päivän o_O

Back to häröily O

[q]MesMeRise, 5.2.2008 02:24:
---
alek száhala, 17.1.2008 00:27:
Finnair tarjos halvimmat lennot Japaniin. Olipa vielä suora lento, ei tartte Londoniumin kautta koukata.

---

Mä olin tästä kyl kans aika yllättyny. Paljollas sait. Meille irtos siihe 600 pintaan.
[/q]

No huhu, samaan hintaan kaupattiin reilu viikko sit lentoja Kittilään :|

Hieman hämmentää, eräs ihminen on alkanu säännöllisesti vierailemaan mun unissa.. Ja aina erittäin hempeissä tunnelmissa!

Yrittääköhän mun alitajunta kertoa mulle jotain?

(Ei siinä, kyseinen ihminen on oikeestikkin todella mukava ja varsin mielenkiintoinen ;) )

Lääkärin mukaan mun pitää nyt ottaa rauhaksiin ettei iske sydänkohtaus. Tamtidamdam.

Allergiat <3

Mua jaksaa _aina_ ihmetyttää tyypit, jotka potkii junaa/näyttää keskaria konnarille/junan kuljettajalle jos ovet menee kiinni ennenkuin he ehtivät junaan. Voi jumaliste, niitä junia menee KYMMENEN MINUUTIN VÄLEIN, ja junilla on ne aikataulut ja jos joku siitä myöhästyy ni sit ottaa seuraavan? Ei voi olla NIIN kiire että elämä kaatuis siihen omaan myöhästymiseen?

Aina oikeesti ihmetyttäny Helsingissä näkyvä ilmiö kun juostaan tukka putkel kaikkialle.

Mut eniten toi just et raivotaan sitten ihmisille, jotka haluavat pitää junat aikataulussa. Ja kymmenen minuuttia. Ngh.

Kävin eilen illalla lentokentän uudella ST1 huoltoasemalla tankkaamassa ja siellä on sit ihan uudenlaiset mittaristot tankkauspisteissä. Niihin on tungettu tollanen n. viiden tuuman näyttö ja kaiuttimet että heti kun joku aloittaa tankkaamaan niin voi näyttää mainoksia ihmisille. Näyttö kyl toimii ihan hyvin mut noi kaiuttimet. Miks ihmeessä noihin on pistetty niin surkeet kaiuttimet että siitä mainoksesta ei sais selvää vaikka joku haluaiskin. Luulis et jos jotain halutaan mainostaa niin siitä pitäis saada jotain selkoakin :DD

Ei voi ymmärtää o_O

Erehdyin äsken lukemaan tuota Rexonan banneria. Enkö mä taas vaan ymmärrä, vai onkohan ollut kädettömät asialla.
Teksti kuuluu:
Osaatko veikata MM tulokset kavereitasi paremmin?
Luo oma mm-veikkauksesi, ja haasta kamerisi kaverisi osoitteessa ....

Luulis että tommonen kämmi nyt sattuis silmään ennen esillepanoa, tai sitten toi on vaan jotain uutta ja hienoa mitä en ymmärrä?

Taas hämmästyttää toi kauppaan uppoava raha.
Äsken meni 170e(!!!!!!!!), ja tosta summasta alle 20e oli ylimäärästä(=what you really don't need).

Huhhuh.

[q]kinderi, 26.3.2010 18:09:
Äsken meni 170e(!!!!!!!!), ja tosta summasta alle 20e oli ylimäärästä(=what you really don't need).

Huhhuh.
[/q]

Sitä ne lapset teettää

Mulla on tapana katsella Facebookista huvikseen joidenkin mun semietäisten kurssikavereiden profiileja. Kerta toisensa jälkeen saa järkyttyä siitä, että monet tyypit jotka mä olen kokenut itseäni fiksummiksi ja aikuismaisemmiksi, ovatkin mua neljä vuotta nuorempia, kirjoittaneet tyyliin viime vuonna ylioppilaiksi. Ehkä mä itekin toisaalta oon ollut hillitympi just joskus 20-vuotiaana "aikuisena".

