Uudenvuodenlupaukset
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 20
- Seuraava »
[q]Airvision:
---
*jimmbou:
---
Airvision:
Mä ajattelin yrittää lopettaa röökin polton
---
itte aattelin tos joku aika sit tehä saman lupauksen..mut eipä tartte enää, toivottavasti. 5 savutonta viikkoa takana..
---
[/q]
oon sit taputtamassa sull kuhan onnistut lupauksessas..*nauru*
[q]*jimmbou:
---
Airvision:
---
*jimmbou:
---
Airvision:
Mä ajattelin yrittää lopettaa röökin polton
---
itte aattelin tos joku aika sit tehä saman lupauksen..mut eipä tartte enää, toivottavasti. 5 savutonta viikkoa takana..
---
---
oon sit taputtamassa sull kuhan onnistut lupauksessas..*nauru*
[/q]
-Yritys on ainakin kova...katsotaan sit miten käy
Aloittaa normaalin ja asiallisen ja hyvinvoivan elämän...*hymy*
- Lopetan tupakoinnin
- Pidän tipattoman tammikuun
- Lopetan klubitus.org:in
[q]kirsch:
Sen sijaan lupasin pitää päihdepäiväkirjaa, ts. vuoden aikana olen merkannut kalenteriin, jos olen käyttänyt jotain päihdettä. Suosittelen muillekin, on ollut mielenkiintoista seurata, kuinka usein joskus on sekoillut, ja kuinka pitkiä taukoja parhaillaan on ollut.*joo*
[/q]
ei ois välttämättä niinkään paha idea. tosin mun harvat menot on merkattu kalenteriin jo muutenkin.. no life
Höpöhöpö uudenvuodenlupaukset, en lupaa mitään niin kuin aikasempinakin vuosina
Hommata itseni kouluun tai yyteen duuniin syksyyn mennessä. Muuta mä en mene lupaamaan..*piru*
lupaan etten tee mitään typeriä lupauksia enää ikinä *ding**hymy*
Lupaan yrittää kierrättää enemmän. Siis niinku roskia.
Lupaan olla tekemättä yhtään uudenvuodenlupausta..
Mä lupaan etten lupaa mitään.
No wai..
e;f;b..
Joka vuotinen "lupaan olla vähintään yhtä kiltti tänä vuonna" saa toimia jatkossakin.
Ajattelin nyt uv:na tehdä ekaa kertaa moneen vuoteen uudenvuodenlupauksen: meen vuonna 2005 luovuttamaan verta! Siitä on pakko tehdä big deal ja tällanen rituaalijuttu, koska muuten en ikinä saa sitä tehdyksi... on se niin pelottavaa Hemoglobiinin nostatus on jo aloitettu
Uh, voisin uuden vuoden kunniaksi luvata, että hankin ensi vuonna täydellisesti sopivan mustan puvun, mikä on mulla jäänyt jostain syystä väliin tänä ja viime vuonna.
Lupaan muuttaa salille ja antaa enemmän aikaa opiskeluun ja tyttöystävälle...
[q]Ana-5000:
Mä lupaan etten lupaa mitään.
[/q]
...... mitä en pysty pitämään... tää on yks!
Alan käymään ahkerammin klubbarissa kun saan oman netin
Lupasin monta uutta vuotta sitten olla lupaamatta enää yhtään mitään uusina vuosina, joten en lupaa mitään.
mun pitäisi kyllä luvata että oleskelen täällä klubituksessa paljon vähemmän, pitäis laittaa joku maksimiaika jota ei sais ylittää. mut toisaalta, enhän mä täällä koskaan 'turhaan' olekaan, ja eikös tää kuitenki oo ihan hyvää ajanvietettä *vakuuttelee itseään* no en mä kuitenkaan pystyisi pitämään tollaista lupausta, joten täytyy keksiä jotain parempaa. hmm...
[q]nebula:
Lupasin monta uutta vuotta sitten olla lupaamatta enää yhtään mitään uusina vuosina, joten en lupaa mitään.
[/q]
mulla on sama homma ja se on toiminu aika hyvin
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 20