Etana Presents Ascension 12.12.2003 @ Lahti

Back to tapahtumat O

jos menee k16bileisiin viel 24vuotiaana näyttääkö yhtä naurettavalta kuin ne 56vee humalaiset äijät jotka eksyy teinibaareihin ja pokaa 18vee tyttöjä?*täh*
no, näyttää tai ei niin tää tyttö lähtee lahteen teinibilettään..pitäisköhän tehdä väärennetyt paperit; synt.esim 84? ei hitto sekin olis kyl aika vanha viel.*blush*
kaikki mukaan, lahdessa on aina niin kovin mukavaa!!*plur*

Sähä oot aika nuori, jos oot vasta 24 ja käyt täällä. Mäki oon aina Etanoissa ja oon sentään Wanha :)

vanha tai nuori...musa on hyvää ja fiilis katossa....mun mielestä siitä katoaa kaikki ikärajat!*joo*

Tää wanha waari lähtee ainakin Lahteen bilettämään...
siellä nähään...

joo o*pahis*

[q]accule:
jos menee k16bileisiin viel 24vuotiaana näyttääkö yhtä naurettavalta kuin ne 56vee humalaiset äijät jotka eksyy teinibaareihin ja pokaa 18vee tyttöjä?*täh*
[/q]
No tämäkin 24-vuotias kävi viime Ascensioneissa... Täytyy myöntää, että hieman kyllä ahdisti olla siellä teinien keskellä *justjoo**poks*. Nyt olis sentään Neon kyseessä, mut pitääpä katsella. Must tuntuu et teinit ei oo kyllä oikein mun juttu *iihhih*.

Kai olen vielä niin lapsi, kun en ole vielä kertaakaan ahdistunut niistä lapsosista siellä...tai sitse johtuu vaan siitä että mullon putkinäkö ja silmät kii melkee koko ajan....tai et mullon liikaa teinejä kavereina tai tai...tätä ennen on vielä luokan pikkujoulusaunat ni saa hyvin pohjustettuu iltaa siel

Viime kerralla tuli soluttauduttua hyvin teinien joukkoon. Vinkkeinä mm. sopiva nestetankkaus

kyllä homma on näin että jos mä kerran käyn viel kekkereissä niin kyllä saatte teki ;)
tosin lahde kekkereis tulee harvemmin käytyy vaikka onkin kotisity johtuen muista menoista.. no ehkä sitä Impulseen 20.12.vois päästä..

hitsin hitsi että on valivali.

jos ei polke kiinnosta, niin voi esim. käydä yläkerrassa katsastamassa
mitäs mul olisi tarjota talo ja autotalli rintamalta. ;)

[q]Vexe:
Viime kerralla tuli soluttauduttua hyvin teinien joukkoon. Vinkkeinä mm. sopiva nestetankkaus
[/q]

Todellakin.. tai niin kuin minä huutelin pihalla.. ”juicee mun äiti haluu puhuu sun kanssa puhelimessa” Kolera muistaa ainakin sen hetken varmaan.....*blush*
Tai kun mä oksentelin pitkin pihaa... örmysin sisällä... itkin.. nauroin.. melkein sammuin.. eli kunnon teini meno oli päällä...*blush*

Tällä kertaa koitan olla kunnossa kun oon ”lapsenvahtina” *hih**vink**nauru*

[q]Unity(f):
Tällä kertaa koitan olla kunnossa kun oon ”lapsenvahtina” *hih**vink**nauru*
[/q]
lapsenvahtina?
et ainaskaan mun ole

*iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen*

[q]nomic:
lapsenvahtina?
et ainaskaan mun ole

*iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen*
[/q]

niiiiiin niiiiiiii.... just sun lapsenvahiksi lähen..*vink*
tulee ihan jees reissu kyl kuhan nyt sumlin noi takastulo jutut viel kuntoon...*joo*

[muokattu 11.12.2003 20:10]

Hitsi. Otanpa mukaan muutaman kopion verran Soulful House 3 mixcd:ta.
Nopeimmat tietty kerkee ensin repimään käsistä. Jossain vaihees ensi
viikolla online. Jep. Jouluksi lahja tms. :)

nopeat ehtii ;)

[muokattu 11.12.2003 21:54]

[q]diffas:
Hitsi. Otanpa mukaan muutaman kopion verran Soulful House 3 mixcd:ta.
Nopeimmat tietty kerkee ensin repimään käsistä. Jossain vaihees ensi
viikolla online. Jep. Jouluksi lahja tms. :)

nopeat ehtii ;)

[/q]

mulle säästetään sit yks, eiks nih?

[q]Vexe:
mulle säästetään sit yks, eiks nih?
[/q]
Roger

prkl..neoni pisti todella hyvää settiä menee tuol !!!*pahis*

Huoh.. oli kyllä tosi kiva reissu...*plur*

ihania ihmisiä oli soittamassa.. kiitos teille kaikille!!! *sydän*

Ja kiitos jatkopaikasta Niko ja juice.. ilman teitä mä oisin varmaan kuollu...
nyt oon vain ”vähän” kipeä..

Mut lisäää näitä bileitä...
oli jälleen kerran iso ilo käydä Lahdessa...
magneetti kiittä ja kumartaa..

Oli ihan kivaa sen tunnin mitä siel olin. Kassatytöt repes ku tulin sisää Metroissani ja parrassani suht epätodennäkönen ilmestys varmaa.
Piti tulla pal aikasemmin mut ku sitä jää aina suustaa kii johonki. Tuli kai sitä tuhottua illan aikana hankittu viinimahaki siin hikoilles.

jepjep ;) kyl meille aina jatkoille voi tulla
Ja se on muuten nico eikä niko
Neon oli loistava
mutta seuraavaan kertaa

O