päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- ...
- 600
- Seuraava »
Ainii, näin eilen ihmisen, jota oon nähny tyyliin vuosi sitten. No okei, joskus alkusyksystä nähtii mut silti. Olin ihmeissäni. Mut ihan hyvinvoivalta se näytti.
Radios tuli Ausseista juttua, ja siel puhuttii koko itärannikosta siihen sävyyn et ihan ku siel ois joku hätätila
Tulvia, rankkasateita, myrskyjä...
ja systeri laitto just viestii et ne oli ollu tänää pelaa futista.
Kaiken lisäks ne puhui radios et "ihmiset luulee et Australiassa ei ikinä sada, korkeintaan taivaalta tippuu eukalyptus-puun lehti tai koala"
Täh.
"ihmisillä" ne varmaan tarkoitti vain itseään.
Vai onks tääl joku joka myöntää luulleensa et ausseissa ei ikinä sada?
Miten voi olla, että juuri nyt, parikymmentä päivää ennen matkaa, Nordeasta mulle lähetetään kirje, missä he kertovat, että ovat myöntäneet minulle tonnin korotuksen luottokorttiini, ja saan sen käyttööni heti täyttämällä jo valmiiksi täytetyn lapun :DD siis allekirjoittamalla. Kutkuttais ihan hirveesti. Yritän olla lankeematta.
Duunikaveri huomas vasta tänään, et mä oon ihan sekopää.
[q]Pätkis, 9.5.2007 08:42:
Täysin samaa mieltä edellisen kanssa. Hirveet lööpit jostain helevetin kielitaidosta... Kyl on häpeeminen pienestä kiinni, jos ton puolesta hävettää. Muakin ihmetyttää, minkä takia ei auteta naista mäessä sen sijaan että vaan katellaan, että tossa se nyt pykii, kylläpä on noloa.
[/q]
täällä postaillaan alituiseen hauskoja linkkejä tyypeistä jotka takeltelee kameran edessä. Mä nyt aattelin lisätä yhden. Ihan sama kun Leppilampi avasi suunsa jossain Euroviisupätkässä, ja sekin puhui ihan kummasti. Ja mua hävetti sen puolesta.
Kyllä, olen samaa mieltä Karskin kanssa, että tyypit mokas kun ei ollu tulkkia taikka briiffauksia pidelty taikka muutakaan, että H ois voinu olla vähän rennompi ja luontevampi.
Kyllä, mua hävetti Hannan puolesta ja uskon että sitäkin hieman nolotti kun ei osannut oikeen sanoa mitään ison lehdistön edessä.
Mua hävettää joskus ihmisten puolesta, onko se ny nii hemmetin kamalaa?
Malaco: KICK soft liquorice toffee (19g)
70FUCKIN'SENTTIIIIII!
Hinnat ku heroiinilla.
Joutui ihan tarkistamaan asioita nyt kun pääsin kotiin.
Mä heräsin tänään siihen, että on lauantai. Tottakai, kun eilen oli perjantai ja tyypit töissä toivotteli viikonloppuja.
Noh, kun katselin sitten YTVn reittioppaasta kyytejä kuntosalille, niin silmiin pisti ensin bussi nro 51. Mä olin ihan varma, että kyseinen linja kulkee vain arkipäivisin, ja siksi ihmetys olikin aika suuri kun reittiopas moista linjaa ehdotti. Menin siis junalla ja ratikalla loppujen lopuksi (ihan vaan rahansäästön takia).
Kun lähdin kotoota, laitoin kännystä radion auki ja YleXlle. Mit vit, miks siellä puhuu Peltsi? Aattelin et se ois joku yksinkeskustelujuttu, mut ei, se olikin aamushow. Siinä vaihees nous jo pala kurkkuun et voi hemmetti, pitäskö mun olla töissä? Kun hyppäsin junaan, se oli ääriään myöten täynnä enkä ees mahtunut istumaan.
Oli todella pelottava fiilis ku oli ihan varma että on lauantai, mutta silti kaikki taisteli sitä faktaa vastaan. Se oli aika häröä.
Nyt siis tiedän, että linja 51 kulkee myös lauantaisin kello 9 ja 18 välillä, ja se YleXn aamushow oli aamushow remix (hommaa hankaloitti se, että missään vaiheessa ei tullut mitn "mainosta" tms missä olisi sanottu että "viikon parhaat palat" tai muuta vastaavaa, viikonpäivän nimiä tms, vaan se oli vaan jatkuvaa aamushow'ta just kun mä sitä kuuntelin).
Ja kyllä, nyt vaan on lauantai. Härölauantai ihan selvästi
[q]sativa, 31.12.2008 17:17:
Mulla katos lompakko 18.12 aamuyöllä eräässä ravintolassa (luultavasti omaa huolimattomuutta, tein silti rikosilmoituksen). Tänään soittivat kyttikseltä, kukkaro on löytynyt 26.12 kyseisestä baarista ja sen saa tulla noutamaan. Kortit oli tallessa, rahaa ei ollu alunperinkään.
Ihmettelenkin vaan, mihin hittoon mä oon voinu sen siellä jättää, jos löytämisessä meni 8 päivää? (Toivottavasti kukaan ei oo kuitenkaan lainaillu mun henkkareita tota aikaa ja tuonut sitä lompakkoa myöhemmin takasin samaan baariin, mut eikö se olis aika työlästä...)
