päivän o_O

Back to häröily O

[q]kilobitti, 11.12.2006 07:07:
Mikä toi on?
[/q]

Se on joku keltainen, mustatäplikäs koppis.

En löydä ees tilanteeseen sopivaa "hymiötä". Oon järkyttyny :S

[q]Verano, 4.10.2007 20:31:
Löysin takin O___o
[/q]

Sinäkin! Voi hemmetti oikeesti, ja mä en löydä millään mistään mitään kivaa!
Vielä isompi ongelma on kengät. Oon ny metsästäny 2 kk kivoja kenkiä. En oo vielkää löytäny. Kaikki vanhat hajoaa pian käsiin.

http://www.nelonen.fi/naimisiin/ *täh*

*pökr*

Maailma on pieni!
Tilasin n. kk sitten kynttilöiden Tupperwaresta tuotelehtisen, ja muhun otti yhteyttä joku random-tyyppi. Tilasin tuotteet ja tää tyyppi lupas toimittaa ne kotiovelle. Hetki sitte ovikello soi ja oven takana oli exän kaverin tyttöystävä, jota aina sillon tällön näki ku yhes jotain tehtiin.
Repesin nauruun kun näin tän tytsyn, koska oli ni outoa ettei kumpikaan tienny kenen kaa oli mailaillu tai soitellu, ja tää tyttökin oli saanu mun yhteydenottopyynnön äitiltään, joka oli saanu sen randomisti kyseisen yrityksen konttorilta.

Hah, hauska.

Mun aloe (sekä mut kasvit) on ollu tääl mun kämpäs ihan yksin pimeessä ilman mun huolenpitoa, ja nyt siis tuo hemmetin käpristyny rehu näyttää avautuneen (siis ne sen lehdet tms on olleet jo kauan käpertyneinä), ja mikä kummallisinta, kasvaneen monta senttiä O______O ja :O ja *täh* ja ja mitälie.
Niin kauan, ku se mulla on ollu, se ei ollu kasvanu tippaakaan. Ny mä oon viikon pois ja se hujahtaa jotai 4-5 cm pidemmäks.

En voi tajuu. En mä ny NIIN huono viherpeukalo voi olla, et kasvit rupee tollee juhliin ja kettuileen ku mä oon viikon poissa.

[q]mariq, 12.1.2007 10:17:
Kuukauden :) mutta myös niin yllättävä juttu, että tänne..:

Vaihdoin kissan hiekkaa. Vihdoin päätin kokeilla silikaa, kun sitä on joku kehunut, ja pussin kyljessä lukee 1 pussi/ kissa/ kuukausi. Mulla on siis kaksi kissaa, ja tästä ois nyt kaksi viikkoa, kun vaihdoin tähän, eikä kissavessa vieläkään eritä juuri lainkaan hajuja. Voin jopa pitää taas mattoa vessan lattialla, ilman että sitä pidetään osana karvapallojen mukavuuslaitosta

Äiti suosittelee
[/q]

Nii siis tätä kristallinkirkasta?
Se on tosi jees, meilläkin on sitä. Vaikka toinen paskookin lattialle, niin oon silti ollut tyytyväinen tohon hiekkaan. Yrjörefleksejä aiheuttaa vaan se, kun sen sitten parin viikon jälkeen aina vaihtaa = kippaa pois. Kun ne kuset on siellä pohjalla,ja pääsee sitten valloilleen, niin on kyl sellane kemiallinen löyhkä et tarvis varmaa pitää hengityssuojainta *Sars*

Mut on se oikeesti kiva keksintö meiltä katos koko kämpän kattava kusen löyhkä sekä pienet kärpäset, mitä edellinen hiekka "tuotti".

[q]Saara, 14.11.2005 18:31:
---
Freja, 10.11.2005 22:19:
---
Freja, 10.11.2005 11:43:
Meille tuli tänään postissa Fazerilta paketti (molemmille omat), missä on Maya- ja vadelmatäytesuklaapatukat, sekä sininen ja mariannesuklaalevy. Paketissa ei lukenut mitään muuta, paitsi että ne ovat fazerilta, ja meidän osoitteet. *täh*
Et mitä hemmettiä?
---
soittelin pitkin päivää ties kelle, eikä vieläkään ole selvinnyt, kuka tai miksi joku nämä meille lähetti. Jatkan huomenna tutkimustyötä...

