päivän o_O

Back to häröily O

[q]bates, 29.1.2008 13:11:
Joku täti soitti äsken mun duunikännykkään ja kysy "Onko Karppisen tilitoimistossa?". No eipä oo.

Minuutin päästä samainen täti soitti samaiseen duuniluurin ja kysyi "Onko Karppisen tilitoimistossa?". No eipä oo edelleenkään.

Minuutin päästä huomaan et samasta numerosta soitetaan taas siihen mun kännyyn. Pakko oli vastata pokkana et "Karppisen tilitoimisto."

Oonks mä jossain Candid Camerassa?
[/q]

Mites se puhelu siitä sitten jatku?

Olin apteekissa maksamassa kassalla ja kysyin et saanko pussin. No katoin et mitä vittua siinä tiskillä on minigrip-pussi ruiskuineen. NÄYTÄNKÖ MÄ NISTILTÄ!?? MUOVIPUSSI KIITOS.

Joo myyjää hävetti niin paljon, et päätti sitten ajatuksissaan laskuttaakin siitä narkkipussista, jota en ostanut.

Toisaalta tää on päivän Sitä tyttöä hävetti ihan kamalasti..syytäki. Selitteli kaikkea.. joo joo näytän kuitenki niin aneemiselta

Ihan muovipussia vaan..

Mun uusi 30D kamera on toiminu jo kolme viikkoa eikä akku näytä loppuvan koskaan Kuvia otettu kohta 2tonttua ja suuri osa salamalla. Kameraa ei ole kertaakaan sammutettu vaan se on ollut aina joko päällä tai valmiustilassa. Se toimii jollain saamarin anti-materialla (kattonu liikaa Star Trekkiä lähiaikoina *nauru*)

Ps: Siis latasin akun yhden kerran kun ostin kameran

[q]Exlex, 16.7.2005 14:02:
Kuvia?
[/q]

Mulla ei ole kameraa tässä kämpässä Muuten olisin tietysti räpsimässä

[q]RedEyeYeti, 30.1.2007 16:27:
Esm. femman pameja saa pikkusen halvemmalla ku perus buranaa..
Diapam 5mg 100 tabl. 7.04
Burana 400mg 100 tabl. 7.25
[/q]
Paitsi...

Medipam 5mg 100 tabl. 6.60
Ibumax 400mg 100 tabl. 5.29

Ibumaxissa siis vaikuttavaaine ibuprofeeni kuten Buranassa ja Medipamissa vaikuttavaaine diatsepaami kuten Diapamissa.

Sain vasta perjantaina suoritettua vartija kurssin ja työt alkaa parhaimmassa tapauksessa vasta ensi viikolla... Mutta tekee hirveesti mieli vetää pää kaljuks

Tilasin just jenkeistä suojamuovit meikän puhelimeen ja parasta oli tilauksen lopussa oleva teksti :D

sivuston nimi on siis "bestskinsever.com"

"Please be aware that all orders are shipped by First Class Mail in a business size envelope and will arrive in your mail box. Tracking unfortunately is not currently an option. Orders are normally shipped within 24 hours of being placed.

Try not to mistake this envelope for junk mail and throw it out. Yes, this happens!

Tell your parents, wife or girlfriend about Best Skins Ever before your order arrives. They think the word Skin means pr0n and will throw it out before you ever see it. Yes, this happens too!"

Ainakin on huumorintajuinen firma

[q]akir0, 12.2.2008 13:35:
---
alek száhala, 11.2.2008 14:43:
---
Muistaakseni esim. Nokialta löytyy vielä tyyriimpiä malleja. Ominaisuuksiltaan ihan peruskännyjä, mutta hintaa lähemmäs pari tonttua.

Mut hei totta vitussa jos on massia ni pitää myös näyttää se muille! Eihän siitä massista muuten mitään iloa ole.

---

Ja Nokian tekniikkaa saa myös Vertu-brändissä. Halvin luuri liikkeessä 4350e.

http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=27764
[/q]

Just meinasin itsekkin laittaa tätä viestiä...

