralla? Vuokrasopimuksen allekirjoituksella hyväksyit noudattavasi taloyhtiön sääntöjä. Simple as that.
edit: katoppas vuokrasopimus että lukeeko siellä "...sitoutuu noudattamaan...plaa plaa plaa"
[/q]
En asu vuokralla. Autopaikka on kyllä vuokrattu. Mutta kyllähän taloyhtiön säännöt mua silti koskee. Asia ei kuitenkaan ole niin yksinkertainen. Nimittäin on oikeustapauksiakin siitä, ettei taloyhtiön säännöt saa olla kohtuuttomia. Esim. vessan vetämistä yöllä ei tietääkseni nykyään voi kieltää.
Lisättäköön vielä, että laillisuuden näkökulmasta ilmeisesti merkitsevää tässä on se, kuka on päättänyt asiasta, missä ja miten.
[q]peikkolapsi, 20.8.2009 20:01:
---
Takyon, 20.8.2009 19:56:
---
---
Kerro nyt kun jo alotitkin. Tuttu porukka, ei tarvii yhtään hävetä! ;D
---
no on se ny perkele
sössin ekaa kertaa mutsin autolla
vähä peruutin ruudusta ja keskityin siihen etten osu takana olevaan esteeseen. en sitte eteen kattonu ja etukulma osu viereisen auton takakulmaan niin et kolina kävi.
siinä sitte tarkastelin asiaa jonkun silminnäkijäkundin kanssa kuka tuli siihen virnuilemaan ja todettiin että nyt ois paree lähtee menee, se toinen autohan on ku melkeen uusi... no ja olihan se, siihenhän jäi vaan äidin autosta mukavasti maalia. onneks lommovaurioilta vältyttiin o_o
mut saan kustantaa äidin auton maalauskulut ens kuun katsastuksessa eli heihei kolminumeroinen luku. sen verran pahasti skrapas.
höhöö!
no niin no niin
nyt se on salee jonku klubbarilaisen kaara mihin jätin äidin auton maaliskraidut
lol.
[/q]
Palaan tähän vielä sen verran, että mulle kävi kesällä just tän toisen osapuolen kaltaisesti -pari kuukautta vanha auto alla ja joku tollanen saatanan paukapää vei maalit mun auton kulmasta jättämättä minkäänlaisia yhteystietoja. Vituttaa edelleen, voin kertoa.
Sulle ja muillekin paskahousuille tiedoksi, että numerotiedustelun kautta saa edelleen numeron sinne "rekkaripaikkaan" josta auton omistajan tiedot saa haltuunsa. Yksinkertaista vai mitä?
Ja joo, ei auta, että selität mennees paniikkiin. Kävele sitten tai käytä julkisia jos et tiedä vastuutas autonkäsittelijänä.
[q]Janisa, 22.8.2009 12:21:
---
peikkolapsi, 20.8.2009 20:01:
---
Takyon, 20.8.2009 19:56:
---
Palaan tähän vielä sen verran, että mulle kävi kesällä just tän toisen osapuolen kaltaisesti -pari kuukautta vanha auto alla ja joku tollanen saatanan paukapää vei maalit mun auton kulmasta jättämättä minkäänlaisia yhteystietoja. Vituttaa edelleen, voin kertoa.
Sulle ja muillekin paskahousuille tiedoksi, että numerotiedustelun kautta saa edelleen numeron sinne "rekkaripaikkaan" josta auton omistajan tiedot saa haltuunsa. Yksinkertaista vai mitä?
Ja joo, ei auta, että selität mennees paniikkiin. Kävele sitten tai käytä julkisia jos et tiedä vastuutas autonkäsittelijänä.
[/q]
joo tiedän myöskin koska k.o. auto joka oli allani on myöskin kokenut maalivauriot kun joku on juurikin jossain parkkiksella ryssinyt... eikä myöskään sen enempää hänestä sen koommin kuulunut. tätä tapausta en tosin edes muistanut tolla hetkellä kun itse tyhmänä häivyin paikalta, ja sen enempää rekkareita tsekkaamatta.
kävelenkin ja fillaroin, eihän mulla omaa autoa ole koskaan ollutkaan. :o enkä hanki! lienee ihan hyvä valinta.
mutta olempahan ottanut opikseni = ei näin, ei todellakaan.
HS:
"Lauantaina 22.elokuuta sivulla A3 sienipaikoista kertovan kirjoituksen kuvassa oli valkoinen kärpässieni. Se ei ole parhaimmillaan nuorena, kuten kuvatekstissä luki, vaan se on aina tappavan myrkyllinen."
+
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009082610139713_uu.shtml
[q]Timce, 26.8.2009 12:55:
HS:
"Lauantaina 22.elokuuta sivulla A3 sienipaikoista kertovan kirjoituksen kuvassa oli valkoinen kärpässieni. Se ei ole parhaimmillaan nuorena, kuten kuvatekstissä luki, vaan se on aina tappavan myrkyllinen."
