päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 587
- 588
- 589
- 590
- 591
- ...
- 600
- Seuraava »
Okei, kuka tunnustaa??:
"Big Brother -ohjelmasta julkisuuteen noussut Antti Kurhinen julkaisee syksyllä singlen yhteistyössä tunnetun dj:n kanssa.
Luvassa on enimmäkseen konemusiikkia edustava kappale, jolla Antti laulaa muutamia säkeistöjä englanniksi. Singlen avulla Antti pyrkii muun muassa Euroopan klubeille.
Mitä sitä pienempiä kaloja havittelemaan, jos voi isompiakin saada. Kokeillaan ensin singleä ja mietitään sitten mahdollista levyä, Antti kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.
Laulutreenit ovat Antilla vasta alussa, sillä vireillä oleva avioero Henna Kurhisesta on rajoittanut miehen intoa projektiin. Tulevan viikon Antti aikookin rauhoittua syntymäpaikassaan Petroskoissa, Venäjällä.
Näin on helpompaa, ei tarvitse koko ajan katsoa kaikkea, mikä muistuttaa yhteisestä elämästä Hennan kanssa."
[q]ezzy, 13.8.2010 20:22:
---
Pillbox, 25.7.2010 02:44:
---
Siis mitä vittua? Sä yrität olla joku yksilö sillä että fiilistelet bileissä käyntiä sivustolla mikä käsittelee pääsääntöisesti juhlimista? Se jos et käy enää missään koskaan ei tarkota et olisit vitun og ja viilee tyyppi vaan sitä ettet käy enää missään. Nyt vittu oikeesti.
---
Jo toinen postaus ja oot oppinu jo tavoille :D karkasko mopo käsistä?
[/q]
[q]Decion, 16.8.2010 12:47:
tajusin että en selviä kouluhommistani ikinä
[/q]
oot vaan tappanu aivosolus :D
tajusin että en selviä kouluhommistani ikinä
[q]Pillbox, 25.7.2010 02:44:
---
Siis mitä vittua? Sä yrität olla joku yksilö sillä että fiilistelet bileissä käyntiä sivustolla mikä käsittelee pääsääntöisesti juhlimista? Se jos et käy enää missään koskaan ei tarkota et olisit vitun og ja viilee tyyppi vaan sitä ettet käy enää missään. Nyt vittu oikeesti.
[/q]
Jo toinen postaus ja oot oppinu jo tavoille :D karkasko mopo käsistä?
Mun pashmina tuoksuu mummolalta .. tai vintiltä .. tai aitalta .. mut siis *ding*!
Viimeks kun se on ollu mulla käytössä, se oli keväällä useemman viikon toimistolla mun varalisälämmikkeenä..
"1 hirvi poistui onnettomuuspaikalta eikä sen kohtalosta saatu tietoa ja 1 poron kohtalosta puuttui tieto"
-Raimo Karttunen, Poliisiautojen ja -moottoripyörien vahinkotutkimus 1998-2003 // Poliisiosaston julkaisu 3 / 2003.
[q]Janisa, 10.10.2007 05:06:
Onpas Jenna Jameson kurpsahtanut!
[/q]
onhan se nyt tehny töitäkin..*vink*mut kelpais mulle silti*hih*
Huomasin tänään, et SpinFM:ää lähetetään Forumista o_O
[q]Mar6, 28.8.2008 11:50:
Miksi vitussa mä en pääse himasta koneellani ruotsalaiselle autosivustolle kun tollasen proxysivuston läpi millä voi kiertää noita estoja. Blokkaako suomen valtio tai welho multa tollaset??
[/q]
Saabismi on sairaus. Voimia
Jouduin just tilaamaan ambulanssin
Vanhukselta jalka petti.
Voinen sanoa että kävi PIENEHKÖ tuuri ;
http://www.mustangworld.com/forums/showthread.php?t=457943
[q]Zandy, 30.8.2006 17:26:
---
Lyylikki, 30.8.2006 17:18:
..vaihdoin just ekaa kertaa ite sulakkeen. Pelkäsin ihan sikana, että nyt kuolo koittaa.
En tienny, että olisko pitäny vetää pääkatkasijasta virrat pois, mutta ei se kekä viimeks vaihto, niin ainakaan vetäny. Se sähkömies siis.
---
No hui! Eiks ehdottomasti aina pitäisi kytkee pääkatkaisijasta virrat pois kun tollaisia räpeltää?
[/q]
Fiskuahan se ois Mut sit, jos on mahdollista, niin riittää jos sulakkeen omasta katkaisijasta sulkee virrat.
[q]ALIEN, 21.6.2006 22:44:
Kesä... <3 (siat herää talviunista)
[/q]
[q]Tyeicha, 22.6.2006 03:11:
eikä oikeesti kannata mennä laajalle nurmikkoalueelle ottaa aurinkoa, ellei varmista ettei siellä ole sadettimia!! mä ehdin 2h. nukuskella ja kuunnella musaa ottaen aurinkoa, kunnes yht'äkkiä sain kylmän suihkun ja kaikki kamat märkänä. eikä ollut edes mikään pikku tihku, vaan noi sadettimet oli sellaisia, jotka heittää vettä paineella yli 10m. päähän!
[/q]
Ei hitto voin _niin_ kuvitella tilanteen. Mut sit taas toisaalta niin olihan se varmaankin aika mukavan virkistävää
[q]Pillbox, 25.7.2010 02:44:
[/q]
Sitä vittua. Oot niin ytimessä!
Nyt vittu oikeesti.
[q]Pillbox,
[/q]
Lol? *nauru**tirsk*
[q]Amma, 18.7.2010 22:19:
Tulipa sitten käytyä muutamissa musiikkipitoisissa tapahtumissa viikonloppuna.
Pe
Retro Klubi, Kouvola
La
Fiilis on the Beach, Käyrälampi/ Kouvola
Danceteria the loveboat, Helsinki
Turku Modern (Klubi), Turku
Su
Turku Modern (Aulan brunssi)
Lisäks muutama kilometri autolla ajoa ja sunnuntaina päivällä työkeikkakin. Aika tehokasta, etten sanois. :P
[/q]
[q]UnityF, 24.7.2010 23:06:
Varoitus: Tällä sivulla käyminen voi vahingoittaa tietokonettasi!
Osoitteessa klubitus.org oleva verkkosivusto sisältää osia sivustosta stuff.xl8r.com, joka näyttää pitävän yllä haittaohjelmia eli ohjelmia, jotka voivat vahingoittaa tietokonettasi tai toimia muuten ilman suostumustasi. Pelkkä käynti sivustossa, joka sisältää haittaohjelmia, voi tartuttaa tietokoneesi.
whaaaaaaaaaaa.. mitä mä en nyt tajuu?
Nyt 2 kertaa vinettäny ton saman.. Tullu oikeen punainen ruutu "haittaohjelma havaittu"..
[/q]
Jollain on avatar hostattuna ko. osotteessa tai alareunan banneri.. eli vaaraton sinänsä mutta varsin ärsyttävä, pitänee etsiä kenellä ja tyhjentää.
Mä olen kans aikanaan saanut xl8ärrää koskevan ilmoituksen. En kyllä muista yhtään mitä se koski, mutta vittumainen se tais olla, kun muistan tuon.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 587
- 588
- 589
- 590
- 591
- ...
- 600
- Seuraava »