päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]Freja, 26.1.2007 20:02:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200701265659979_vi.shtml
Menin sanattomaksi. Ei oo vittu totta *eikä*
[/q]
just... varmaan oikeen myyntihitti toi kirja,.. Ketä oikeesti ees kiinnostaa???
[q]KooKie, 2.5.2007 15:34:
---
Epailija, 2.5.2007 15:30:
Varo vain... Kurosta ei sovi netissä mollata, sillä siitä voi joutua esitutkintaan kunnianloukkauksesta.
---
Itseasiassa mulla kävi tää mielessä, ennenkuin painoin "tallenna" -namiskaa. Tosipaikan tullen väitän siis tarkoittaneeni tuolla Ezzyä. Ja jos Ezzy päättä ottaa asian omakseen niin vetoan mielenvikaisuudesta johtuvaan syyntakeettomuuteen ja esitän todisteeksi vinoa pinoa omia tekstejäni täältä klubituksesta.
[/q]
Ainiin...
Täten esitän julkisen anteeksipyynnön... tai no... maatkoon niinku petaa...
Lääkäri levitti hepatiittia - 1933 vuotta vankeutta
15.5.2007 15:53
Yhä uudelleen samoja ruiskuja käyttänyt espanjalaislääkäri tuomittiin tänään 1 933 vuodeksi vankeuteen ja maksamaan miltei miljoonan euron korvaukset tartutettuaan hepatiitti C:n 271 potilaalle ja aiheutettuaan neljän kuoleman.
Lääkäri Juan Maeso Velez tartutti potilaita neljässä eri sairaalassa Valencian kaupungissa käyttäessään samoja välineitä itsensä nukuttamiseen ja sitten neljälle muulle ihmiselle vuosien 1988 ja 1997 välisenä.
Hepatiitti C -tartunnan saanut Maeso käytti anestesiaa itsensä huumaamiseen.
Lääkäri kiisti tienneensä hepatiitti C -tartunnastaan mitään ja väitti saaneensa sen potilailtaan.
Maeso joutuu istumaan tuomiostaan 20 vuotta.
Hepatiitti C tarttuu pääasiassa veren välityksellä, ja se voi aiheuttaa akuutin maksatulehduksen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200705156113571_uu.shtml
[q]Jutu, 27.7.2007 14:16:
---
violet_angel, 27.7.2007 14:01:
---
Sankari, 27.7.2007 13:46:
http://www.sadetanssi.suntuubi.com/?cat=1 O_o
---
voi juma... tipahdin
Kannustus lauseita, jotta ei kajoaisi ruokaan...
---
Joo-o. Kaikkein paras oli, että kaikki vaatteet näyttää hyvältä laihoilla *justjoo*.
[/q]
Mä kävin kurkkaa viel vähän tarkemmin tota sivustoo ja oikeesti JÄRKYTYS!!! Ite anoreksia potilaita hoitaneena voisin jo vaikka huolestua...
Orava raateli kolmea Etelä-Saksassa
14.6.2007 18:59
Totaalisesti seonnut orava kävi kolme ihmisen kimppuun Etelä-Saksassa, ennen kuin eläimen viimeinen uhri tappoi sen kepillään.
Orava hyökkäsi ensiksi 70-vuotiaan naisen kotiin Passaun pikkukaupungissa ja upotti hampaansa hänen käteensä. Nainen juoksi kauhuissaan ulos eläin kädestään roikkuen.
Orava päästi tovin kuluttua irti, paineli seuraavaksi rakennustyömaalle ja hyökkäsi siellä työmiehen kimppuun. Miestä purtiin käteen ja käsivarteen. Duunarin onnistui kuitenkin hätistää häirikköorava kimpustaan mittakepillä.
Oravan kohtaloksi koitui sen viimeinen hyökkäys 72-vuotiaan eläkeläisen kimppuun. Mies sai vammoja käsivarsiin, käteen ja reiteen ennen kuin hän onnistui hutkimaan oravan hengiltä kepillään.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706146238805_uu.shtml
*eiei**ding*
[q]Toni_L, 19.10.2007 21:23:
Irtisanouduin töistä tänään.
[/q]
Niinkuin ainakin 12800 muutakin
[q]ezzy, 26.7.2007 16:44:
---
larzizi, 26.7.2007 15:52:
---
Norb, 26.7.2007 09:28:
Nainen ratissa..
