päivän o_O

Back to häröily O

Lumenpudottajajamppa alkoi ehdottelemaan äsken kun olin hakemassa silkkitassulle ripulilääkettä apteekista.

Huipulla on yksinäistä. <3

Lumenpudottajajamppa alkoi ehdottelemaan äsken kun olin hakemassa silkkitassulle ripulilääkettä apteekista.

Haahaha, päivän hilpein. xD
Kumpi kampeaa kiinnostuksen: lemmikin ripuliriena vai lapio-iivarin jouluvonkaus?

---

---

Haahaha, päivän hilpein. xD
Kumpi kampeaa kiinnostuksen: lemmikin ripuliriena vai lapio-iivarin jouluvonkaus?

Nyt puolijuoksua jonottamaan mainostoimiston mielitiettyä muovipullona, NOT. Voi vajaa mitä visvaa! Kas, kun ei ole lyöty: verylimitednumberedgiftsetedition.
Onko tuo nyt muka jokin "uutinen"?
Ryhtyisivät täyttämään sitä palstatilaa tähdellisempien asioitten julkituontiin.

Ryhtyisivät täyttämään sitä palstatilaa tähdellisempien asioitten julkituontiin.

Vaihda lehteä ja toiveesi toteutuu..

---

---

Vaihda lehteä ja toiveesi toteutuu..

Tohdin epäillä. Eipä kaltaista mainontaa ole ennenkään lehteä vaihtamalla vaiennettu, pikemminkin päinvastoin.. riippuen toki lähteestä.

Tähän päivään mennessä en muista kuulleeni Räsäseltä sen ainokaista (kongreettista) kannanottoa (asiaan ja asiasta kuin asiasta), josta henk.koht. tasolla voisin vetää rajan saman vesivaran tuntumaan.
Hämmästyksekseni on myönnettävä sen yhtäläisyyden tämän myötä mitä ilmeisemmin löytyneen.

[q]sxx, 18.7.2006 14:35:
---
Annakins, 18.7.2006 14:32:
---
annabel, 18.7.2006 14:28:
---
Simppu, 18.7.2006 13:29:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Alankomaat+ei+kiell%C3%A4+pedofiilien+puoluetta/1135220718513
*dissaa**eiei**uuh*

---

Siis voiko toi olla totta Melkein tekisi mieli jättää Damin reissu väliin ja boikotoida. Viime viikoina on maailmassa tapahtunut niin paljon vääryyttää (näistä mainittakoon vaikka Hizbollah-järjestön toiminta), että alkaa tosissaan mietityttämään, mihin me ollaan menossa ja mihin kaikki päättyy.

---

Niin, no 82% hollantilaisista haluaisi hallituksen puuttuvan asiaan, joten turhaan jätät Damiin menemättä.
---

Joo, jos ne olisivat kieltäneet tuon niin koko demokratian olisi voinut unohtaa saman tien. Eivät ne kuitenkaan saa rikkoa lakeja vaikka niillä olisikin tommoinen puolue.
[/q]

Mä siis kommentoin vaan tuota Annabelin mahdollista Dam-boikottia. Tuo 82% on mainittu tuossa kyseisessä artikkelissa.

Itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että vaikka on kuinka paska puolue, niin sananvapaus menee silti edelle.

Bussikuski ei meinannu päästää mua ulos bussista

Saanko mä kysyä että wtf? *täh*

Oletko varma, ettet ole suututtanut bussikuskia?
tottahan tommosesta vois jo antaa asiakaspalautetta?

[q]Hitchhiker, 4.7.2006 21:52:
Huh oli pikkasen jännää katella netin välityksellä kun discovery nousi korkealle avaruuteen , oli hienon näköstä ei voi muuta sanoa. Tommosen kun vielä näkis paikanpäältä.
[/q]

Kyllähän ne sen ylös saivat, mutta saavatko alas..

[q]Occu, 11.6.2005 11:12:
Meille tehtiin eilen vitullinen källi.
[/q]

ei helvetti..aivan loistava pila *nauru**iihhih*

[q]phear, 18.1.2006 17:01:
---
Juhgu, 18.1.2006 14:48:
Et mitään, eli ostit mehua 3 euroa / tölkki? :D

---

No näin tein. Se on kuulemma ko. mehusta ihan käypä hinta. V!ttu mikään mehu ole kolmen euron arvoinen.
[/q]

jos en väärin muista tuo on sitä mehua mikä on suoraan hedelmistä puristettu,
hinta on ihan käypä.

[q]Simppu, 18.7.2006 13:29:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Alankomaat+ei+kiell%C3%A4+pedofiilien+puoluetta/1135220718513
*dissaa**eiei**uuh*
[/q]

Luulis, että Hollannissakin olisi joitakin sääntöjä puolueen perustamiselle, esim. että tarvitsee tietyn määrän allekirjoituksia, jotta hyväksytään puolueeksi tms. Ja jos tällaisia sääntöjä on olemassa, niin mä en tajua miten voi löytyä niin monta ihmistä, jotka kannattaisivat ko. upolueen perustamista...

[q]annabel, 18.7.2006 14:28:
---
*dissaa**eiei**uuh*

---

Siis voiko toi olla totta Melkein tekisi mieli jättää Damin reissu väliin ja boikotoida. Viime viikoina on maailmassa tapahtunut niin paljon vääryyttää (näistä mainittakoon vaikka Hizbollah-järjestön toiminta), että alkaa tosissaan mietityttämään, mihin me ollaan menossa ja mihin kaikki päättyy.
[/q]

Niin, no 82% hollantilaisista haluaisi hallituksen puuttuvan asiaan, joten turhaan jätät Damiin menemättä.

[q]Individual, 18.1.2008 00:19:
Punkka räjähtää nykyään lomakkeella
[/q]

"Lujaa laatua luppakorva!" <3

[q]lostgone, 18.7.2006 14:42:
---
*dissaa**eiei**uuh*

---
Suvaitsevaisen (pluralistisen?) yhteiskuntajärjestelmän haittapuoli. Rajanveto/kieltäminen muuttuu vaikeaksi kun mahdollistetaan mahdollisimman avoin kenttä tuoda jokaiselle mielipiteensä esille. Jos järjestelmää tiukennettaisiin todennäköisesti valitettaisiin kansalaisten oikeuksien kaventamisesta ja osallistumisaste yhteiskuntavaikuttamisessa laskisi.*piis*

En kyllä erityisemmin arvosta kyseistä puoluetta ja toivon saman kannan näkyvän myös sitten vaaleissa q ne Hollanissa seuraavaksi pidetään.*dissaa*
[/q]

Hollannissa tarttee 0.67% äänistä, eli n. 60 000 ääntä, jotta puolue voi saada yhden paikan parlamenttiin.

[q]ezzy, 2.5.2007 08:35:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200705016049958_vi.shtml
[/q]

:DDDDDDDDDD

Ihan hyvä, että lähiaikojen vakavampien uutisten kompensaatioksi meillä on koko-kansan-pelle pitämässä huolen siitä, että kansalaiset eivät unohda taitoa nauraa.

Edit. Välillä mä tosin en ole varma, että pitäiskö tässä kuitenkin pikemminkin itkeä.

[q]sxx, 18.8.2006 08:36:
Siis MITEN ne on saanu sen nosturin Stockmannin savupiippuun pystyyn?? Todella nerokas idea kyllä
[/q]

Mä oon miettiny tota ihan samaa!

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O