päivän o_O

Back to häröily O

[q]ezzy, 14.4.2008 00:12:
---
yoni k, 14.4.2008 00:08:
Päivän o_O ja :D
http://www.iltasanomat.fi/videot/viihde/1499206/3

---

11.3.2008 12:53 oot ehkä vähän myöhässä? Kohu loppu jo.
[/q]

Nomut ite näin ton näihin aikoihin, se tuli mulle nyt Päivän o_O:na ja :D:nä.

Ps. Ampparit.com:iin tuli 11.4 klo 20.50

Miks ihmeessä kukaan laittais vapaaehtoisesti saxguy:n kännykän soittoääneksi? Oon kuullu nyt kaks kertaa. Ensimmäisellä kerralla ajattelin että koska se soi jonku n. 30v naisen kännykässä, et joku on tehny sille käytännön pilan ja nainen ei ole tunnistanu ja on vaan ajatellut että onpas siinä kiva soittari. Mut tänään se soi tollasen nuoren jampan kännyssä enkä usko et olis tietämätön asiasta..

itsellänikin on myönnettäköön ollut se soittoäänenä ja tuota maagista ikää löytyy se hieman päälle kaksikymmentä :> ja TÄYSIN tietoinen olen ollut asiasta, mediasurffarina kun törmää aina uusimpiin memeihin yms yms

[q]Annakins, 12.10.2006 08:55:
---
Fresia, 11.10.2006 21:35:

----
---

1906 meillä sai sekä naiset että miehet äänioikeuden.

Voisiks laittaa sen tekstin tänne, ja kirjan nimen, ois hauska lukaista se :D
[/q]

Taulukko löytyy kirjasta nimeltä Kicking away the ladder. Development Strategy in Historical Perspective ja kirjoittaja Ha-Joon Chang. Hyvä kirja mutta sisältää vähän enemmänkin asiavirheitä

[q]remotion, 3.11.2006 12:08:
---
embie, 3.11.2006 01:49:
Ihan normaalia toimintaahan se on, mut siis 22 vuotta jo elänyt, eikä ole tuollasta nähny...

---

mä en oo ikinä nähny mun porukoita kännissä. ihan pienessä hiprakassakin vain muutaman kerran...
[/q]

sulla onkin niin amatööri perhe :D
me vedetään faijan kanssa aina kilpaa :D

eilisen itkulärvit o_O
kokonaisuudessaan oli silti ihan kiva ilta!

Mä taidan olla ihastunut. *pökr*

Mä hajotin eilen Wailyn ovikello

Mikä päivä tänään on? Oon ihan kujalla.. viime torstaista asti maannut kotona flunssassa/keuhkoputkentulehduksessa, ja nyt ekaa päivää töissä.. Ja siis huomennako pitäis sitten joulunviettoon lähteä?

Ainiin, toinen o_O:
Yks soitti mulle klo 1 yöllä ja kysyi kylpyhuoneen määritelmää. Absurdia [size=9]mutta ah, niin tuttua kyseisen henkilön ollessa kyseessä*plur*[/size]

Kauan mä nukuin päikkäreitä? Luulin et pari tuntia, mut sillä aikaa keittiö on muuttunu totaalisesta roskiksesta kiiltävän puhtaaksi ja siistiksi. Tiedän kyllä et mulla on univelkaa, mut kai vielä on tiistai?

[q]crissy, 7.2.2007 10:24:
Sukupuoleton kasvattaminen. SIIS MITÄ VITTUA!!??
[/q]

jos mä joskus saan lapsen, ni mä ainaki kasvatan sen kissana!

Pakkasin tänään mun joulukuusen laatikkoon.

[q]Nacu, 20.3.2007 15:52:
Kellään mitään asiatietoo tollasesta? Voiko raskauden nähdä ihan oikeesti IKENISTÄ? Ö__ö
[/q]
Kyl sen pystyy näkemään huulista ja tisseistäkin, miksei siis ikenistäkin:)

[q]zeniii, 22.4.2007 00:16:
Heräsin jääkiekkokassista! :O hirvee niska kipu.
[/q]

Mitä ihmettä?! :D

http://www.iltalehti.fi/viihde/200705016049958_vi.shtml

Loogista.

OLI AEK PAHA TOI LUKKO :F

mä jännitän tosi tosi harvoin.. ja NYT mua alkaa jo jännittää ens maanantai ku lähen sinne saksaan käymään O_o

Tasan kolmen viikon pääst lähtee lento *whaat**joo**hihu*

se paljonko toi mutsin ja niiden kissi o maksanu!!!!

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O