paras suudelma?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- ...
- 20
- Seuraava »
Pienet pusut, pitkät suudelmat...Kaikenlaiset ihania.*sydän* Paitti ne ku toinen tunkee kieltä julmetulla voimalla kohti kitarisoja ja ite pelkäät et koska tukehdut. Jaiks.
Aina ne on hyviä ku niitä tulee
Eli kaikenlaiset menee
[q]Nymfiana:
Suuteleminen on ihan kivaa, mutta vähän aikaa sitten tapasin jätkän jonka henki hais niin pahalta että mulle jäi suutelufobia.Ihan oikeesti hyi... Se maistu ihan pillulle...*sars*
[/q]
Mä nään tässä selkeen ristiriidan-
=villi suutelija
[q]Nymfiana:
---
Ana:
---
Nymfiana:
Suuteleminen on ihan kivaa, mutta vähän aikaa sitten tapasin jätkän jonka henki hais niin pahalta että mulle jäi suutelufobia.Ihan oikeesti hyi... Se maistu ihan pillulle...*sars*
---
---
Vanhalle pillulle!!!
[/q]
Okei. Yöks :(
[q]Ana:
---
Nymfiana:
---
Ana:
---
Nymfiana:
---
---
Vanhalle pillulle!!!
---
Okei. Yöks :(
[/q]
Voi olla et loppuis mullakin suutelu aika lyhyeen tollasen jälkeen.. Voiko tollasta olla olemassa.. *oksentel*
Heh, yleensä suudellessaan on niin päissään, ettei siitä paljoo yksityiskohtia muista
Toivottavasti paras suudelmani on vasta tulossa.....sillä muuten olen hieman pettynyt...*uuh*
Äskeinen!
Nykyinen rakkaani on aivan mahtava suutelija. rakastan kun hän oikein innostuu, siinä sitten suudellaan vähän kauemminkin.
Samapa se, kunhan suudelmassa on intohimoa... Turhanpäiväne syljenvaihto ei oikein innosta... Jotain lisää vois suutelemisesta löytyä, muuten lopetan koko homman.
[q]nominaali:
Samapa se, kunhan suudelmassa on intohimoa... Turhanpäiväne syljenvaihto ei oikein innosta... Jotain lisää vois suutelemisesta löytyä, muuten lopetan koko homman.
[/q]
Totta. Parhaat suudelmat on ne missä on fiilistä mukana. Tunnetta pitää olla!
[q]jeesboks:
---
nominaali:
---
Totta. Parhaat suudelmat on ne missä on fiilistä mukana. Tunnetta pitää olla!
[/q]
Jep, suutelu suutelemisen takia on paitsi tylsää myös äärimmäisen turhaa. Ei siitä mitään irti saa.
mun paras suudelma oli kerran ku menin eka kertaa yhelle pojalle ja molempia ujostutti tosi paljo mä mietin koko ajan vaan miltä tuntuis pussata sitä ja sitte ku todella pitkän ajan päästä uskalsin pussata sitä ni ilotulitukset räjähti! odottaminen kannatti *sydän*
Hmm...ehkä se jalat-alta-vievä suudelma vielä odottaa tulemistaan.....
Paras suudelma on se mitä ei voi saada.*uuh**sydän**uuh*
no se eka jonka nyttemmin vihille viety tyttönen antoi
on eräältä meidän koululaiselta pojalta ^_____^
..pientä kiusoittelua ja intohimoa *vink*..ja kaikista parasta jos siinä on vielä rakkauttakin mukana*sydän*..ja sitähän on*joo*
[q]Mizfir:
..pientä kiusoittelua ja intohimoa *vink*..ja kaikista parasta jos siinä on vielä rakkauttakin mukana*sydän*
[/q]
nämä on harvinaisia. näitä joskus saaneena en kuitenkaa usko että olivat niitä parhaita. himo meininkiä ja jännitystä täytyy olla pohjalla että hommassa ois jotain nostetta.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- ...
- 20
- Seuraava »