in/out polttaa/ei polta
Joskus kun on jokin juhlava tilaisuus, niin silloin tulee poltettua sikari. Tämä tosin tapahtuu korkeintaa muutaman kerran vuodessa. Aika turha tapakin tuo on.
tupakka......yääääääk...*poks**sars*
[q]kilobitti:
---
Ihan mielenkiintoista, miten asia mielestäsi tulisi hoitaa?
[/q]
Mulla ois kyllä ideoita, mut kerrankin q puhutaan markkinoinnista ni mä en toimi q rahasta, ettei mun koulutus mene hukkaan.
Mutta varmaankin kohdistaisin enemmän yksilöön enkä massaan..
Keksikää joku millä mut saa uskomaan että se on pahasta. En taida olla koukussa kun voin olla viikonkin ilman, mut poltan silti.. -se on jotenkin mun päässä eksynyt lokeroon sosiaalinen toiminta ja odottelu
Poltan tupakkaa ja nautin siitä. Tuntuu ihanalta kun tupakansavu hyväillen ohittaa kurkunpään matkalla keuhkoihin. Tupakka on myös mulle sellainen hiljentymisen ja rauhoittumisen hetki (siis yksin poltettuna) luonnollisesti se sopii hyvin myös sosiaalisiin tilanteisiin kuten kahvitteluun ja olusteluun
tupakka on kiva, mä en
Tosta listasta puuttuu superstarasikari [tm]
Mut joo, lopetin tupakanpolton juhannuksena, ja sen jälkeen on tullut lähinnä baarissa poltettua sikareita. Säästyy ainakin rahaa ja vähän keuhkoja.
[q]serotonot:
Tuntuu ihanalta kun tupakansavu hyväillen ohittaa kurkunpään matkalla keuhkoihin. Tupakka on myös mulle sellainen hiljentymisen ja rauhoittumisen hetki (siis yksin poltettuna) [/q]
Das stimmt.
Niinjoo, me polttavathan vaan ajatellaan teidän muiden parasta altistamalla teitä tupakansavulle aivan kuten te ajattelette meidän parastamme yrittämällä saada meitä lopettamaan.
Tällästä topikkia lueskelee niin on kyl VIIMMEISTÄÄN mentävä tupakalle! Ja ketä liikuttaa et onks se IN vai OUT.
[q]vaavu:
Offtopik: parhaat pollit ovat sellaisia joissa vaihtoehdot ovat toisensa poissulkevia (eli A1 leikkaus A2 = tyhja joukko kaikilla A1 != A2) ja kattavat koko otosavaruuden (eli Ui=1...N Ai = X)
[/q]
Niinpä... missä on esim. yksinkertainen [o]kyllä[/o]... äh... siis, tupakoin-vaihtoehto?*täh*
[muokattu 2.12.2003 04:35]
[q]Avangion:
Kaikki polttaminen, oli se sitten tupakkaa, mömmöjä tai puukirkkoja, on todella syvältä!
Tää on tietystri vain mun mielipiteeni...
TeMpPu
[/q]
ei kyl, mä *sydän* polttaa kynttilöit!
mut jooh, ei tarttis kyl ihmisten missään paikassa tulla lattialle riehuu niitten tulipäittensä kanssa.. saa vaan vielä polttomerkin käteensä
[q]Darianna^:
ei kyl, mä *sydän* polttaa kynttilöit!
[/q]
Toi on mullakin aika paha pahe.. Mulla ku löytyy enemmän kynttilöitä ja tuikkukuppei, mitä sit on tasoja joihin niitä voi sijoitella... Muutenkin tykkään leikkii valoilla.
tupakka *sydän*
Mitä ihmettä?
Toi viimenen vaihtoehto on aika absurdi. Noh, kyllä se huumorina menee, jos lähdetään tälle vitun hipit -parodia meinigille. Tuskin kummankaan polttaminen on terveellistä, jonka seurauksena on vähän outoa vertailla kahta epäterveellistä ainetta ja sanoa toisen olevan terveellisempi, eli terveysvaikutteinen tai terveyttä edistävä.
Nojoo, joka tapauksessa. Tupakointi ei ole out, mutta en pidä siitä juurikaan :)
[muokattu 4.12.2003 13:39]
[q]POSER:
---
Optimus Prime:
Nääin on.
Kyllä se niin on että nuuska on nyt in.
http://home.swipnet.se/~w-11273/snus/general.jpg
---
Ettan on paljo parempaa ku toi Generalin moska...
[/q]
ehkä,mutta Röda Lacket on paras...
oon niinku lopettamassa, mut ei sen puoleen, niin oon ollu aikas kauan :(
hmm...missäköhän meidän polttajien sitten pitäisi suorittaa tämä tupakointi ravintoloissa tms.?
Mut hei!ravintoloihin vois kehittää semmosen tupakointikopin mihin mahtuu 2 ihmistä kerrallaan.*hmph*
Kuulostaa siltä noi palautteet että porukka kelaa että me poltetaan vaan sen takii että kaikilla haisis vaatteet ja kuolette muutenkin siihen savuun
itse kyllä katson että en sohi muita röökillä ja yritän puhaltaa savut muualle kuin seurueeni jäsenen naamalle.
niinkuin Jone jo tuossa aikasemmin sanoi että aihetta voi käsitellä vähän eri tasolla kuin demi-meiningillä.
[q]MonkeyMan:
---
POSER:
---
Optimus Prime:
Nääin on.
Kyllä se niin on että nuuska on nyt in.
http://home.swipnet.se/~w-11273/snus/general.jpg
---
Ettan on paljo parempaa ku toi Generalin moska...
---
ehkä,mutta Röda Lacket on paras...
[/q]
Joo no kuhan vetäsin ton kuvan ku sen löysin.
Röda on kyllä parasta.
[q]yusu:
http://www.saunalahti.fi/sakarit/kerro-lisaa/pyhpyh.jpg
[/q]
PERUSMEININKI!!!
mun mielestä nuuskaaminen on todella ällöttävää. Eteenkin, kun siitä tulee mieleen yksi entinen luokkalainen, joka on täysi debiili