päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]Takyon, 14.6.2008 14:59:
Siis, WOOOT? 61,31e?
[/q]Snadia vedätystä.
[q]Siren, 15.6.2008 23:44:
Tää on eilisen, ystävä siis kerto jutun eräästä kajaanilaisesta tytöstä:
Tää tyttö on syntyny -88 ja oottaa vauvaa. Siinä ei sinänsä mitään vaikka mun mielestä onki nuori, mut kaikista paras on että sen ISOSISKO oottaa nyt kans vauvaa ja SAMALLE MIEHELLE Ei tämmöstä tapahu ku Kauniissa ja rohkeissa :D
[/q]Kelleppä nyt ei viriili mies maistuis :D
jos et ois maininnu Kajaania, olisin veikannut Vesa Keskistä.
[q]Jutu, 24.6.2008 13:51:
Kumpaa et usko, sitä että iskä soitti vai sitä että se puhu jalkapallosta? :D
[/q]sitä että se soitti puhuakseen jalkapallosta :)
[q]niomic, 10.12.2009 03:38:
Tekis mieli kyllä nähdä kunnon tutkimustulostakin. Itselle on jäänyt (hyvin pienellä etsinnällä) semmoinen mielikuva että naksuttelu voisi mahdollisesti edistää / ennenaikaistaa reumaa ja sen oireita. Ite kyllä naksauttelen sormia, niskaa, nilkkoja ja varpaita pitkin päivää :) Sormet on ainakin murtunu / menny sijoiltaan niin monta kertaa, et eiköhän siitä tule vanhempana pahemmat ongelmat, kun ei esim. olla saatu ihan tarkalleen takaisin uomiinsa joitain asetettua :P
[/q]
Mä en pääkopassani keksi yhtään mekanismia, miten se voisi laukaista sen. Se ei siis tietenkään kerro muusta kuin mielikuvituksestani, mutta valaise minua.
https://www.youtube.com/watch?&v=hMm71X7l1XA Whaaaaaat?
[q]Lyylikki, 23.6.2008 12:24:
Katselen tässä taas vähän noita työpaikkailmoituksia. Hei c'moon nyt niitten "tarjoustenne" kanssa.
Tarjoamme:
-liukuva työaika klo 7-16 välillä.
jepkjep
[/q]Se tarkottaa sitä että voit tehdä työtä 'pankkiin' tai 'pankista' Esim. ½timmaa ylitöitä 4xviikos ja 2timmaa aikasemmin perjantaina kotiin. Ihan hyvä systeemi.
[q]Lost-Soul, 23.6.2008 12:33:
Eih.. toi tarkottaa että voi lähtee ma-to 1/2 tuntii aikasemmin ja perjantaina 2 tuntii aikasemmin... Ihan hyvä systeemi.
[/q]skrugaa pönde ;)
[q]Lyylikki, 23.6.2008 12:51:
I really really know what that means!
T: Neiti 7.30-18
[/q]Vähän ihmettelinkin..
Kovin offensiivista :( En minä tyhmäksi luullut.
[q]moksu, 23.6.2008 14:59:
Jos näin tosiaan, niin erittäin nihkeetä kyllä.. noh, kohti uusia mahdollisuuksia sitten vain
[/q]Tai sitten itsevarmuus paistoi siinä taustavalossa että työnantaja uskoi sinusta olevan harmia.
Ennen vanhaan teurastaja-oppilaat laitettiin keittämään teetä vähän väliä ettei olisi oppinut liian nopeasti.
Eräs insinöörin kirjoittama kirja mentor henkisestä yrityksen johtamisesta kertoi heidän pistäneensä uudet työntekijät (MIT insinöörit) vastaamaan pelkästään puhelimeen ensimmäiseksi vuodeksi. Ei nöyryyttäkseen, vaan jotta he oppisivat perusteellisesti koko ketjun innovaatiosta asiakkaalle.
Sehän tietenkin oli nuorille maailman omistajille usein liikaa.
Myöskin suosituksia kannattaa katsoa IMO ohimennen, koska kyseessä voi olla usein perheyritys tai sitten kaverin yritys. Ei ole vaikeaa löytää suosittelijoita. Yksi henkilö opiskelee oppisopimuksella sihteeriksi faijansa firmassa ja kyllä sitä voisi sanoa naurettavuuden huipuksi kun tyttö käytännössä ei tee mitään ja suositukset on taattuja.
Meinasin jättää aluksi sanomatta koska tota on mahdotonta sanoa ilman loukkaantumisen mahdollisuutta, varsinkin kun olen nuorempi, mutta kiusaus kävi liian suureksi.
Mutta tiedä sitten syitä. Etköhän löydä hyvän duunin noilla papereilla*piis*
[q]moksu, 24.6.2008 12:01:
Tähän tähdätään..
[/q]Tähän se sitten meni :D
Se mainitsemani yritys on maailman johtavimpia analogisten mikropiirien suunnittelijoita. Ne on päässyt siihen mainitsemallani 'mentor' periaatteella, jota useiden lähteiden perusteella tullaan tulevaisuudessa taas näkemään enemmissä määrin. Mun mielestä se ei ole typerä idea. mun mielestä se on nerokas idea. Tosin siinä ajetaan yrityksen etua pitemmällä aikavälillä kuin kvartaali, tai edes vuosi.
Ei se ole potentiaalin hukkaamista, vaan sen jalostamista. kyse on kuitenkin luovasta työstä jota ei voida toteuttaa ilman riittävää taustatietoa.
