päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]ALIEN, 8.1.2007 15:43:
and..? (linkkiä kehiin)
[/q]
http://www.techno.cz/index.php
FNR, oli vaan kiva löytää toi ja kuvia ihmisistä, kenen kanssa tuli leikittyä piiri pieni pyöriitä tuolla.
[q]nethr, 15.12.2006 11:57:
---
Pätkis, 15.12.2006 10:24:
---
embie, 15.12.2006 10:20:
Taivas näyttää siniseltä...
---
Hitto, piti samantien kattoo ulos että mitvit, niinpä onkin!*nauru*
---
Piti kans kattoo - totta toi on. Jos vielä näkis pilkahduksen aurinkoa muutaman viikon tauon jälkeen
[/q]
Meillä koulussa on porukat olleet ihan silmät pyöreinä, että näinkö sitä 2kk syksyn jälkeen kevät taas koittaa. :D
[q]Femi, 18.12.2006 02:07:
2 päivää pohtinut että haluaisin kissan (koskaan moista omistanut)
nyt kaveri ilmoittaa, että pitäisi etsiä koti muutamalle kissanpennulle tai ne lopetetaan.
otanko/enkö?
[/q]
Imo 2 päivää on liian vähäinen aika, jonka perusteella ottaa uutta perheenjäsentä.
Mutta mulla ei ikinä ole lemmikkiä ollut, joten don't take my word for it. Ja oishan se hyvän asian puolesta...
Whiu! Löysin Tsekin "klubituksen" - tai näin ainakin olettaisin, vaikken ymmärräkään tosta kielestä yhtään mitään. :DDD
[q]RiD, 26.1.2007 20:03:
---
Freja, 26.1.2007 20:02:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200701265659979_vi.shtml
Menin sanattomaksi. Ei oo vittu totta *eikä*
---
[/q]
Siis ei vittu näin. Eikö tolla naisella ole MITÄÄN häpyä?
[q]yoni-, 25.2.2007 23:32:
Julian Beever
[/q]
Pääsisköhän tällainen taidemuoto seuraaviin taidehistorian oppikirjoihin, onhan ne jo ikuistaneet siltojen paketoinnin jne. :)
[q]Umbala, 23.4.2007 11:04:
---
Jammailija, 23.4.2007 11:01:
---
Umbala, 23.4.2007 10:56:
---
Ilmeisesti kortissasi ei ollut ladattuna mitään alunperinkään? Aika tsägädägä!*nauru*
---
No siis oon mä sinne joskus 3kk sit laittanu kympin kun kouluun on pitäny mennä bussilla Mut pulla oli kyl tälläkertaa mitä mainioin.
[/q]
Mulla kävi kerran Helsinkiin bussilla ajellessa espoon sisäisellä, että Ruoholahdessa tulivat tarkastajat. Annoin lippuni ja valmistauduin bambi-silmin selittämään ummet ja lammet siitä, etteikö lukija ollut ottanut 2 napin painallustani. Tarkastajaheppu vähän aikaa vänksläsi laitettaan ja antoi korttini takaisin toivottaen hyvää illanjatkoa. Oli sit bilefiilis sen mukainen sinä iltana. :DDD
[q]Epailija, 2.5.2007 15:30:
Varo vain... Kurosta ei sovi netissä mollata, sillä siitä voi joutua esitutkintaan kunnianloukkauksesta.
[/q]
Itseasiassa mulla kävi tää mielessä, ennenkuin painoin "tallenna" -namiskaa. Tosipaikan tullen väitän siis tarkoittaneeni tuolla Ezzyä. Ja jos Ezzy päättä ottaa asian omakseen niin vetoan mielenvikaisuudesta johtuvaan syyntakeettomuuteen ja esitän todisteeksi vinoa pinoa omia tekstejäni täältä klubituksesta.
[q]Epailija, 2.5.2007 13:23:
[--] Onko venäläinen historian opetus todella niin puolueellista, että siellä kuvitellaan virolaisten olevan jotain velkaa venäläisille?
[/q]
Mua ihmetyttää, että joku Viron venäläisvähemmistön edustajakin oli maininnut haastateltaessa NL:n vapauttaneen Viron siinä IIMS:n hollilla. Siis eikö edes Virossa opeteta (venäläisvähemmistöllekin) puolueetonta* historiaa?