---
Itseasiassa mies
---
Turku on kyl harvinaisen perseestä kun yrittää löytää poistumistietä :D
[/q]
Sen takii motarillaki on U-käännös sallittu ku kyltissä lukee "Turku 50"
[q]Steven Hoaks, 24.8.2007 14:22:
Samalla kun tein töissä inventaarioo töissä kuuntelin mielenkiintoista dokkaria joka tuli youtubista. Siinä puhuttiin tietty englantia, mutta sitten kun siinä haastateltiin jotain venäläistä tiedemiestä istahdin lukemaan käännöstä joka näky dokkarin alareunassa.
Hetken luin mielenkiinnolla mitä herra sanoi.
Sitten nousin, tunsin itseni "hieman" typeräksi ja jatkoin inventaarion tekemistä kuuntelemalla dokkaria.
Sillä tajusin ETTÄ MÄHÄN VITTU PUHUN VENÄJÄÄ JA YMMÄRRÄNKIN SITÄ *toktok*
[/q]
Mulle kävi eilen vähän toisin päin. Kielet ku on mulla aina ollu tosi hankalia, ja jos töissä joudun niitä puhumaan, niin välillä takkuaa oikein kunnolla. Eilen en sitten muistanut, että yhen pojan isä on englanninkielinen vasta kun oltii nokikkain ja vän minulta jotain kysyy. Vasta myöhemmin tajusin, että mähän puihin englantia kuin vettä vaan ees tajuumatta sitä ite
Onneksi oli englanti, sillä kun nyt pärjään, jos olisi oluut ruottinkielinen, nioin olisi mennyt pasmat sekaisin...
Tää on oikeestaan jo viikon vanha o_O mut laitetaan silti...
Odottelin kaveriani saapuvaksi asematunnelissa siinä Forexin edessä olevalla tuolilla istuen. Siinä lähellä mua istu joku vanhempi mustalaismies. Hetken kuluttua siihen tuli toinen mustalaismies, ja he kävivät seuraavanlaisen keskustelun:
(lue mustalaismurretta vääntäen)
Vanhempi mies (M1): "Terve, missäs sä oot ollu?
Nuorempi mies (M2): "Tuolla kaupungilla pyörimässä.."
M1: Miks ihmeessä?
M2: Yks poka katos jonnekki...
M1: Mä olin kattoo autoo
M2: Ai mitä?
M1: Kertoo merkin ym (en muista)
M2: Ai se on hieno... paketti auto..
M1: Ei sulla olis jotain hienoo puhelinta?
M2: Ei oo.... nyt täytyy lähtee Malmille....
[q]ezzy, 27.9.2007 15:28:
---
violet_angel, 27.9.2007 15:03:
---
---
and?
[/q]
No musta oli ainaki jännä kuunnella siinä ku kaks miestä puhuu niin avonaisesti ja kuuluvalla äänellä kadonneista pokista ja ihan selvästi jostain varastetusta tavarasta tai jostain vastaavasta... Enhän tietty varmaks voi mennä, mut sellasen käsityksen mä sain...
Mut tää oli taas vaan mun käsitys, jos joku taas haluu vääntää tästä jotain aihetta, ni siitä vaan...
[q]ezzy, 27.9.2007 16:25:
---
violet_angel, 27.9.2007 15:37:
---
ezzy, 27.9.2007 15:28:
---
---
---
---
---
---
---
Juuh, mä tässä odottelin jotain rasismi-kommentteja, mut ei näemmä tule vielä :D
En kyllä keskustelussa näe mitään outoa.
[/q]
Mä en ymmärrä et aina kun mainitsen jonku jutun jostain toisesta "rodusta" kuin meidän vaaleasta Arjalaisesta, niin heti ollaan vetämässä esiin rasismi juttuja...
MÄ EN OO RASISTI!!!!
Oon aina ollu sitä mieltä, ettei ihmisiä pitäis luokitella "rodun" perusteella, esim just et mustalaiset olis kaikki varastelevia öykkäreitä.
Mut totuuden nimissä, en ole vielä törmännyt mustalaiseen, joka olis ollu "eri maata". Lastenosastolla työskennellessä kaikkein röyhkeimmät ovat vieneet toisen lapsen ulkokengät, vanhempien eväät ja hoitajien kahvikassakin on taukohuoneesta kadonnut, sekä ruokailuvälineet on siivottu vanhempainhuneesta omaan kassiin...
Miksi osaston leikkihuoneen lattia on nykyään hyvin usein vahauksessa juuri silloin kun... ihan siitä syystä että sielä hajoavat paikat ja katoavat lelut...