+
[/q]
go hesari :S
http://img269.imageshack.us/img269/7498/sieni1.jpg
[q]Apo, 26.8.2009 15:07:
Mutta, eipä tuollainen kiire poista kuitenkaan vastuuta
[/q]
Entäs sitten se poimijoiden vastuu? Luulis nyt että aikuinen ihminen tajuaa olla syömättä sellaisia sieniä joita ei tunne, tai edes tunnistavan kärpässienen.
[q]Displacer, 26.8.2009 13:04:
---
Timce, 26.8.2009 12:55:
HS:
+
---
go hesari :S
http://img269.imageshack.us/img269/7498/sieni1.jpg
[/q]
tatti pystyssä metsässä. win
[q]J Raninen, 26.8.2009 14:58:
Ihmetyttää kyllä kerta toisensa jälkeen toi toimittajien ammattitaito tai sen puute. Eikös journalistit ole jotain yliopiston käyneitä ja oletettavasti yleissivistävän lukion läpi päässeitä, joidenka vois edes olettavan tajuta tarkistaa asiat, ennenkuin menevät niitä julkaisemaan?
[/q]
Niin apo tuossa jo vastasikin mutta vielä. Opiskelen itse alaa ja kiire on yksi suurimmista journalistin työtä vaikeuttavista tekijöistä, ja ihan yleisesti tunnustettu ongelma. Ei kerta kaikkiaan ole aikaa perehtyä joka asiaan, suurin osa toimittajista on yleistoimittajia ja asiantuntijajutut tilataan avustajilta. Deadlinet on tiukentuneet ihan helvetisti ja samat ihmiset jotka kirjoittavat lehteen, joutuvat esim. päivittämään nettisivuja (mahdollisimman reaaliaikaisesti tietenkin). Että kyllä niitä virheitä voi sattua vaikka kuinka olisi asiansa osaava toimittaja. Ja se taitaa muuten olla päätoimittaja/vastaava päätoimittaja, jonka vastuulla painoon päätynyt lehti on.
Muuta. Löysin eilen rinkastani viikonlopun jäljiltä muovikassin, joka sisälsi avatun kinkkupaketin ja perunasalaattia. Haisivat aika eläneiltä. Lisäksi löytyi puoli askia venäläistä tupakkaa. En syö lihaa enkä polta tupakkaa. :D
Tänään löysin myös käsityölaatikostani helvetin ison kuolleen yöperhosen. Se oli varmaan se Antero joka mulle piti tässä yks ilta seuraa. Ehkä se ei jaksanut mua enää. :(
[q]sativa
Voi raukka sitä toimittajaa, joka on tehnyt ton kämmin. Varmaan IHA HIRVEE olo. No, toivotaan että noi sieniensyöjät saatais takasi yhteiskunnan rattaisiin. Haluaisin nimittäin mielelläni kuulla, olivatko lukeneet ko. Hesarin.
[/q]
Ihmetyttää kyllä kerta toisensa jälkeen toi toimittajien ammattitaito tai sen puute. Eikös journalistit ole jotain yliopiston käyneitä ja oletettavasti yleissivistävän lukion läpi päässeitä, joidenka vois edes olettavan tajuta tarkistaa asiat, ennenkuin menevät niitä julkaisemaan?
[q]J Raninen, 26.8.2009 14:58:
[/q]
Kiire on laadun vihollinen. Tuskinpa tuon kuvan suhteen on uhrattu kovin montaa sekunttia selvitystyötä, todennäköisesti on haettu vain jokin sopiva kuva artikkelin koristeeksi. Alkuperäinen uutinen näyttää täyteuutiselta, tekstin tuottamiseen on mennyt varmaan about saman verran aikaa kuin kuvan hakemiseen.
Mutta, eipä tuollainen kiire poista kuitenkaan vastuuta, Jos Hesarin artikkeli on myrkytysten taustalla niin toivottavasti Hesarille tulee asianmukaiset rangaistukset. Asian vaarallisuuteen nähden oikaisu on aika säälittävän pienikokoinen.
Mä näin tänään ekat joulukyntteliköt ikkunassa.
Sairasta.
[q]Janisa, 6.10.2009 20:28:
Mä näin tänään ekat joulukyntteliköt ikkunassa.
Sairasta.
[/q]
No nyt on kyllä joku ollu pikkasen ajoissa Vaikka kuinka onkin joulu hiipimässä ihan puskista, niin ei.. ei vielä. Itsellä varmaan pääsee pari kirosanaa suusta kun näkee ensimmäiset jouluvalot.. varsinkin jos se tapahtuu lokakuussa
Löysin skiexposta itselleni uudet monot. Sitä siis taas köyhtynee viitisensataa eetua. Mistäköhän mä senkin repäsen?
[q]kinderi, 12.1.2010 12:29:
Mä näin unta että olin raskaana, eikä se edes tuntunu mitenkään maailmanlopulta.
[/q]
Ei kiesus, nyt kun luin tän ni muistan oman uneni. Mä olin synnyttämässä, eikä se sattunut oikeastaan ollenkaan
Mul oli oikeen söpö vauvamaha! En vaan muista kumman sitten synnytin.
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- ...
- 600
- Seuraava »