päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- ...
- 600
- Seuraava »
Henna laittaa vispipuuron LAUTASELLE o_O
eikä syö sitä suoraan siitä kupista.
PUOLETHAN ILOSTA ON SIINÄ ETTÄ SIIHEN PIKKUKIPPOON SAA KAADELLA MAITOA VÄHÄN VÄLIÄ.
ja kaivella sit semmosia kuoppia.. ja kaikee semmosta kivaa..
oon järkyttynyt.
Päätös olla ilman alkoholia juhannukseen saakka.
päätös olla ilman bileitä toukokuussa. *super**ding*
[q]Jocular, 1.5.2005 23:20:
Hei kaveriseni, ootko sä nyt ihan varma tästä? Onko kaikki ihan okei? Unohditko ottaa ne siniset pienet pillerit siitä yöpöydältä aamulla ku heräsit?
[/q]
ööh.. ne punaset pillerit taisin vahingossa vetästä huuleen ja en ole tosiaankaa varma tästä hommasta, mut kokeillaan
[q]HRDance, 1.5.2005 23:18:
Päätös olla ilman alkoholia juhannukseen saakka.
päätös olla ilman bileitä toukokuussa. *super**ding*
[/q]
Onnea suunnitelmalle
Juhannuksena sitten *super**mega**super**känni*:t
Hih, tänä aamuna kävi kyl ihan hulvattoman hassusti. Eka just jotai 5min ennen ku bussi lähti hokasin et bussikortti oli kadoksissa, pengoin kaikki taskut et löysin 2e et pääsen bussil duuniin, sit ku hyppään bussista hoksaan ettei mulla oo työavaimia missään eli en pääse edes pukuhuoneeseen, saati omasta kaapista hakemaan työvaatteita. Siitä sitten kamala juoksu pitkin taloa et löytää jonkun keneltä lainata kellokorttia et pääsee alas henkilökunnan tiloihin ja sieltä sitte hakemaan vartijalta vara-avain pukukoppiin. Noooh, pääsi se päivä siinä sit joteski alkuunsa ku mut laitetaan sellaselle osastolle myyjäks ihan yksinäni missä en oo aikasemmin ollu enkä tiedä mistään mitään ja siinä sit joku ärsyttävä akka tulee vielä pilaamaan mun päivän totaallisesti haukkumalla mua huonoksi myyjäksi jne. Ja seki johtu vaan siitä etten ollu tarpeeks nopea löytämään sitä tuotetta mitä se halus.
[q]Maihku, 2.6.2005 15:04:
Mun äiti on käynyt täällä katelemassa mitä juttui täältä sivustolta on löytynyt ja sit se tuli mulle ihan innoissaan kertomaan mulle mitä kivoja kuvia se on löytänyt musta. Seuraavaks se varmaan kirjautuu tänne*hahjust*
[/q]
*aplodit**aplodit**aplodit**aplodit*sullahan on mahtava äippä
[q]Maihku, 2.6.2005 15:07:
---
MiSSy*, 2.6.2005 15:05:
*aplodit**aplodit**aplodit**aplodit*sullahan on mahtava äippä
---
kaikkein parasta tässä on se et sen ei pitäis edes osata käyttää tietokonetta*hih* tai niin se aina mulle vakuuttelee*justjoo*
[/q]
LOL!!
Tommosii noi äidit on niin höpsöjä mut rakastettavia olentoja
Mahdollinen tuleva työnantaja kysyi haittaako mikäli hän on pienessä ja menee laulamaan karaokea samalla kun haastattelee mua?!!
Ei voi olla totta tälläinen muuten unelmaduuni mutta tää pistää kyl hälärit soimaan
[q]Late, 7.6.2005 19:38:
Joku lintu oli päättäny tulla meidän parvekkeen tuolille kuolemaan ja vuotamaan jotain kivaa nestettä siihen pehmusteelle.
[/q]
Mut onneksi teillä on mut*vink*
tjaahas...ois niinku 3uneton yö takana*ding* on tainnu aivot unohtaa et mitä käskyjä pitää kropalle lähetellä siinä vaiheessa kun kroppa(=minä) on menossa *nukkuu*..*igor**grr*
[q]aapee, 7.9.2005 06:13:
...kello herättämässä seittemältä...kroppa heräsi jo neljältä...*ding*
[/q]
Samat sanat!
[q]sapeli, 24.9.2005 04:55:
Kaveri ei tiennyt kuka on Teuvo Loman
[/q]
Ootsä miettinyt, et se on ehkä iha hyvä juttu, et sun kaveri on säästynyt tollaselta turhalta tiedolta.
Mä tykkään olla töissä
Mulla tuo menee lähinnä niin että aha klo on 10 ja herään seuraavan kerran klo 13-17...
Jotenkin mun aivot tuntuu siltä että ne olis jotenki oudosti mössönä. o__O
arrgh*grr*
Firman sisällä tuli sellainen uusi perustettava työtehtävä hakuun, jota olen tehnyt projekteina oman ruudun ohessa jo muutaman kuukauden. Saas nähdä kuinka hakemukseen suhtaudutaan...
[q]Gleba, 19.10.2005 16:11:
söin eilen babyporkkanoita ja huomasin, että kun on muutaman syöny ni menee kieli tuosta päältä vähän niinku turraksi. outoa.
[/q]
Taidat olla allerginen porkkanalle.
Pari vuotta mielenkiinnon kohteena ollut asia on osottautunu harvinaisemmaks kun uskoinkaan. Alan vakavasti otettavia harrastajia maailmassa ainoastaan muutama, oheispuuhailijoita varmaan muutama hassu sata jos sitäkään.
Mesessä kun näkyy näitä mainoksia (tiedän että ne voi sammuttaa en jaksa säätää duunikonetta) niin tänään aamulla siinä oli teksti: Hirvenmetsästys on alkanut, kaada känninen hirvi. Noh, tota oli sitten pakko tietenkin klikata ja se vei peliin jossa hirviä meni pitkin ja poikin ruutua ja niitä piti sitten heitellä kaljapullolloilla ja kun pääsi pelissä pidemmälle niin siinä alakulmassa oli joku känninen hirvi röyhtäilemässä. Tää oli oikeesti aika friikki kokemus tähän aikaan aamusta kun ei ole vielä herännyt. Kuka tollasta tekee ja mikä ton idea oli jäi täysin epäselväksi.
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- ...
- 600
- Seuraava »