---

Sit kun saat asiasta selkoa, niin voitko myös vihjaista niille et mullekkin voi lähettää karkkipaketteja :).
[/q]

Mysteeri jatkuu edelleen. Mun piti soittaa tänää sinne jollekin kisavastaava-tyypille, että ollaanko me osallistuttu kisaan vai mikä tää läppä on. Unohin
Ja mysteeri syveni: Systeri oli tänään saanut myös samanlaisen paketin! *täh**whaat**ding*

[q]ezzy, 22.4.2007 00:13:
Kännyköissä on ollu aika pitkään myös kalenteri ;)
[/q]

No mistä sitä ikinä tietää onko noi oikees ku ei osaa ees herättää oikeeseen aikaan

Hyppäsin tänään bussiin ja sanoin että "pohjois-haagaan kiitos" ja vielä että "anteeks ei oo pienempää" kun mulla oli kakskymppinen kourassa. Bussikuski vielä varmisti "helsingin sisäinen?" johon totesin että "juups". Kuski otti kympin, otti lipun ja kolikoita. Laittoi kympin ja lipun käteeni, ja vielä kolikot niiden päälle ja puristi käteni tiukkaan nyrkkiin, ja vielä ikäänkuin varmistaakseen puristi kättäni kerran. Sanoin hämilläni kiitos, miettien että mitäköhän elämää suurempaa lahjaa kuski luuli antavansa? O_O

Kaiken lisäks bongasin vielä myöhemmältä pysäkiltä bussiin tulleen tyypin tyypiksi, jolla on kuvia irc-galleriassa. Rupeenko mä ny oikeesti jo tunnistaa tyyppei kadul et "hei toi o gallerias se ja se!"

... Musta tuntuu et mä oon liikaa koneella.

[q]lohikarme, 26.10.2006 15:50:
Mitä tapahtui?
[/q]

Taisin kolauttaa pääni koneen kattoon tai häikäistyä auringosta ku se paistoi pilvien päällä ni kivasti

Menin päikkäreille, ja laskin että 1h 13 min kuulostaa hyvältä ajalta nukkua. Laitoin siis kellon herättämään 6:03PM. Sitten tuossa äsken heräilin, ja kummastelin että oho, olempas nukkunut vähän ja silti pirteä olo kun herään, tämähän on loistavaa. Kunnes katsoin kelloa. Se oli 6:52, ja mulla oli känny torkkuherätyksellä koko ajan. Jossain vaiheessa siis (eli 3 yli 6) kello on herättänyt, ja mä oon ottanut kännyn käteeni ja avannut sen läpän, jolloin torkku jää "puoliksi päälle", eli ruudussa näkyy kyllä koko ajan että 'torkku', mutta kello ei äänellisesti enää herätäkään (joka on muuten helvetin huono homma noissa läppäpuhelinten herätyksis).

o_On tästä tekee se, että mulle ei ole hajuakaan siitä että känny olis herättänyt, saatikka että olisin siirtänyt sen yöpöydältä sängylle viereeni. Ja mulla on _aina_ edes jonkinlainen haju tai muistikuva! Taisin sitte olla väsynyt ja unen tarpeessa.

[q]Hyzenthlay, 10.5.2007 11:30:
Mä olen kuullut kans parina iltana tollasta. Ihan kuin joku hakkais nyrkillä porttia. En oo kyl uskaltanu mennä kattoon mitä tapahtuu, oon vaan toivonu et se loppuis
[/q]

Eniten mua tos hommas ihmetyttää se, et se oli nii hemmetin tasaista se hakkaus, ettei mitään epämääräistä. "Thump - Thump - Thump - Thump.." Hyi hele. Ei kyl ollu mitää verijälkiä rapus tai missään oves, niinku äitil ja iskäl oli kun vaasas asuivat.. Sillon joku hullu oli ensin heittäny pyörätelineen rapun oven läpi ja ryöminy sitten sisään, ja hakannut jokaista ovea ja huutanut jotain outouksia. Poliisithan sen haki. Aamulla sitten asukit putsailivat punaisia oviaan sun muuta.. Vitun nistit.