[q]kinderi, 26.3.2010 18:09:

Huhhuh.
[/q]

Kasvaminen tulee kalliiks nykyään:D

[q]Ergilion, 19.3.2010 16:37:
lol wtf

Lady Gaga - Bad Romance
153,601,008 views[/q]

*toktok*

[q]Orza, 24.9.2006 00:14:
---
Annakins, 24.9.2006 00:05:
Istuin illan melkein vikassa metrossa ja viereisellä penkillä eräs mies selittää kovaan ääneen puhelimeen, kuinka metro ei enää pysähdy Sörnäisissä vaan ajaa siitä kovaa vauhtia ohi. Kun metro sitten kuitenkin pysähtyy Sörkassa, toteaa hän puhelimeen että, "mitä??!?!?! miksi tämä pysähtyi tämän synninpesän kohdalla?? Eihän sen tässä enää pitäisi pysähtyä!"

---

niiin? etkö sä ymmärrä mistä on kysymys vai?
[/q]

Häh?? Mitä tajuamista tossa nyt muka oli?

Oonko mä nyt oikeesti tullu allergiseks siitepölylle? *täh* Kauhee kaiherrus ja kirvellys ja punotus silmissä meneillään *toktok*

[q]mikke, 20.5.2010 16:25:
---
Ei ihme vaik oisitkin. Mullakaan ei enää oireita oo ollu pariin vuoteen (olen entinen allergikko siis) mut nyt tota on niin järkyttävät määrät että nokka vuotaa ja silmiä kirvelee o_O
[/q]
Mul ei nokka vuoda, mut on muuten vähän hömelö olo päässä. Koskaan aikasemmin ollu minkäälaisia oirehtiluja..
Oon kyl kuullu et nyt on muillakin normaalisti ei-allergikoilla ollu oireita. Jännä, vaik must monena yönä on satanukii nyt, eikös se yleensä pitäis auttaa pahimpiin pöllytyksiin..?

[q]kilobitti, 5.10.2006 23:05:
---
Annakins, 5.10.2006 11:02:
Jemenin 20 miljoonaa kansalaista omistavat n. 60 miljoonaa asetta
---

Oletko varma? Tuossa lähteessä puhutaan 6 miljoonasta aseesta->
http://www.iansa.org/regions/nafrica/yemen-gun-law.htm
[/q]

Piti heti tarkistaa, että olenko nähnyt nollia väärissä paikoissa, mutta, Economistin artikkelissa "Leave your guns at home, and vote" todellakin mainitaan "a country whose 20m vitizens are estimated to own some 60m firearms". Lieneekö siis ANSA:n tilastoissa mukana vain esim. käsiaseet tms. tai sitten Economistille on livahtanut nolla väärään paikkaan.

[q]kilobitti, 6.10.2006 09:39:
---
Annakins, 6.10.2006 08:34:
Piti heti tarkistaa, että olenko nähnyt nollia väärissä paikoissa, mutta, Economistin artikkelissa "Leave your guns at home, and vote" http://www.economist.com/world/africa/displaystory.cfm?story_id=7944539 todellakin mainitaan "a country whose 20m vitizens are estimated to own some 60m firearms". Lieneekö siis ANSA:n tilastoissa mukana vain esim. käsiaseet tms. tai sitten Economistille on livahtanut nolla väärään paikkaan.
---

Mä itse asiassa löysin ton luvun eilen illalla muualtakin. Toisaalta löytyi myös tommonen vuodelta 2003-> http://tinyurl.com/l6oko

Muuten, en periaatteesta epäillyt sua, halusin vaan etsiä tuolle lähteen ennenku kerron eteenpäin*hih*
[/q]

täytyy kyl myöntään, et kyllä muakin toi 60m vähän hämmästyttää. pitää tutkia asiaa :D

edit: typo

[q]mikke, 20.5.2010 16:45:
--- Toki, voihan oireet johtua jostain muustakin, ei nyt kyl äkkiseltään tuu mieleen et mistä :D
[/q]
Hmm.. saattaiskohan se jokin olla vaikkapa vulkaanista tuhkaa....
Just a thought..

http://news.softpedia.com/news/Shocker-Ricky-Martin-Is-Actually-Gay-73408.shtml

Oh wait, whaaat? O_o

srsly :DD

[q]Timce, 30.3.2010 17:13:
http://news.softpedia.com/news/Shocker-Ricky-Martin-Is-Actually-Gay-73408.shtml

Oh wait, whaaat? O_o

srsly :DD
[/q]

Superylläri :,D

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O