tipaton tammikuu

Back to yleinen keskustelu O

Myöhäistä.

no ei tod.

Tänä vuonna aion toteuttaa tämänkin hulluuden loppuun saakka. Hyvin on pitänyt ainakin tähän saakka!

Näin mä olin tän mielessäni aatellu, mut eilen sit jo ratkesin.

Liha on heikko

mä en yleensäkkään käytä alkoholii et on se mullakin sit tipaton tammikuu...*ding*

En ole pitänyt, enkä tule pitämään. En oo koskaan kokenut tarvetta tipattomalle tammikuulle ja toivottavasti sellasta hetkee ei tulekkaan.

Miks ihmeessä?? Eipä tarvi miettiä tällaisia kun dokaa sillai nätisti, eikä esim perskännejä joka viikonloppu molempina iltoina.

[q]jaywink:
ei tippa tapa! *känni*
[/q]
Hyvin sanottu siellä takana, mutta kohtuus kaikessa. Tänään pitäisi taas lähtä ottamaan kun ilmaiseksi tarjotaan kun olin joulun "töissä". *hihu**hymy*

Juu tarkoitus kyllä on pitää tipaton tammikuu!!...Mutta matkustelusta johtuvan 'aikaeron' takia mun tammikuu alkaa vasta nyt sunnuntaina*nauru*

Hmm....mukana tai siis noh niin no joo...ei ainakaan nyt vkl *iloinen**nauru* mä voisin vaikka ottaa tipattoman helmikuun

tässähän tätä vietetään

Ei onnistu. Alkumetreillä meni jo pilalle tämä yritys.. Tipatonta helmikuuta vois kyllä harkita

Kyl se bilettäminen maistuu ihan selvinpäinkin. Näköjään

*jiihaa**aplodit*

öö... taisin viettäää 6h tipatonta tammikuuta sitten lankesin breezeriin.... mut jos vois tissutella mut kännäämisen jättää pois... nehän on 2 eri asiaa eiköistä?

ei toimi. en katso juoneeni niin paljoa että pitäisi pitää kuukausi taukoa

Turha ees yrittää. Tosin olin viimevuonna sit useemman kuukauden täysin ilma alkoholii mut tammikuu ei kuitekaa onnistu ikinä ku on nii paljo kaiken näköstä aina alkuvuodesta...

Heeeh.. menny kauan sit jo mut tosiaan jos noudattais tuollaista että maisteissa saa olla mutta ei missään kunnon känneissä

NO EI VIT....!!

Mina yritan tosissani pitaa kuun tipattomana. Juopottelin niin paljon joulukuussa et rupes jo vahan tuntumaan....

noniin ihmiset on taas se aika vuodesta kun pitäisi olla kuukauden ajan kuivin suin... kuinka moni yrittää tulevana/tänä vuonna...?

ainakin allekirjoittanut lupaa kautta suksiensa tänä vuonna... saa nähdä kuin käy -

[muokattu 29.12.2003 02:13]

O