Johan olisi, kun Suomessa venäläisvähemmistö kehaisisi NL:n vapauttaneen Suomen saksalaismiehityksestä pakottaessaan Suomen aloittamaan Lapinsodan tai jotain yhtä mielikuvituksellista.
*Sikäli, kun historiankirjoitus ikinä sellaista kykenee olemaan.
[q]Epailija, 2.5.2007 13:23:
Sehän on silkka kohteliaisuus, että viitsivät koko patsasta ylipäätään pitää nurkissa, joten mitä järkeä riehua näin pelkän siirtämisen takia [--]
[/q]
Itsekin olen miettinyt, että on jo hyvin kunnioittavaa siirtää tämä patsas ja NL sotilaiden jäänteet vielä sotilashautuumaalle. Tämän shown tiimoilta näkisin kaatopaikan olevan niille omiaan.
[q]Epailija, 2.5.2007 13:43:
Tästä tulikin mieleeni: Satasen kolumnisti taisi tänään mainita, että hänen ollessaan Venäjällä käymässä oli joku opas tms. (piru kun ei ole tekstiä tässä käsillä) juhlistanut itsenäisyyspäiväämme kertomalla ihan pokkana, että Venäjä taisteli toisessa maailmansodassa vain fasistivalloittajia vastaan. Voisi muuten olla päivän toinen "o_O" mulle.
[/q]
Luin saman kolumnin ja tosiaan, eihän siinä uskalla edes hymähtää, kun jo tulee naapurista valvontakomissiota tänne katsomaan, ettei me fasistisiat panetella äiti Venäjän lähihistoriaa.
Taisi Jeltsin viedä hautaan muassaan ne demokratian ja aatteellisen vapauden häiveet, mitä Venäjälle 90-luvulla yritettiin luoda.
Seuraavalle mulla ei ole minkäänlaista lähdettä, mutta keskustellessani kaverin kanssa näistä päivän uutisista hän sanoi jostain lukeneensa, että Putin olisi uhannut, ettei NATO:sta olisi Virolle apua, mikäli Venäjä päättäisi maahan hyökätä. Tällaisen uhkauksen paikkaansapitävyyttä epäilen todella vahvasti, mutta kyllä se vähän särähti korvaan ja muljahti mahassa ajatuksena paluusta 50-60-luvuille.
Joo-o. Jos pitää paikkansa, niin eipä idässäkään olla vuosien saatossa hirveästi viisastuttu. Voi tietysti olla, että NATO-maat mieluummin jättäisivät Viron oman onnensa nojaan kuin riskeeraisivat laajemman konfrontaation. Eihän sellaisen pikkuvaltion takia kannata omia lyhyen tähtäimen etuja riskeerata - etenkään keulamaa USA:lla on kädet täynnä p*skaa Irakin suunnalla.
[/q]
Jep, itsekin olen mieltänyt NATO:n pikemminkin USA:n kätyri-apurien liittoutumana, kuin valtioiden keskeisenä sotilas- ja puolustusliittona.
<@toe2toe> wheres the headline : "WORLD GETTING FRUSTRATED WITH FUCK TARD IN WHITE HOUSE"
[/q]
Eihän tuollainen otsikko myisi aviisin aviisia, mitä uutiskynnyksen ylittävää tuossa nyt olisi?! :D
[q]Zenni, 8.5.2007 17:10:
[--]Oon varmasti yks paskimmista kokeista ikinä.
[/q]
Eli tarvitset siis miehen, joka tykkää siivota ja on hyvä kokkaamaan. Oon hyvä kaveri ja aloitan deitti.fi:stä etsimään sulle Sitä Oikeaa.
Pakarisen kielitaidon dissaamisesta toi puolisko sanoi eilen varsin osuvasti: "No mitä ne oikein häpeilee? Sehän edustaa Suomea tossa just mallikkaasti."
Et eipä tän koko kansankaan kielitaidoissa koulutustasosta huolimatta ole hirveästi kehumista. Tokkiinsa monissa muissa maissa ollaan vielä enemmän retuperällä, mut muihin luusereihin vertaaminenhan ei ole järin mairittelevaa. Ja Karski taas viisaasti kiteytti oikan mokan tossa ylempänä.
Keskustelu yhden merijalkaväen sotilaspojan kanssa täällä Friscossa eilen:
Kundi: "So, you guys don't like swiss?"