Tässä ei nyt vihjailtu siihen suuntaan. Perustelin mahdollisia skenaarioita lukemallani.
Eihän ne suositukset ole pahasta, mutta ei niihin voi niin hirveästi luottaa. Itse en ainakaan luottaisi.
Edit: Tietenkin muilla aloilla pitää soveltaa niille soveltuvia metodeja.
[q]moksu, 24.6.2008 12:38:
No hyvä, että kyseinen menetelmä toimii siellä. Se, että pyritään pistämään nuori kolli "ruotuun" antamalla duuniks pelkästään puhelimeen vastaaminen, ei kyllä taida ihan täyttää mentor-menetelmää.
[/q]Se teurastamo juttu on luulot pois juttua. Toinen juttu on ihan käytännön kouluttamista. Ne joutuu pelkästään vastaamaan ja siten myös ottamaan selvää asioista. Kyse oli siis teknisestä tuesta. Ei oo heleppoo
vastata diplomi insinöörien kysymyksiin mikropiirien modaamisesta eri käytötarkoituksiin. Tai jos kysytään 'onko mahdollista?'
Tuskin sinuakaan jo ikäsi vuoksi palkataan suoraan ratkaisemaan prosessinkehittämiseen liittyviä ongelmia, tai no jos olet konsultiksi hakemassa... Varmaan konsultitkin on eka oppilaita, vaikka koulut onkin käyty.
Tolla tasolla ne ei siis ole mitään ''mun tietokoneen mukiteline hajos?'' (eli cd-rom asema :D)
[q]Sand3, 17.7.2008 14:56:
Mä en nyt tiedä mihinkä tää oikein menee mut laitetaan tänne.
Pari viikkoa sitten mun fillarista hajos etukumi, no se saatiin korjattua ja kaikki oli hyvin. Viikko sitten "katkes" ketjut, no kiltisti kaveri taas tuli pelastamaan neitoa hädästä ja fillari tuli jälleen kuntoon. Tänään sitten puhkes takakumi mikä hitto sitä fillaria vaivaa?!?
[/q]
Yheltä kaverilta puhkes saman aamun aikana 2 kertaa kumi kahesta eri pyörästä ja ostettu uus kumi oli jo valmiiks puhki. Pidä itseäsi onnellisena...
Musta noi tötteröjäätelöiden hinnat on ihan älyttömiä noiden rinnalla :D
[q]UGM Promotions, 21.8.2008 11:16:
eestii
[/q]Can i have that text at least in English Please? You have made quite an effort to write it and now its just waste of our time.
Jos Suomi ujostuttaa, ujostuttaa muakin Englanti...
[q]Individual, 25.8.2008 12:14:
---
Rujo Mutantti, 25.8.2008 12:07:
Yks marsu on kolmatta viikkoa kiimassa, hurrrr hurrrrrr yötä päivää...
---
Pitäiskö sille hankkia seuraa? :p
[/q]
Tossahan noita on yhteensä 5kpl, karvaset lesbot...
[q]lostgone, 26.10.2006 15:19:
---
Annakins, 26.10.2006 15:15:
Kuulin tänään, että kaksi työkaveriani on raskaana, lisäksi yksi muuttaa Kantoniin ja yksi New Yorkiin. o_O_o_O
---
Pitäiskö sun ostaa raskaustesti ihan vain varmuuden vuoksi? *vink**justjoo*
[/q]
Just naurettiin samaa
[q]mayah, 27.10.2006 11:05:
---
Annakins, 27.10.2006 10:56:
[iso]Itiksen[/iso] uimahallissa oli aamulla 7.30 korkattu Finlandia-[iso] pullo[/iso] pesuhuoneen penkillä
---
Mikä tässä yhdistelmässä "Itäkeskus-Alkoholi" saikaan teidät hämmästyneeksi?
[/q]
No se uimahalli! :D
[q]UGM Promotions, 24.8.2008 20:14:
well..I don't really want to translate the whole thing word to word...too time consuming and the phrasing can get tricky. But I'll give you the gist:
This is someones blog and the first part discusses his thoughts on the decision to ban the sale alcohol in the Viljandi Folk Festival because minors seem to get drunk on that day more than other days. He seems to think that the reason is something to "raise your eyebrows at." Since, well...isn't it already illegal to sell alcohol to minors, and if they come to the festival drunk, what good would the ban do?
The second part discusses his amusement at a story in the the New York Times. Which is about bloggers who complain about Comcast on their blogs may be contacted by Comcast's Frank Eliason to see if he can resolve their specific problem.Unfortunately, most of these bloggers aren't pleased by the attention and helpfulness and instead get upset and accuse comcast of acting like "Big Brother." He then goes on to discuss that he could only hope that the companies he complains about on his blog are taking his criticism into account. [/q]
Eli järjetöntä arpomista odottelit. Juuh, onnex mul on internet kamuja jotka osaa tätä arvoituksellista semisuomea.
Tai vaihtoehtoisesti nyt viimeistään kävi selväksi että olen Suomalainen...(vähä ryssää ja 1/4 ruottalaista seassa tosin)
[q]wiwi, 3.9.2008 16:42:
Päivän kysymys HS.fi:ssä:
Antaisitko poliisille rajattomat toimivaltuudet huumerikosten torjunnassa?
Kyllä 36% Ei 64%
O___o
Oonks mä ainoa, jota pelottaa ajatus _rajattomista_ toimivaltuuksista yhtään kellään?
[/q]
Liian moni on fasisti...
http://www.toad.com/gnu/im-still-free-what-about-you.jpg
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- ...
- 600
- Seuraava »