Mitä NAISELLE joululahjaksi?
Wii + Wii fit = Yksi hyvin tyytyväinen tyttöystävä tänävuonna.. Eli oikein osasin ostaa. Tietty vielä on jouluaattona tulossa meikkejä ja ihonhoitotuotteita ym mukavaa ekstraa.. saas nähdä miten niiden kanssa käy.
[q]josbe, 14.12.2009 14:05:
---
aada, 11.12.2009 16:58:
Timantteja, alusvaatteita, punaisia ruusuja, myös hajuvedet, kellot, matkat on kivoja.
---
Alusvaatteita? :o Mä en ole koskaan tajunnut, miten alusvaatteita voi ostaa toiselle lahjaksi, kun ne on lähes ainoita vaatteita, joita en uskalla ostaa itsellenikään sovittamatta (lukuun ottamatta pikkuhousuja.)
Esim. rintsikat, jotka ei täysin istu, tai joku korsetti. Varmasti jää pitämättä. Eikä niitä saa edes palauttaa kauppaan.
[/q]
http://www.knickerpicker.com ! On muuten hypnoottinen saitti :D
Niinjoo, ja vastatakseni tähän:
Naisia on niin moneen lähtöön, että eipä ole mitään yleispätevää hyvän lahjan vinkkiä. Jos puhun vain omasta näkökulmastani, niin itse en halua mitään, mitä en oikeasti tarvitse. En ole koskaan kaivannut elämääni mitään kalliita lahjoja kuten timanttikoruja tms. omassa elämässäni helekutin turhaa sälää.
Arvostan vilpitöntä halua muistaa toista ihmistä, ja tämähän onnistuu esim. antamalla jonkin itsetehdyn leivonnaisen ja kortin tai vaikkapa hieronnan. Minua henk koht etoisi, jos joku ostaisi jonkin kalliin lahjan vain osoittaakseen omistavansa paljon rahaa. Ei toimi.
Yksi mun ystävä on antanut monta itsetehtyä lahjaa, mm. seinälle ripustettavan pienen taulun, ja tällaisia lahjoja arvostan tosi paljon, niissä on ajatus ja sydän mukana. :)
Jos haluaa pelata varman päälle, eikä tunne naista vielä kovin hyvin, niin lahjakortti hierontaan tai muuhun mieltä ja kehoa hoitavaan juttuun on yleensä aina hyvä lahja.
Tarkoituksena olis ostaa lahjaksi jonkinlainen hemmottelupaketti, joka sisältää jotain rasvoja ja mitä skeidaa naiset nyt kroppansa ylläpitämiseen tarvitsevatkaan, mutta olen totaalisen ulkona, mitä ja mistä? Pystyisivätkö klubituksen ihanaiset avustamaan tuollaisen all-in-one -paketin hommaamisessa?
Linkkivinkit erityisesti tervetulleita.
[q]Timce, 14.12.2009 20:58:
Tarkoituksena olis ostaa lahjaksi jonkinlainen hemmottelupaketti, joka sisältää jotain rasvoja ja mitä skeidaa naiset nyt kroppansa ylläpitämiseen tarvitsevatkaan, mutta olen totaalisen ulkona, mitä ja mistä? Pystyisivätkö klubituksen ihanaiset avustamaan tuollaisen all-in-one -paketin hommaamisessa?
[/q]
Yks linkki: http://www.lush.fi/ !!! *sydän* Mulle ainakin kelpais vaikka mitä tuolta.
Ite ostan itelleni astianpesukoneen, kun ei ole miestäkään sitä ostamaan. Mutta se on aika täydellinen lahja itelleni, tuskin parempaa tuun saamaankaan :]
[/q]
Mulla ei ole linkkiä, mutta suosittelen The Body Shopin tuotteita. Sieltä saa näin joulun alla ostettua kivoja valmiita paketteja. :)
[q]Vampyrella, 14.12.2009 20:36:
Minua henk koht etoisi, jos joku ostaisi jonkin kalliin lahjan vain osoittaakseen omistavansa paljon rahaa. Ei toimi.
[/q]
Aika harva varmaan loppupeleissä ostaa kalliita lahjoja tuon takia. Ehkä taustalla on pikemminkin se, että haluaa tarjota tai antaa parasta mahdollista.
[/q]
Täältä (edit. niin se linkki :D -> ) http://lush.fi/ saa kaikkii kivoi voiteita, kylpysaippuoita, HIERONTAVOITEITA ;) sun muita, joissa on tosi hyvät tuoksut. Plus, että palvelu oli ainakin, kun mä kävin aikanaan ostamassa mimmille tuolta sälää, ihan tosi hyvää. Tuntui tytöt olevan erittäin tottuneita siihen, että kauppaan astelee ihan asioista pihalla oleva äijä ostelee lahjaksi juttuja. :D
imo
Naiselle lahjaksi kukka ja muutama sana jne...
eka kun itselle naisen saisi
Nyt tuli naiselleni ostettua mm. pinkki Fatboy -säkkituoli, pinkki meikkilaukku, olkalaukku ja pashmina-huivi
Hauskimmaksi tuossa vetää Fatboyn paketointi... joutuu käyttään kokonsa puolesta ruskeata remonttipaperia joulupaperin sijaan*ding**nauru*
[q]Freja[/q]
[q]tomii[/q]
[q]Vampyrella[/q]
Juu, kiitoksii vaa kovast vinkeist. :)
[q]ville, 8.5.2008 15:23:
Ylpeys ja ennakkoluulo sarja. Aivan loistaa viihdettä. Meidän boksi kiertää parhaillaan sukulaisia ja monet keski-ikäiset naiset katsovat ton melkein putkeen, kun on vaan "niin hyvä".
[/q]
Tää oli hyvä (ja konkreettinen) vinkki, kiitos. :) Lisäksi lähti Audrey Hepburn -boksi ja irtoleffoja Ameliesta Ihmemaa Oziin ja Lost in Translationista Surkeiden sattumusten sarjaan. Ja tietysti suklaatia.