Minä: "Excuse me? Why wouldn't we...? Ah you mean Swedes!"
Kundi:"Isn't it the same thing?"
Minä: "No, Switzerland is a country in central Europe next to France, Sweden is part of Scandinavia in northern Europe. But yes, we obviously hate our neighbours, Russians and Swedes, like all people do."
Kundi: "So, situating next to Russia, your country is like Ukraine?"
Minä: "...This conversation is over, it'd take all night to explain the differences between Ukraine and Finland."
Ihmeellisintä on, että se jätkä vaikutti tosissaan kiinnostuneelta. Lupasin kertoa toiste sille näitä mielenkiintoisia asioita. :D
[q]mikke, 16.5.2007 07:54:
---
laite, 16.5.2007 07:53:
---
KooKie, 16.5.2007 07:41:
Ihmeellisintä on, että se jätkä vaikutti tosissaan kiinnostuneelta. [--]
---
Mä voin arvata mistä se oli kiinnostunut ;D
(|)
---
joo, noin vois tällee äkkiseltää luulla :D
[/q]
Aliarvioitte mun älyllistä viehätysvoimaani. :(
[q]duvin, 16.5.2007 08:02:
Tää oli kuitenki Friscossa, gay capital of the world!
[/q]
...ja sä mun miehekkyyttäni! :(
[q]laite, 16.5.2007 07:53:
---
KooKie, 16.5.2007 07:41:
Aliarvioitte mun älyllistä viehätysvoimaani. :(
---
Tuu Turkuun kertomaan mulle kans vähän totuuksia tästä maasta. Mun maantieto ym. tietämys on aika heikko! ;)
[/q]
Sori, en mä osaa Ruotsin historiaa ja politiikkaa niin hyvin. :(
[q]Norb, 21.9.2007 11:43:
[Sarjassamme: Etsimme alle kolmekymppistä työntekijää, jolla tulee olla maisterin tutkinto ja 20-vuotta työkokemusta.]
[/q]
:DDDDDDDDDDDDDDD Tosiaan, kuka tuollaisilla meriiteillä tekisi työtä noin halvalla?
[q]ezzy, 28.10.2007 02:23:
---
KooKie, 27.10.2007 22:42:
Matka takaisin asemalle sujui tosi rauhallisesti (en päässyt kai kertaakaan maksiminopeudella ajamaan, kun osui niin paljon punaisia valoja tielle) ja mainitsinkin inssin pyytäessä minua arvioimaan ajoani, että suht hitaasti tuli mentyä.
---
ok, ymmärrän, että olet vasta korttia ajelemassa, mut se ettei esim korttelin-kahden välillä pääse 40km/h vauhtiin, on aivan käsittämätöntä :) Toki jos on ruuhkaa tms niin se on eri asia.
[/q]
No mun ongelma koko autokoulun ajan oli ylinopeus, joten päätin ottaa varman päälle inssissä ja ajella tosi tarkasti mielummin viittä kilsaa alle kuin yli sen viiden-kuudenkympin ja noi valot vielä tosiaan tiputtivat keskinopeutta. (Varsinkin, kun inssissähän seurataan myös sitä "ekologisuutta", että alkaa hidastelemaan kauan ennen valoja, jos vaikka ne ehtisivät muuttua vihreiksi, eikä tarvitsisi pysähtyä.)
[q]Rauhallisuus liikenteessä on ihan jees, no harm done. Epävarmuus ja jännittäminen kannattaa treenata pois heti alkuunsa ajamalla paljon ja tutustumalla kaupunkeihin ihan kunnolla.
[/q]
Joo jännittämistä ajoin pois koko eilisen illan. Toinen mikä on nyt opeteltava, on omalla autolla ajo, kun ne autokoulujen vehkeet ovat dieselkäyttöisiä ja niin uusia, että niitä on lähes mahdotonta stögätä tai huudattaa liian pienillä vaihteilla samaan tapaan kuin tota omaa.
[q]Onnittelut kortista!
[/q]
Kiitos kiitos! Beware in the traffic!
[q]Apo, 28.10.2007 13:36:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200710286774720_uu.shtml
[/q]
Mulla tää menisi pikemminkin "päivän :(" -topikkiin.
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- ...
- 600
- Seuraava »