Mutta ehkä se on niin että ne jotka käyttäytyvät kunnolla jäävät noiden "öykkäreiden" varjoon...
*piis**pepsodent*
[q]hemuz, 27.9.2007 16:57:
---
No musta oli ainaki jännä kuunnella siinä ku kaks miestä puhuu niin avonaisesti ja kuuluvalla äänellä kadonneista pokista ja ihan selvästi jostain varastetusta tavarasta tai jostain vastaavasta... Enhän tietty varmaks voi mennä, mut sellasen käsityksen mä sain...
---
MÄ EN OO RASISTI!!!!
Oon aina ollu sitä mieltä, ettei ihmisiä pitäis luokitella "rodun" perusteella, esim just et mustalaiset olis kaikki varastelevia öykkäreitä.
---
No mitähän meinaat sitte näillä lauseilla. Mummielestä menee vähän ristiin...
[/q]
nyt en ymmärtäny mitä tarkotat???
[q]ezzy, 27.9.2007 16:52:
---
violet_angel, 27.9.2007 16:45:
---
ezzy, 27.9.2007 16:25:
---
---
ezzy, 27.9.2007 15:28:
---
---
Juu enpä sinua rasistiksi haukkunutkaan, odotin vaan, että joku varmasti tarttuu siihen. Sama käsitys itselläkin, mitä tuttavapiirissä on manneja liikkunut. Yhden nuoren jannun muistan nuorisotalolta ollessani siellä duunissa, joka tuntui olevan "eri maata", todella mukava tyyppi. Sukuhan noi tuntuu aina pilaavan, kun niistä ei pääse eroon.
Yritin sitten myydä sille tietokonettani, niin eikös sieltä sitten soittanutkin äitiä ja veljeä ja ties mitä sukulaista ja haukkunut mua kusipääksi kun en antanut about ilmaiseksi :)
[/q]
jee jee
[q]Occu, 27.9.2007 17:02:
te ootte heikoilla jäillä!
[/q]
Musta tuntuu et nyt ollaan tekemässä kärpäsestä härkänen
[q]ezzy, 27.9.2007 17:20:
---
violet_angel, 27.9.2007 17:00:
---
hemuz, 27.9.2007 16:57:
---
---
MÄ EN OO RASISTI!!!!
---
No mitähän meinaat sitte näillä lauseilla. Mummielestä menee vähän ristiin...
---
nyt en ymmärtäny mitä tarkotat???
---
Niin että kutsut niitä varasteleviksi öykkäreiksi ja sit sanot ettet halua, että niitä kutsutaan siksi. Tosin tossa nyt on se ero, että puhuit omasta kokemuksestasi, et kutsunut koko kansaa läpimädäksi jne :)
[/q]
Nii ja ihan samalla tavalla olisin ihmetelly jos keskustelun olis käyny vaikka kaks narkkaria, tai hippiä, tai liikenaista... No joo, happy happy joy joy... ei jaksa jauhaa paskaa ku mieli on ku naantalin aurinko
---
Malaco: KICK soft liquorice toffee (19g)
70FUCKIN'SENTTIIIIII!
Hinnat ku heroiinilla.
---
Kilohinta yli 35 euroa ? :DDD On siinä sokerimössöllä hintaa :D
Ja kovin harmillista on myös se, että tuo todella hyvälle maistuva naurettavan nysä patukanpätkä sisältää vain yhtä E-lisäainetta, toisin kuin esim. juuri ostamani fazun Lontoo Rae pussi, jonka pakkausselosteesta samaisia on bongattavissa peräti 6kpl.
Tuo keinotekoinen kusetuskoktaili, niin surullista kuin se subjektiivisestikkin tarkasteltuna voi olla, on vain häviän pieni osa suurempaa sumutusta jossa meitä jokaista kiilataan kakkoseen, mainoslauseiden luvatussa lavastuksessa. </3
[q]ezzy, 21.4.2008 14:45:
---
violet_angel, 20.4.2008 21:21:
Tällaisen sain postiini ja oli niin hulvattoman hupaisa, että aattelin jakaa sen teiän kanssa
---
Miks jengin pitää kopioida koko paska mailiin ja lähetellä, ku vois vaan lähettää linkin sivustoon...
[/q]
En tiedä...
o_O
Mä voisin kysyy sitä et miks jengi lähettelee jotain tyhmiä huijausvietejä esim jostain hotmailin sulkeutumisesta, kun ne on ihan selkeitä feikkejä...
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- ...
- 600
- Seuraava »