Junalippu Tikkurilasta Hämeenlinnaan on 7 euroa halvempi kuin Helsingistä Hämeenlinnaan

Tavallaan hyvä, tavallaan huono, niin olkoot sitten o_O. Reilu kaks viikkoa lisää sairaslomaa, ja kuukauden kuuri yhtä lääkettä ja "siihen sivuun" toista lääkettä jota saa napsia kun tuntuu siltä. Öh.
No ainakin verenpaine 120/80 oli "erittäin" hyvä, keuhkot kuulosti "loistavilta" ja savuttomuudestanikin vedin pisteet kotiin

Oon nyt saanu tarpeekseni lääkäreistä toviksi, josko vaikka ei hetkeen tarvitsisi mennä.

Lääkärikäynti kyl alkoi rennosti ja letkeesti, kun luin odottaessani Suomen Kuvalehtee, jossa oli takasivulla lainauksia muista lehdistä. Repeilin siinä sitten itekseni ties mille, mm. "Juhannuksena ajaneelle ehdollista" riitti saamaan mut hilpeelle tuulelle

On vähä väsy.

En muista enää, minne tästä oon jo avautunut, mutta mua oikeesti ihmetyttää duunissa se, kun on vessanpöntön vieressä oikealla puolella roskis mihin yltää pöntöltä, sekä naaman edessä roskis, mihin yltää pöntöltä, ni mikä hemmetin juttu siinä on et joku ei osaa laittaa tyhjää vessapaperirullaa siihe roskikseen?

Mä en vaan tajua.

Harva se päivä tuijotan tyhjää vessapaperirullaa joko telineessä tai sitten roskiksen kannen päällä. On se kumma.

Mä taidan olla tänäänkin hieman .. sekaisin?
Sanoin tänää kaks kertaa duunikaverille huomenta, näiden tervehdysten välillä oli muutama minuutti.
Tokal kerral sentäs tajusin n 10 sek päästä, et "hei mehä ollaa nähty jo tänää?!"

On jotenki iha jet lag-olo

Menin perjantai-iltana M-junalla keskustaan. Samalta pysäkiltä tuli pariskunta istuun mua vastapäätä, ja mies luki Star Warsia.
Kuinka hemmetin friikkiä olikaan, ku äsken tulin Hämeenlinnasta IC-junalla, olin jäämäs Pasilas pois, ni näin että se sama hemmetin pariskunta oli mun kaa samas vaunus, mistä lie tulossa. Mies luki Star Warsia.

Tässä pohdinkin, et miksei ikinä, ei ikinä, käy sillee, et ku nään junas jonku komeen miehen jonka kans o silmäpeliä, että si se sama komee mies ois joskus toistekin samas junas? hmph.

[q]RainChild, 29.7.2007 01:22:
Hesarin sukupuolitestin (http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/sukupuolitesti/ ) mukaan olen 59% mies ja 41% nainen o_O
[/q]

Tein ton, ja mä oon vaa 57% nainen. Tuli aika masis olo, oon yrittäny päästä tästä mun äijämäisyydestä eroon

Tää sit ei kyl oo mikään ihme, mutta: tein myös peruskoulutestin, jonka mukaan päättötodistukseni ka olisi nyt 8,3. Ysiltä lähtiessäni se oli 8,7. Historia oli huonontunut entisestään, nyt sain siitä vitosen

Hirveen koukuttavia testejä nuo muuten.

Woahh.

http://www.dailytelegraph.com.au/news/indepth/weird-red-dust-haze-covers-sydney/story-fn44v660-1225778401324

ja täs viel näkymä systerin etupihalle ku se heräs.
Hellooo judgement day!

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O