Joo mut nyt on kyl pakko ruveta olemaan skarpimpi tavaroiden kanssa...
[/q]
Löytyny saman illan aikana ravintolasta, mutta he palauttavat n. kerran viikossa löytötavaratoimistoon sieltä löytyneet kamat? Ei niitä sielt joka pvä lähetä kuskaan.
[q]Freja, 10.11.2005 11:43:
Meille tuli tänään postissa Fazerilta paketti (molemmille omat), missä on Maya- ja vadelmatäytesuklaapatukat, sekä sininen ja mariannesuklaalevy. Paketissa ei lukenut mitään muuta, paitsi että ne ovat fazerilta, ja meidän osoitteet. *täh*
Et mitä hemmettiä?
[/q]
soittelin pitkin päivää ties kelle, eikä vieläkään ole selvinnyt, kuka tai miksi joku nämä meille lähetti. Jatkan huomenna tutkimustyötä...
Mä pääsen puol 3 töistä, mikä meinaa sitä että oon Myrtsissä noin 15 yli 3, si käyn alkos, meen kotii, kello on n. 12 vaille 4, teen safkat, laitan vaatteet lattialta komeroon/likapyykkiin, imuroin, luuttuan lattiat, ja roskatkin pitäs viedä, käyn suihkussa ja otan torkut, ja tän kaiken oon suunnitellu tekeväni 2 tunnissa. Ein näin.
[q]jont-fu, 2.1.2007 11:28:
---
Freja, 2.1.2007 11:26:
Mulla on suosikeis tapahtuma mistä en oo oikee varma et olisin ees laittanu sen suosikkeihini :D
Eiku
---
Klikkasit linkkiä joka oli laitettu sun profiiliin yksityisviestinä. Lievästi epäeettinen tapa mainostaa!
[/q]
No eipä tuosta mitään vahinkoa koitunut. Se ei ole maailmanloppu jos mulla on suosikeis tapahtumia mihin en oo menossa. Ihmetelin vaa et onko mul oikeesti näi huåno muisti etten muista mitä oon klikkaillu ja mitä en
[q]Freja, 4.12.2007 21:52:
What?
Kaksi kaveria (keihin aika huonosti oon näköjään pitäny yhteyttä :D) ovat pyöräyttäneet muksut! Kaikkee kanssa. Kaikkialla. Niin se maailma vaan sikiää. :D
[/q]
Ja taas yks ilmotti et keväällä tulee vauva :'D
"All my friends are getting married (and having kids). I'm just getting drunk."
Ei kestä. Gotta love facebook.
Heräsin aikasin aamulla, ja heti tajuttuani että oon hereillä, rupesin miettimään ihan outoja asioita. Välillä jopa yritin nukahtaa niihin ja nähdä unta, koska se ois ollu kivaa - en silti onnistunut.
Silti, siinä unenpöpperössä mietiskellessä ja lämpimien peittojen alla makoillessa tuli tajuttua pari asiaa, ja ne oli hiukan outoja, vaikka myös kivoja ja ihania (omasta näkökulmastani).
Ruisrockin liput 105 euroa kolme päivää O_o
Oon selkeestikin jääny vähä pimentoon näistä viime vuosina kasvaneista festarilippuhinnoista :D
Provinssia vois harkita, töiden merkeissä.
[q]niomic, 27.9.2008 16:40:
Nyt taitaa olla kyseessä legendaarinen pirihiiri, vaihda himassas musat johonkin ambient chill, ni tokkopa se jaksaa enää kauaa polkkaa.
[/q]
Täytyy kokeilla.
[q]Jone, 18.10.2006 10:34:
Kuuluuko siitä tällaisia soundeja?
[/q]
Aiva loistavaa, ei silti iha tollasia pikemminkin "krr-mä-mä" :D
[q]$, 3.1.2009 03:56:
Kola->Hola->Relax?
Uutta Kolan kokonaisuuteen on siniset kärpäsvalot, auringonlasku palmuilla ja Radio Nova.
[/q]
:DD
[q]nethr, 29.3.2008 02:34:
Onneks hyks:illä oli ihq:t huoltojoukot silloin, niin ne korjas sen aika nopsaan.
[/q]
Joo no, meiän huoltojoukot saapuu paikalle vasta maanantaina. Vähä paha, ku aamusin tarvii paistaa pullaa _ihan ylipaljon_, ja ny aamuvuorolaiset joutuu juoksee parin sadan metrin päähän hakee niitä pakkasia aina ku pitää paistaa lisää pullaa, ja lauantait on viel tosi pahoja rysäpäiviä aamusin :/ Duunikaverit varmaa kiittää :D
[q]mayah, 19.7.2007 09:26:
---
Freja, 19.7.2007 09:22:
Tai sit mä just oon nähny _maailmaa_ niin paljon, että ei oo kantsinu suomes nii paljoo muutella
---
No joo, näkökulma se on toikin, mut yleensä kyllä mä oon aina oikeessa
[/q]
No se kyl on totta mä oon yleensä vääräs. Ehkä tässäkin. :D
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- ...
- 600
- Seuraava »