Nokian Vertu mallistostahan joutuu pullittamaan parhaillaan 70 000puntaa :D

http://www.metrotuotanto.com/metropoli/lehdet/33_ckuva.jpg

Valkokultaa ja timantteja

Miten Windows xp SP2 voi asentua yli 2h Pitäiskö heittää vaan suosiolla tää pc roskiin ja hankkia kunnon kone

[q]Kriss G, 28.4.2005 19:28:
---
Zenni, 28.4.2005 16:25:
Meillä on viiniä minkä etiketissä lukee "Goatse"

---

Tunge se perseesees
[/q]

*totaali-tipahtaminen*

[q]ezzy, 16.5.2005 17:48:
---
Hyzenthlay, 16.5.2005 17:33:
näin tänään papparaisen jonka takissa luki "solstice"

---

onko toi nyt kiva juttu kutsua stefua papparaiseksi
[/q]

Mä mikään papparainen ole Kiinostais kyl tietää kuka tämä Solstice vanhus oli *täh* Kenties suuri klubin fani

Ampukaa mut nyt!!

Kuuntelin yli tunnin vahingossa R´n´b :tä tajuamatta sitä. Ja jalka hytky kyl useaan eri otteeseen sen aikana. Musta on tulossa räppäri

[q]onni3mk, 21.6.2005 22:03:
No itseasiassa, ei se mitä mulle sanottiin, vaan se miten ja kuka ja sillai...en mä tiedä, siks tää juttu onkin täällä päivän o_0 -topikissa
[/q]

No voi poks

Tää on joku naisten juttu taas... "Siis se niinq tsiigas meitsii ja kysy niinq ihan tosta vaan kelloo, sen hymy oli just sellanen että me mennään ihan varmasti ens viikolla naimisiin!!!11"

[q]kilobitti, 28.6.2005 20:31:
Ok, tiesin, että mulla on hyvä kaukonäkö. Näin eilen ympyrätalon kulmalta oikein bussin numeron, joka oli 4. ja 5. linjan risteysten välissä hämeentiellä. Päivän o__0 on se, että katoin kartasta että välimatkaa on 450m
[/q]

Minullakin näkö paranee yllättäen heti kun näkökenttään osuu joku 6-päk tai 12-päk tarjouskyltti

Heräsin klo 9.00

Menin työhaastatteluun ja sain työn.
Takaisin kotiin.
Pesin: Kaikki seinät ja lattiat, kylppärin, hellan, jääkaapin ja roskiksen.
Imuroin koko kämpän.
Kävin juoksuttamassa koiraa.
Vaihdoin lakanat, tyynyt ja peitot.
Ravistelin matot.

Onko minusta tulossa vaimo?

[q]Ana-5000, 18.7.2005 17:19:
---
Stefu Hoaks, 18.7.2005 17:18:
Sain vasta perjantaina suoritettua vartija kurssin ja työt alkaa parhaimmassa tapauksessa vasta ensi viikolla... Mutta tekee hirveesti mieli vetää pää kaljuks

---

Älä tee sitä!
[/q]

Mitä tapahtuu jos teen?

[q]sapeli, 18.7.2005 19:30:
[/q]
[q]mayah, 18.7.2005 17:25:
[/q]
[q]ALIEN, 18.7.2005 18:58:
[/q]
[q]Lost-Soul, 18.7.2005 19:16:
[/q]

Mun tarkoitus olla hauska näköjään epäonnistu täydellisesti
Se oli tarkoitettu vitsiksi.

[q]Kriss G, 7.8.2005 15:33:
Darra loistaa poissaolollaaa. Ei olis uskonu eilisen jälkeen..
[/q]

Äläpä sano vielä. Saattaa tulla viiveellä

[q]Kriss G, 7.8.2005 15:45:
Sieltä se järjen ääni tuli. Nyt pitää vaan toivoo parasta ja mennä aikasin nukkumaan
[/q]

Tohon ei kyl ole muuta vaihtoehtoa kun ottaa äkkiä uudet kännit ennenkuin krapula koputtelee jo ovea

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O